سلام ... برای انیمیشن با حرکت دوربین و آبجکت های ثابت به دو روش میتونیم کار کنیم ...
1- تک فریم
2- مولتی فریم اینکرمنتال
روش اول ساده تره :
مراحل
1- زدن تیک dont render final imag (بخش global switches )
2- انتخاب پریست های انیمیشن برای ایردینس مپ
3- غیر فعال کردن secondary bouns یا همون موتور رندر دوم
4- انتخاب save on render end
5-حالا باید ایردینس مپ فریم اول رو رندر بگیری این مپ تو قسمتی که برای "4" در نظر گرفتی save میشه ...
6- برمیگردیم به قسمت 4 و اسم فایل رو تغییر میدیم و فریم 20 رو رندر میگیریم (برای مثال)
7- همین مراحل رو برای فریم های 40 60 80 و 100 انجام میدیم
8- برنامه irradiance map viewer رو باز میکنیم ( TO MENU STARTE WINDOWS ZIRE FOLDERE CHOUS GROUP >>> TOOLS<<<< IRRADIANCE MAP VIEWER )
9- OPEN رو بزن ایردینس مپ اول رو لود کن ...بعد گزینه مرح رو بزن و اریدینس مپ دوم رو لود کن ... باز هم مرج و باز هم مرج ...
1- تک فریم
2- مولتی فریم اینکرمنتال
روش اول ساده تره :
مراحل
1- زدن تیک dont render final imag (بخش global switches )
2- انتخاب پریست های انیمیشن برای ایردینس مپ
3- غیر فعال کردن secondary bouns یا همون موتور رندر دوم
4- انتخاب save on render end
5-حالا باید ایردینس مپ فریم اول رو رندر بگیری این مپ تو قسمتی که برای "4" در نظر گرفتی save میشه ...
6- برمیگردیم به قسمت 4 و اسم فایل رو تغییر میدیم و فریم 20 رو رندر میگیریم (برای مثال)
7- همین مراحل رو برای فریم های 40 60 80 و 100 انجام میدیم
8- برنامه irradiance map viewer رو باز میکنیم ( TO MENU STARTE WINDOWS ZIRE FOLDERE CHOUS GROUP >>> TOOLS<<<< IRRADIANCE MAP VIEWER )
9- OPEN رو بزن ایردینس مپ اول رو لود کن ...بعد گزینه مرح رو بزن و اریدینس مپ دوم رو لود کن ... باز هم مرج و باز هم مرج ...