با سلام خدمت دوستان عزیز
من یه مشکل در بازیسازی دارم اونم اینه که وقتی مدل سه بعدی ماشین رو وارد محیط گیم انجین می کنم ، چرخ های ماشین حول محور خودشون گردش نمی کنند و یا گاهی تایرها چرخش های نود درجه ای پیدا می کنند . و حدس می زنم در تری دی مکس ، زاویه های لاستیک ها و تایرها به درستی وارد نشده...
کار من ساخت و طراحی بازی کامپیوتری هست که بیشتر جنبه ی فنی داره اما چون میخواستم از انیمیشن هم در بازی ها استفاده کنم به این وادی وارد شدم و این سوالها برام پیش اومد . فکر می کنم مهمترین دلیل ضعف ما در این زمینه، همون توجیه اقتصادی باشه چون تا زمانیکه قانون کپی رایت نداریم و از تولید کننده...
بله موافقم که در ایران هیچی سر جاش نیست اما منظور من جنبه های فنّی و تکنولوژیک موضوع بود تا جنبه ی بوروکراسی و اداری و اجتماعی !
مثلاً وقتی ما میگیم نمیتونیم انیمیشنی در اون سطح تولید کنیم از لحاظ فنی مثل کارگردانی ، تکنولوژی لازم برای خلق جلوه های ویژه ، صداگذاری و مونتاژ، تسلط نداشتن به نرم...
با سلام خدمت دوستان و اساتید بخش انیمیشن
چندتا سوال دارم ممنون میشم اگه جواب بدین:
اول اینکه چرا در ایران انیمیشن خوب ساخته نمیشه منظورم انیمیشن های کارتونی نیست ، مثلاً انیمیشن هایی مثل عصر یخبندان یا رنگو یا خیلی انیمیشنهای جذابی که همگی خارجی هستن ، چرا تو ایران در این سطح کار نمیشه؟!
دوم...
به هیچ وجه قابل قبول نیست که c# در بازیسازی به c++ برتری داره... این یک موضوع پذیرفته شده و مورد تایید همه ی بازیسازان بزرگ ایران و جهانه که برای طراحی موتور c++ در راس همه ی زبانهای برنامه نویسیه... تجربه ی شما در این مورد که در مقیاس کوچکی کار می کنید ملاک نیست...c# در زمینه ی گرافیک...