سلام... شرمنده من مزاحم میشم دوباره.....یه پیشرفتایی کردم،فقط یه سوال:
از راهی که گفتین ،وقتی edge های یه plane رو کپی می کنم و گسترش میدم و اختلاف سطحاشو بهش میدم،خطهام همه صاف هستند و اون حالت منحنی گنبد و مقرنس ها رو نداره!!! واسه منحنی شدن باید همون اول از روی blueprint تعداد ورتکس هاشو زیاد تر بذارم یا راه دیگه ای داره؟
چون دیگه گزینه ی bezire corner یا smooth هم نداره که vertex هارو دستکاری کنم (وقتی با plane کار می کنیم، البته اگه اشتباه نکنم! )
ممنون میشم کمکم کنید.
از راهی که گفتین ،وقتی edge های یه plane رو کپی می کنم و گسترش میدم و اختلاف سطحاشو بهش میدم،خطهام همه صاف هستند و اون حالت منحنی گنبد و مقرنس ها رو نداره!!! واسه منحنی شدن باید همون اول از روی blueprint تعداد ورتکس هاشو زیاد تر بذارم یا راه دیگه ای داره؟
چون دیگه گزینه ی bezire corner یا smooth هم نداره که vertex هارو دستکاری کنم (وقتی با plane کار می کنیم، البته اگه اشتباه نکنم! )
ممنون میشم کمکم کنید.