Recent content by جعفر123

  1. ج

    rostam

    سلام این کار رو تو دو هفته زدم مدلسازی تو مایا و تکسچر تو مودباکس
  2. ج

    کمک: Merge کردن دو مدل در مایا و حفظ UV

    مدل رو انتخاب کن و برو به پنجره uv texture editor داخل پنجره کلیک راست کن و حالت edge رو انتخاب کن ، اون ایج های رو که به هم مرج شده رو انتخاب کن . بعد از پنجزه uv texture editor گزینه: polygons \ cut uv edge رو بزن تا uv ها از هم جدا بشن
  3. ج

    کمک برای خرید کارت گرافیک

    سلام به همگی من نرم افزار مایا رو کار میکنم یه کارت گرافیک برای این این سیستم میخوام لطفا کمک کنید مین: giga p55a-ud3 سی پی یو : i7 860 2.8 gh رم : 4x2GB DDR3 1333 پاور : گرین 485
  4. ج

    پلاگین shave and haircut برای مایا2012

    اقا کسی این پلاگینو با کرک سالم داره بزاره :sad:
  5. ج

    پلاگین shave and haircut برای مایا2012

    میشه لینک شو بزاری پیداش نکردم:)
  6. ج

    نرم کردن لبه ها و طبیعی کردن طراحی مون

    سلام شماره 3 رو از صفحه کلید بزنی نرم میشه و یک رو بزنی به حالت اول بر میگرده موفق باشی
  7. ج

    پلاگین shave and haircut برای مایا2012

    یعنی تو این سایت به این بزرگی هیچ کس این پلاگین رو نداره :shock::green:
  8. ج

    پلاگین shave and haircut برای مایا2012

    منم امتحان کردم خرابه شرمنده اگه کسی گیر اورد لطفا بزاره
  9. ج

    پلاگین shave and haircut برای مایا2012

    خودم پیداش کردم خدمت شما
  10. ج

    پلاگین shave and haircut برای مایا2012

    سلام به همگی:rose: سال نو مبارک:oops: من پلاگین shave and haircut رو برای مایا 2012 نسخه 64 بیتی میخوام لطفا اگه کسی داره برام بزاره
  11. ج

    MotionBuilder در تری دی مکس 2012

    از این عکسا استفاده کن فقط در عکس13 تو موشن 11 این مسیر روبورو edit/ plot to control rig
  12. ج

    MotionBuilder در تری دی مکس 2012

    ببخشید حواسم نبود از روش پست اول استفاده کردی؟ وقتی اکسپورت میکنی حتما باید تو مکس ایمپورت بشه یه سوال دیگه ! تو موشن کاراکتر رو به اسکلت دادی یانه؟ اگه ندادی باید حتما یه کارکتر به اسکلت بدی
  13. ج

    MotionBuilder در تری دی مکس 2012

    اگه نشد از این روش برو
  14. ج

    MotionBuilder در تری دی مکس 2012

    فکر کنم این جوریه اول از او نجایی که تو عکس مشخصه انمیشن رو با پسوند fbx ذخیره کن بعد تو مکس ایمپورت کن
بالا