بی بی کد exterior طراحی برای مهندس عمران

(Hamid)

Well-Known Member
در کل خوب شده عزیز :rose:
راجبه رندر اساتید نظر میدن. اما راجبه معاری کار :

خوب طرحش خیلی ساده و بی روح شده به نظرم. یه نمای خشک و یه بعدی و شاهد هستیم
واقعا میشه گفت فقط کاره عمرانی توش انجام شده نه معماری. دیوار، تیر و ستون. والسلام

شاید کارفرما اینجوری بپسنده چون خودشم عمرانه. ولی من به شخصه نه.

پیشنهاد

- فرم طراحی و عوض کن. روی جان پناه کار کن. میتونی قسمت هایی از کارت به سمت آسمون حرکت کنه.

- اختلاف سطح تو نما بر اساس زیبایی شناسی ایجاد کن.

- از آجر ، خوب استفاده نکردی. شاید اگه تو نمات شومینه داشتی بیشتر استفاده از آجر معنی میداد( این آجرایی که گذاشتی آجر نما نیستا ! )

-حفاظ شیشه ای و ورداری بهنره. هم از نظر امنیتی. هم از نظر بصری جالب نیست. اون نرده های چوبی که بالا گذاشتی و جایگزینش کن.

- سنگت کارو خیلی سرد کرده. سعی کن گرمش کنی تا به کارت جون بده . تو فروش واحد ها تاثیر میذاره.

موفق باشی عزیز :rose:
 

madmaster_3d

Well-Known Member
اگر این یکی خودن مدل کردی ایول داره. چون همش از مدل آماده استفاده می کنی و رندر فقط می گیری. موفق باشی.. راستی غیبتت رو کردم حلال کن :)
 

yas_d

Member
اگر این یکی خودن مدل کردی ایول داره. چون همش از مدل آماده استفاده می کنی و رندر فقط می گیری. موفق باشی.. راستی غیبتت رو کردم حلال کن
من فکر میکنم
تو دنیای بازار به کسی پول میدن که سریع باشه کارشم خوب باشه
حالا تو کار های مهندسی و معماری دیگه کسی که کار می خواد فقط result کار رو میبینه که خوب شده یا نه
حالا اگه طرف بخواد یه ماشین یا یه درخت بزاره جایی از طرح و بشینه مدل کنه پروژه می پره یا کند پیش میره
تو کار بازار همیشه همین طوریه




خوب بود کارت:rose:
 

aroen

Well-Known Member
سلام خوبی؟!:green:
مشکل منحنی هات تو ایمپورتت بوده،اول اینکه باید تنظیمات import میزون باشه که فک می کنم اینارو بلد باشی،ولی چیزی که می خوام پیشنهاد بدم بهت دستور facetres هستش که اونو تو کد اجرا کن و عدد 0.5 رو 10 کن فک می کنم مشکله حل شه:paint:
بابا شیشه گفتن اینایی که تو زدی آینه است!!:lol:
این آسفالته خیس و به ما هم یاد بدین :mad:
 
سلام واسه اینکه پلی هات smooth شدن
همون پلی های اسمود رو تو ادیت پلی بگیر بعد برو smoothing group گزینه auto smooth رو بزن
و سعی کن از متریال های توی که بازار موجود استفاده کنی با دوربین ازشون عکس بگیر تراورتن رو تو گوگل وبینگ هم می تونی پیدا کنی
در مورد طراحی هم عملا کاور شده سطح نما وبیشتر روی طراحی تمرکز کن
 

madmaster_3d

Well-Known Member
حرفت درسته یاس ولی خوب آدم باید یک چیزی هم مدل بکنه بگه من 3 دی کارم. به اینکه چیدمان خالی و رندر که فایده نداره . البته نظر شخصیمه ولی در کل هر کی رئیس خودشه. صلاح مملکت خویش رو خسروان دانند
 

sallarmelli

Active Member
(hamid) اما راجبه معاری کار :

خوب طرحش خیلی ساده و بی روح شده به نظرم. یه نمای خشک و یه بعدی و شاهد هستیم
واقعا میشه گفت فقط کاره عمرانی توش انجام شده نه معماری. دیوار، تیر و ستون. والسلام
ممنون که نظر دادی
راستش با نظرت مخالفم
تو کدوم نما رو می گی خشکه و یه بعدی هست نمای سمت کوچه از دو بیرون زدگی شامل می شه که یکی مکعب مستطیله ودیگری استوانه ای شکل در عین حال که سعی شده تضاد حفظ بشه در همون حال هم سعی کردم تعادل رو حفظ کنم زیر استوانه ورودی بنا قرار داره که با یه تو رفتگی سعی شده مشخص باشه و به یه دره ساده بسنده نشه
در مقابل همین حرکت زیر مکعب مستطیله یه تکرار قرار گرفته که در عین حال با حالت خاص خودشون که بشکل هرمی تو رفته هستند و در عین حال پنجره هم هستند حفظ بشه

در نمای جنوب سعی شده تقارن حفظ شه به دلایلی هر طبقه دو واحد هست که من با تیغه از هم جدا نکردم با یک فرم نیم دایره جدا شدند که امینت برای هر واحد حفظ شه در هر طبقه در نمای جنوب دوتا تو رفتگی هست که من اسمشون تراس نمی ذارم چون تراس عمقش کمه ولی این بیشتر حالت مربعی داره و با ایده ای کار شده به نام بهار خواب

ممنون که وقت گذاشتی و نظر دادی توی این هیروبیری که کسی نظر نمی ده

دوستت دارم

- فرم طراحی و عوض کن. روی جان پناه کار کن. میتونی قسمت هایی از کارت به سمت آسمون حرکت کنه.
موافقم تا حدودی به این نتیجه در اواخر کار رسیدم ولی حالش نبود.

اختلاف سطح تو نما بر اساس زیبایی شناسی ایجاد کن.
نفهمیدم منظورت رو

از آجر ، خوب استفاده نکردی. شاید اگه تو نمات شومینه داشتی بیشتر استفاده از آجر معنی میداد( این آجرایی که گذاشتی آجر نما نیستا ! )
من هم می دونم اینها آجر نما نیستند ولی من از آجرهایی که آلوار آلتو استفاده می کرد خیلی خوشم میاد یه جور حس قدمت رو به بنا می ده

-حفاظ شیشه ای و ورداری بهنره. هم از نظر امنیتی. هم از نظر بصری جالب نیست. اون نرده های چوبی که بالا گذاشتی و جایگزینش کن.
تازگی بچه ها زیاد از مدل حفاظ شیشه استفاده می کنن ولی می شه بجاش پلکسی گلاس گذاشت نرده های چوبی علاوه بر اینکه دوست دارم و تا حدودی جلوی تابش نور شدید آفتاب رو می گیره و چون ظرفیت گرمایش نسبتا بالا هست گرمای دلپذیری رو برای خنکای کویر در شب نگه می داره و با رنگش سعی کردم تا حدودی دل پذیرت بشه

- سنگت کارو خیلی سرد کرده. سعی کن گرمش کنی تا به کارت جون بده . تو فروش واحد ها تاثیر میذاره.
می شه بیشتر توضیح بدی

ممنون

اگر این یکی خودن مدل کردی ایول داره. چون همش از مدل آماده استفاده می کنی و رندر فقط می گیری. موفق باشی.. راستی غیبتت رو کردم حلال کن :)
گیری دادی ها ماشین و درخت آماده بود.
راستی جریان این غیبته چی بوده تا نگی حلالت نمی کنم

متشکرم

سلام خوبی؟!:green:
مشکل منحنی هات تو ایمپورتت بوده،اول اینکه باید تنظیمات import میزون باشه که فک می کنم اینارو بلد باشی،ولی چیزی که می خوام پیشنهاد بدم بهت دستور facetres هستش که اونو تو کد اجرا کن و عدد 0.5 رو 10 کن فک می کنم مشکله حل شه:paint:
تنظیماتش رو بگو چک کنم شاید وقعا همین جا ایراد داره من خود آموز کار کردم

بابا شیشه گفتن اینایی که تو زدی آینه است!!:lol:
شیشه های انعکاسی (رفلکسی) از هر طرف که نور بتابه اون طرف آینه دیده می شه

این آسفالته خیس و به ما هم یاد بدین :mad:
تو پست اول توضیح دادم.

سلام واسه اینکه پلی هات smooth شدن
همون پلی های اسمود رو تو ادیت پلی بگیر بعد برو smoothing group گزینه auto smooth رو بزن
و سعی کن از متریال های توی که بازار موجود استفاده کنی با دوربین ازشون عکس بگیر تراورتن رو تو گوگل وبینگ هم می تونی پیدا کنی
در مورد طراحی هم عملا کاور شده سطح نما وبیشتر روی طراحی تمرکز کن
از بازار متنفرم در عین حال که نباید ازش غافل بود

حرفت درسته یاس ولی خوب آدم باید یک چیزی هم مدل بکنه بگه من 3 دی کارم. به اینکه چیدمان خالی و رندر که فایده نداره . البته نظر شخصیمه ولی در کل هر کی رئیس خودشه. صلاح مملکت خویش رو خسروان دانند
ما بیشتر رندر رنهایی مد نظرمونه
پس ما رندر کاریم


ممنون از همه دوستان
و
گله از بقیه دوستان بیاین یه نظر بدین حداقل دکمه تشکر رو بزنین بدونیم اومدین کارو دیدین به نظر من دکمه ی تشکر در پست اول یعنی مشاهده کار
 
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
با سلام.مرسی از بابت کار خوب.
مستقیم بریم سر اصل مطلب
وقتی vray sun استفاده کنید باید از vray sky استفاده بکنین و به تبع باید از vray physcal cam استفاده کنید تا هم شدت نور رو تعدیل کنه هم بحث وایت بالانس تنظیم بشه و هم با وجنتینگ یه مقداری حاشیه کار تاریک تر بشه تا نظر به جلو جلب بشه.
علت بد شدن نورپردازی کار شما عدم تطبیق رنگ هاست.
یه بررسی بکنیم با هم
نور شدید آبی لاجوردی که هیچ وقت توی واقیت چنین نوری وجود نداره.
حتی چون تکسچرش هم کیفیت پائین هست باعث شده کار شطرنجی بشه
آسفالت خیلی غیر واقعی.دون دون ها هر کدوم اندازه 10 سانت شده و سبز بودن آسفالت
سبز غیر غیر غیر واقعی برای نما.این تکسچری که شما دادی برای حمام هست چون توی سری tile ها یعنی کاشی قرار داره نه سنگ نما
آجرنما تکراری و تایل شده
ماشین با کیفیتش کاری نداریم اما رنگش افتضاح هست
سبز درخت شدید و جیغ
سنگ قرنیز بد رنگ و البته بی کیفیت
اسکرین آف غیرهم خوان
شیشه های بشدت رفلکتی ( وقتی از شیشه رفلکتی استفاده میشه باید خیلی روی اسکرین آف با وسواس کار کرد
الان اینجا که به خاطر قوس پنجره ها انگار منحنی شده و این اشتباه بزرگی هست.یه فیس ساده یه باکس ساده اینقدر کار سختی بود که منحنی کار کردین؟
رنگ نارنجی برای نرده ها.
سنگ کف به اندازه چرخ ماشین یا بزرگتر.
حالا بببینم چندتا رنگ شد؟
میترسم یه عددی بگم درجا با یه اسمایل خنده روبرو بشم بگین هه هه هه اشتباه کردی 5 تا نیس 6 تاس . هه هه هه ..
حالا ببینیم راه حل چیه
نور daylight گذاشتید اما از ترس کنتراست و اوربرایت با احتیاط تمامی کنتراست رو از بین بردین
جسارت نداره کار.واسه همین اولین پیشنهاد تکسچر آسمون رو بردارید و توی envirment آسمون وی ری قرار بدین
آبجکت شیشه ها رو انتخاب کنین و از حالت اسموس خارج کنین تا قوس از بین بره
متریالها خامند - اصطلاح فضایی که هرکس تا کم میاره نثار یه کار میکنه - ببین شیدرها باید رفلکت داشته باشن حتی بصورت اندک.حالا اونهایی که مثل رنگ نما بیشتر به رفکلت نیاز دارن بیشتر و ما بقی برعکس
باید مدیریت گلاسینس توی متریال دیده بشه.وقتی آسفالت خیس استفاده میکنین باید در نظر داشته باشین که اگه یه قسمت خیس هست بقیه جاها نم داره پس باید یه شیدر چندلایه کار کرد نه اینکه یه تکسچر رو فرت نثار گزینه رفکلت کنیم.حتی برای واقعی شدن باید به گلاسینس هم تکسچر داد.

علت آبی شدن پله ها این هست که رفلکتش بالاست و آبی مسخره آسمون توش افتاده
برای جلوگیری از این پدیده شوم باید جاهایی که زیاد توی دید نیست رو کم رفلکت کنیم و البته توی گزینه envirment توی رندرستاپ گزینه رفلکت رو روشن کنیم و بهش رنگ مثلا سفید بدیم یا سیاه.اینجوری بهتر میشه.

بیشتر تکسچرها رو باید با color corction مدیریت رنگ کرد.چون تکسچرهای مدلهای آماده هر کدوم برای یه کار درست شدن و قسم خورده نیست که حتما از اونها بصورت بکر و دست نزده استفاده بشه.

خیابون چرا پیاده رو نداره.این یکی از اولین اصول خیابون هست.مگر اینکه خیلی خیلی کوچه تنگ و تاریک باشه.

ببخشید نقد تندی نوشتم چون برای کسی که اینقدر نقدهای قشنگ برای کارها میکنه! باید توی کارهای خودش رعایت کنه.
 

madmaster_3d

Well-Known Member
هیچی سر همین تنبلیت که همش مدل آماده استفاده می کنی و این حرف ها
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
هیچی سر همین تنبلیت که همش مدل آماده استفاده می کنی و این حرف ها

با سلام.هیچ وقت و هیچ هیچ وقت استفاده از آبجکت آماده نشونه تنبلی نیست.
به نظرم اگه کسی این حرف رو بزنه یا از روی لج بازی هست یا اینکه هیچ وقت توی دفاتر مهندسی یا پروژه های بزرگ مشغول به کار نبوده.
وقتی که باید توی چندساعت یه کاری رو به مشتری تحویل بدیم به نظر شما عاقلانست بیام درخت و ماشین درست کنیم؟ آیا اصلا می تونیم؟ اگه مسابقه ای چیزی باشه خب بحثش جداست اما برای کارهای عادی و روزمره اگه از آیجکت آماده استفاده نشه تقریبا سرعت کار به حد قایل ملاحظه ای پائین میاد.
 

sallarmelli

Active Member
با سلام.مرسی از بابت کار خوب.
مستقیم بریم سر اصل مطلب
وقتی vray sun استفاده کنید باید از vray sky استفاده بکنین و به تبع باید از vray physcal cam استفاده کنید تا هم شدت نور رو تعدیل کنه هم بحث وایت بالانس تنظیم بشه و هم با وجنتینگ یه مقداری حاشیه کار تاریک تر بشه تا نظر به جلو جلب بشه.
علت بد شدن نورپردازی کار شما عدم تطبیق رنگ هاست.
یه بررسی بکنیم با هم
نور شدید آبی لاجوردی که هیچ وقت توی واقیت چنین نوری وجود نداره.
حتی چون تکسچرش هم کیفیت پائین هست باعث شده کار شطرنجی بشه
آسفالت خیلی غیر واقعی.دون دون ها هر کدوم اندازه 10 سانت شده و سبز بودن آسفالت
سبز غیر غیر غیر واقعی برای نما.این تکسچری که شما دادی برای حمام هست چون توی سری tile ها یعنی کاشی قرار داره نه سنگ نما
آجرنما تکراری و تایل شده
ماشین با کیفیتش کاری نداریم اما رنگش افتضاح هست
سبز درخت شدید و جیغ
سنگ قرنیز بد رنگ و البته بی کیفیت
اسکرین آف غیرهم خوان
شیشه های بشدت رفلکتی ( وقتی از شیشه رفلکتی استفاده میشه باید خیلی روی اسکرین آف با وسواس کار کرد
الان اینجا که به خاطر قوس پنجره ها انگار منحنی شده و این اشتباه بزرگی هست.یه فیس ساده یه باکس ساده اینقدر کار سختی بود که منحنی کار کردین؟
رنگ نارنجی برای نرده ها.
سنگ کف به اندازه چرخ ماشین یا بزرگتر.
حالا بببینم چندتا رنگ شد؟
میترسم یه عددی بگم درجا با یه اسمایل خنده روبرو بشم بگین هه هه هه اشتباه کردی 5 تا نیس 6 تاس . هه هه هه ..
حالا ببینیم راه حل چیه
نور daylight گذاشتید اما از ترس کنتراست و اوربرایت با احتیاط تمامی کنتراست رو از بین بردین
جسارت نداره کار.واسه همین اولین پیشنهاد تکسچر آسمون رو بردارید و توی envirment آسمون وی ری قرار بدین
آبجکت شیشه ها رو انتخاب کنین و از حالت اسموس خارج کنین تا قوس از بین بره
متریالها خامند - اصطلاح فضایی که هرکس تا کم میاره نثار یه کار میکنه - ببین شیدرها باید رفلکت داشته باشن حتی بصورت اندک.حالا اونهایی که مثل رنگ نما بیشتر به رفکلت نیاز دارن بیشتر و ما بقی برعکس
باید مدیریت گلاسینس توی متریال دیده بشه.وقتی آسفالت خیس استفاده میکنین باید در نظر داشته باشین که اگه یه قسمت خیس هست بقیه جاها نم داره پس باید یه شیدر چندلایه کار کرد نه اینکه یه تکسچر رو فرت نثار گزینه رفکلت کنیم.حتی برای واقعی شدن باید به گلاسینس هم تکسچر داد.

علت آبی شدن پله ها این هست که رفلکتش بالاست و آبی مسخره آسمون توش افتاده
برای جلوگیری از این پدیده شوم باید جاهایی که زیاد توی دید نیست رو کم رفلکت کنیم و البته توی گزینه envirment توی رندرستاپ گزینه رفلکت رو روشن کنیم و بهش رنگ مثلا سفید بدیم یا سیاه.اینجوری بهتر میشه.

بیشتر تکسچرها رو باید با color corction مدیریت رنگ کرد.چون تکسچرهای مدلهای آماده هر کدوم برای یه کار درست شدن و قسم خورده نیست که حتما از اونها بصورت بکر و دست نزده استفاده بشه.

خیابون چرا پیاده رو نداره.این یکی از اولین اصول خیابون هست.مگر اینکه خیلی خیلی کوچه تنگ و تاریک باشه.

ببخشید نقد تندی نوشتم چون برای کسی که اینقدر نقدهای قشنگ برای کارها میکنه! باید توی کارهای خودش رعایت کنه.

خیلی متشکرم
لطف کردی که کلی نوشتی
چشم حتما سعی می کنم در کار لحاظ کنم و آپدیت کنم کار و ببینم می تونم این چیزهایی رو که گفتی رعایت کنم یا نه با بعضی از بخش های نقدت مخالفم ولی الان وقت ندارم باید برم بندر برگشتم سر فرصت صحبت می کنیم
خیلی لطف داری
 

T@rK@n

Member
سلام..مهندس این تکنیک اسفالت خیس را نداره مو به مو توضیح بدی ما هم چیزی یاد بگیریم راجب توضیح پست اولت نیافتاد عزیز...پاینده باشی
 

max vray

کاربر VIP
با سلام.مرسی از بابت کار خوب.
مستقیم بریم سر اصل مطلب
وقتی vray sun استفاده کنید باید از vray sky استفاده بکنین و به تبع باید از vray physcal cam استفاده کنید تا هم شدت نور رو تعدیل کنه هم بحث وایت بالانس تنظیم بشه و هم با وجنتینگ یه مقداری حاشیه کار تاریک تر بشه تا نظر به جلو جلب بشه.
علت بد شدن نورپردازی کار شما عدم تطبیق رنگ هاست.
یه بررسی بکنیم با هم
نور شدید آبی لاجوردی که هیچ وقت توی واقیت چنین نوری وجود نداره.
حتی چون تکسچرش هم کیفیت پائین هست باعث شده کار شطرنجی بشه
آسفالت خیلی غیر واقعی.دون دون ها هر کدوم اندازه 10 سانت شده و سبز بودن آسفالت
سبز غیر غیر غیر واقعی برای نما.این تکسچری که شما دادی برای حمام هست چون توی سری tile ها یعنی کاشی قرار داره نه سنگ نما
آجرنما تکراری و تایل شده
ماشین با کیفیتش کاری نداریم اما رنگش افتضاح هست
سبز درخت شدید و جیغ
سنگ قرنیز بد رنگ و البته بی کیفیت
اسکرین آف غیرهم خوان
شیشه های بشدت رفلکتی ( وقتی از شیشه رفلکتی استفاده میشه باید خیلی روی اسکرین آف با وسواس کار کرد
الان اینجا که به خاطر قوس پنجره ها انگار منحنی شده و این اشتباه بزرگی هست.یه فیس ساده یه باکس ساده اینقدر کار سختی بود که منحنی کار کردین؟
رنگ نارنجی برای نرده ها.
سنگ کف به اندازه چرخ ماشین یا بزرگتر.
حالا بببینم چندتا رنگ شد؟
میترسم یه عددی بگم درجا با یه اسمایل خنده روبرو بشم بگین هه هه هه اشتباه کردی 5 تا نیس 6 تاس . هه هه هه ..
حالا ببینیم راه حل چیه
نور daylight گذاشتید اما از ترس کنتراست و اوربرایت با احتیاط تمامی کنتراست رو از بین بردین
جسارت نداره کار.واسه همین اولین پیشنهاد تکسچر آسمون رو بردارید و توی envirment آسمون وی ری قرار بدین
آبجکت شیشه ها رو انتخاب کنین و از حالت اسموس خارج کنین تا قوس از بین بره
متریالها خامند - اصطلاح فضایی که هرکس تا کم میاره نثار یه کار میکنه - ببین شیدرها باید رفلکت داشته باشن حتی بصورت اندک.حالا اونهایی که مثل رنگ نما بیشتر به رفکلت نیاز دارن بیشتر و ما بقی برعکس
باید مدیریت گلاسینس توی متریال دیده بشه.وقتی آسفالت خیس استفاده میکنین باید در نظر داشته باشین که اگه یه قسمت خیس هست بقیه جاها نم داره پس باید یه شیدر چندلایه کار کرد نه اینکه یه تکسچر رو فرت نثار گزینه رفکلت کنیم.حتی برای واقعی شدن باید به گلاسینس هم تکسچر داد.

علت آبی شدن پله ها این هست که رفلکتش بالاست و آبی مسخره آسمون توش افتاده
برای جلوگیری از این پدیده شوم باید جاهایی که زیاد توی دید نیست رو کم رفلکت کنیم و البته توی گزینه envirment توی رندرستاپ گزینه رفلکت رو روشن کنیم و بهش رنگ مثلا سفید بدیم یا سیاه.اینجوری بهتر میشه.

بیشتر تکسچرها رو باید با color corction مدیریت رنگ کرد.چون تکسچرهای مدلهای آماده هر کدوم برای یه کار درست شدن و قسم خورده نیست که حتما از اونها بصورت بکر و دست نزده استفاده بشه.

خیابون چرا پیاده رو نداره.این یکی از اولین اصول خیابون هست.مگر اینکه خیلی خیلی کوچه تنگ و تاریک باشه.

ببخشید نقد تندی نوشتم چون برای کسی که اینقدر نقدهای قشنگ برای کارها میکنه! باید توی کارهای خودش رعایت کنه.
سلام تمام این صحبتها درست بود .ای کاش یکی هم پیدا میشد رو کارای ما انقدر نظر میداد:lol:
به طراحی کار ندارم چون طراحی کاملا بستگی به جیب کارفرما داره اما رنگ بندی واقعا باهاش مخالفم از تو بعید بود این رنگ بندی!واسه رنگ تو نما هیشکی نگفته چی استفاد کنیم اما برای همنشینی رنگ ها و درصد ترکیبشون چرا گفتن.تو که خودت یک پا ایتن بازی.
کارای بهتری ازت میخوام ببینم .
موفق و پیروز باشی:rose:
 

sallarmelli

Active Member
سلام..مهندس این تکنیک اسفالت خیس را نداره مو به مو توضیح بدی ما هم چیزی یاد بگیریم راجب توضیح پست اولت نیافتاد عزیز...پاینده باشی

بابا عارف استادشه
یه عارف هست و یه مجید آنلاین
اگه اونجا دستگیرت چیزی نشد بگو چشم حتما
عارف یه کار با نام رودهن داشت توی اون پست متریالها بود سه تا متریال بود یکی برای diffuse یکی برای reflect و دیگری برای glosseins و یکی هم bump هرکدوم رو بندازی روی مورد مناسب خودش فکر کنم درست شه
 

sallarmelli

Active Member
سلام دوستان
دیروز یه چند ساعتی روش ور رفتم بعضی از نکاتی که عارف گفته بود رعایت کردم سعی می کنم خلاصه بگم رنگ ماشین نارجی عوض شد
از vary sun به همراه vray skyاستفاده شد دوربین وی ری رو به جای دوربین مکس استفاده کردم displace آسفات رو برداشتم بهش glosseins اضافه کردم
سنگ سنگه من از رندم بودنش خوشم اومد برای همین زدم به دیوار بدبخت اوستا نمی فهمه کدوم سنگ رو کجا باید بذاره هنگ می کنم :lol:

کاش عارف یه کم در مورد این اسکرین آف یه کم بیشتر توضیح می داد یا حتی بقیه دوستانی که بلدند
رنگ نارنجی نرده ها رو عوض کردم یه چوب با رنگ تیره تر گذاشتم
پله ها هم خودشون آبی بودن دست بهشون نزدم این خیابون نیست یه کوچه تنگه .تقصیر شهرداری به شهرداری می گم عارف گفته یه پیاده رو هم برای اینجا بسازین.:lol:
من خودم از تغییری که توی رندر به لحاظ رنگی ایجاد شد و تا حدودی فکر کنم مربوط به دوربین وی ری هست خوشم اومد ولی هنوز راضی نیستم و مطئنن جای کار داره اما .........
راستی نظر دوستم حمید رو به لحاظ آجر سعی کردم لحاظ کنم و از یه آجر تر وتمیز تر استفاده کردم چان پناه رو هم ترسیدم دست کاری کنم ترسیدم یهو متریال ها خراب شده دیگه پبیچاره شم دست بهش نکردم ولی با نظر حمید توی این زمینه کاملا موافقم.
 

پیوست ها

  • 2.jpg
    2.jpg
    729.5 کیلوبایت · بازدیدها: 9

aroen

Well-Known Member
همشهری تورو خدا رفلکت شیشه هاتو کم کن،تو واقعیت هم شیشه های رفلکتی تا این حد آینه نیستن که:mad:
 

sallarmelli

Active Member
سلام دوستان ببخشید که هی پست رو میارم بالا ولی من آدم سمجی هست بالاخره این کارم رو درست می کنم
یکی از دوستان اصرار داشت رفلکت رو کم کنم کمش کردم
علی تختی هم گفت باید متریال ها رو عوض کنم یه چیز پیشنهاد بده ببینم چی می شه.
این هم رندر با رفلکت کم پشت شیشه هم یه پرده ی تور هست.
 

پیوست ها

  • 5.jpg
    5.jpg
    391 کیلوبایت · بازدیدها: 5

جدیدترین ارسال ها

بالا