Dodge Charger SRT

einollahia

Well-Known Member
سلام

این ماشین رو قبلا با maya ساخته بودم، ولی اینبار با XSI مدل کردم و می خوام یه رندر real بگیرم.
 

پیوست ها

  • 01.jpg
    01.jpg
    144.8 کیلوبایت · بازدیدها: 17
  • 02.jpg
    02.jpg
    147.2 کیلوبایت · بازدیدها: 14

Hamed-gh

Member
عین الهی جان کارت مثل همیشه خوب بود.
ولی بهتر بود خروجی میگرفتی که جزییات بیشتریو بشه دید. کارای مدلینگت خیلی خوبه. خوشحال میشم به تاپیک من یه سر بزنی و نظرتو بگی. اگر ایرادی نداره می خوام از شما یه سری اطلاعات راجع به مدلسازی بگیرم. "من مکسو با این فیات شروع کردم" عنوان تاپیکمه.
 

einollahia

Well-Known Member
خیلی ممنون از شما.
چشم حتما سر می زنم.


یکی از دلایلی که به XSI رو آوردم رندر انجین قوی اونه.
mental ray در XSI با بقیه زمین تا آسمون فرق می کنه.این یه رندر ساده با چنتا Shader از نوع Blinn و phong

صحنه هم با همون صفحه سفید جلو که Shader از نوع Constant داره نور پردازی شده.
رندر کلا زیر 5 دقیقه است.


البته اشکالاتی که در رندر دیده می شه به این دلیله که هنوز Smooth نشده.
 

پیوست ها

  • 03.jpg
    03.jpg
    168.5 کیلوبایت · بازدیدها: 8
  • 04.jpg
    04.jpg
    30.2 کیلوبایت · بازدیدها: 20
آخرین ویرایش:

einollahia

Well-Known Member
اینم چنتا رندر با مدل Smooth شده.
 

پیوست ها

  • 07.jpg
    07.jpg
    22.5 کیلوبایت · بازدیدها: 10
  • 06.jpg
    06.jpg
    42.2 کیلوبایت · بازدیدها: 17
  • 05.jpg
    05.jpg
    16.7 کیلوبایت · بازدیدها: 6

einollahia

Well-Known Member
کس دیگه ای نبود.


این دوتا رندر دیگه.

real شد یا نه؟ به نظر خودم که شد.


اشکالتشو بگید تا رفعش کنم و بعد چرخاشو وصل کنم، آماده حرکت بشه.
 

پیوست ها

  • 08.jpg
    08.jpg
    38 کیلوبایت · بازدیدها: 11
  • 09.jpg
    09.jpg
    31.4 کیلوبایت · بازدیدها: 14

ehsan_3dmax

Active Member
مدلينگش خيلي عالي شده.
ولي به نظر من بايد محيطي كه واسه تست رندرت استفاده ميكني رو عوض كني.
مثلا از يك hdri استفاده كن واسه تست.
راستي من امشب بهت ميزنگم!
موفق باشي.
 

.:. soroosh .:.

Active Member
اگر از hdr استفاده كرديد به نظرم از عكس ديگري استفاده كنيد .
چون اين خيلي شلوغ شده و خود مدل چندان ديده نميشه .
اما متريال چراغ خيلي عالي شده .
موفق باشيد .
 

einollahia

Well-Known Member
این مشکلاتی هست، بخاطر اینه که نور پردازی نکردم.

تو عکس 3 نشون دادم چنتا صفحه که Shader سفید رنگ constant(فقط XSI چنین چیزایی داره) دادم.

و بعد final gather رو فعال کردم تا با همون نور صفحه های دارای constant نور پردازی انجام بشه. این کار برای آدم تنبل خوبه.:)


این یه رندر شاد تر بدون sample
 

پیوست ها

  • 10.jpg
    10.jpg
    34.1 کیلوبایت · بازدیدها: 7

.:. soroosh .:.

Active Member
نه به نظر من همون متريال قبلي بهتر بود .
فقط من تنها مشكلي كه ميبينم اگر اشتباه نكنم سمت دوربين يك عكس هم گزاشتيد كه اينطوري يك سمت ماشين انعكاس ايجاد كرده .
به نظرم باي اون اون عكس تغيير پيدا كنه و يك عكس ملايم تر استفاده كنيد.
 

einollahia

Well-Known Member
اینم با sample
مقدارشم برابر 0.002 هست.
همین یه ذره کلی زمان رندر رو افزایش داد.قبلی 1 دقیقه ام نمیشد.این حدود 6،7 دقیقه شد.

تمام Shader های به کار رفته فعلا تا اینجا Blinn هستند.
 

پیوست ها

  • 11.jpg
    11.jpg
    34.9 کیلوبایت · بازدیدها: 9

Navidmilan

Well-Known Member
einollahia; گفت:
تو عکس 3 نشون دادم چنتا صفحه که Shader سفید رنگ constant(فقط XSI چنین چیزایی داره) دادم.

و بعد final gather رو فعال کردم تا با همون نور صفحه های دارای constant نور پردازی انجام بشه. این کار برای آدم تنبل خوبه.:)

فكر كنم چيزي كه گفتيد مثل اجسامي ميمونه كه تو مكس Self Illuminate شده باشن كه منتال ري اين اجسام رو بسته به مقدار Illuminate به عنوان منبع نوري فرض ميكنه. اگر منظورتون همين بود كه چيز جديدي نيست. در كل اگر يكم از تفاوتهاي رندر XSI بگي ممنون ميشم. ولي فكر ميكنم منتال ري توي مكس و مايا , XSI فرقي با هم نداشته باشه (اگر ور‍ژنهاي منتال ري يكسان باشند) اگر هم تفاوتي باشه مربوط به نحوه دسترسي به تنظيمات مختلف متريال و نورپردازي تو نرم افزارهاي مختلفه و نه رندر. درسته؟
 

einollahia

Well-Known Member
فكر كنم چيزي كه گفتيد مثل اجسامي ميمونه كه تو مكس Self Illuminate شده باشن كه منتال ري اين اجسام رو بسته به مقدار Illuminate به عنوان منبع نوري فرض ميكنه. اگر منظورتون همين بود كه چيز جديدي نيست. در كل اگر يكم از تفاوتهاي رندر XSI بگي ممنون ميشم. ولي فكر ميكنم منتال ري توي مكس و مايا , XSI فرقي با هم نداشته باشه (اگر ور‍ژنهاي منتال ري يكسان باشند) اگر هم تفاوتي باشه مربوط به نحوه دسترسي به تنظيمات مختلف متريال و نورپردازي تو نرم افزارهاي مختلفه و نه رندر. درسته؟



constant کلا یه نوع Shader هست که فقط به Color وابسته است و دیگه وابسته به چیز دیگه ای نیست. یه سری امکانات هم xsi داره در مورد object در صحنه که به رندر مربوط نیست. کلا با تفکیک اینا میشه بد جور غوغا کرد.
 

ehsan_3dmax

Active Member
به نظر من بهتره از car paint shader استفاده كني.
اين متريال آخري جالب نشده. hdri محيطيت رو هم عوض كن.
اگه hdri ساختموني چيزي داري بزار بهتره.
موفق باشي.
 

einollahia

Well-Known Member
اینم یه رندر با Car paint خود mental ray:

بهتر شده؟
 

پیوست ها

  • 13.jpg
    13.jpg
    45.5 کیلوبایت · بازدیدها: 8

Divine Love

Well-Known Member
کار قشنگیه
اگه دستگیره هاش نقره ای بشه و داخل اتاق رو هم متریال بدی بهتر میشه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا