یک اسم خوب برای موفقیت در کسب و کار شما چقدر حیاتی است؟

far1370

New Member

آیا یک ایده خوب تجاری برای موفقیت کافی نیست؟​

متأسفانه، یک ایده خوب دیگر در این عصر مدرن کافی نیست.

ما در جهانی زندگی می کنیم که سرعت همه چیز بالا است. اگر چیزی بلافاصله روی مخاطب شما تأثیر نگذارد ، مشتری را از شما دور می کند و جستجو می کند تا چیزی را پیدا کند که خیلی سریع او را جذب کند.

این بدان معنی است که پس از شنیدن یک نام تجاری جذاب و منحصرفرد فشار زیادی برای جلب توجه مخاطبان شما وجود دارد.

یک نام تجاری قوی می تواند پایه خوبی برای ارتباط با مشتری باشد.

به عنوان مثال، اگر هارپر لی نام کتاب "کشتن مرغ مقلد" را چیز دیگری بگذارد ، چه می شود؟

حتی اگر رمان همچنان حاوی همان داستان و پیام های ماندگار باشد ، اما احتمالاً چندان تأثیر زیادی بر مخاطبان در همه جا نخواهد داشت. زیرا در وهله اول افراد کمتری به دلیل عنوان ضعیف آن کتاب را مطالعه می کنند.

احتمالا بدون نام جذاب، این کتاب جذابیت کافی را نداشت که به بخش اصلی در برنامه درسی صدها مدرسه در سراسر ایالات متحده تبدیل شود.

نام تجاری خوب شباهت زیادی به چسب دارد: می چسبد ، محکم می شود و دوام می آورد.

از نام تجاری خود استفاده کنید همانطور که از سایر ابزارهای تجاری استفاده می کنید زیرا ارزش زیادی از تجارت شما به نام بستگی دارد.


هویت خود را تثبیت کنید​

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر والدین شما به جای "امیرپاشا" اسم شما را غلام می گذاشتند ، زندگی شما چقدر متفاوت خواهد بود؟

آیا مردم وقتی اولین بار با شما ملاقات می کنند برداشت دیگری از شما ندارند؟

آیا شخصیت شما متفاوت خواهد بود؟

نام تجاری قرار است یکی از اولین مواردی باشد که مشتری بالقوه در مورد تجارت شما یاد خواهد گرفت.

یک نام تجاری خوب باید فقط با چند حرف تمام جنبه های مربوط به برند شما را در بر بگیرد.

این نام، شخصیت اصلی شما را در اختیار شما قرار می دهد و باید ارزش های برند شما را خلاصه کند و در عین حال فرهنگ برند را تعیین کند. اساساً ، نام تجاری جنبه بنیادی شخصیت برند شماست بنابراین مهم است که نام خوبی انتخاب کنید.



انتخاب اسم برند از برندیک


مخاطبان هدف را دقیقا مشخص کنید​

نام های تجاری عالی با ایجاد علایق مشترک یا جذابیت، احساسات مخاطبان شما را به خود جلب می کنند.

به عنوان مثال ، بیایید به برندهای لباس J. Crew و PacSun نگاهی بیندازیم.

J. Crew نامی برای لباس هایی برای استفاده در هر زمانی است و بدیهی است که متخصصان را برای استفاده در سر کار هدف قرار داده است. با این حال ، PacSun یک جمعیت جوان را هدف قرار داده است. با استفاده از سبک زندگی در کالیفرنیا که مخاطبانشان می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند مخاطبان خود را هدف قرار می دهند.

اگر نام این دو شرکت پوشاک معکوس شود ، مخاطبان آنها گیج می شوند و احتمالاً مشتریان هدف را از آنها دور می کند.

خود را از رقبا جدا کنید

در حال حاضر رقابت در بیشتر بازارها بسیار زیاد است.

اگر مشتریان لیست طولانی از نام های تجاری را مشاهده کنند ، به طور طبیعی به سمت جذاب ترین نام ها می روند.

سعی کنید یک نام خاطره انگیز را با طوفان مغزی ایجاد کنید.

به عنوان مثال، غول فناوری ، اپل ، از یک شی کاملا ارگانیک و ملموس برای تولید دستگاه های بسیار پیشرفته شخصی استفاده می کند.

کلمه "سیب" با اکثر مشتریان ارتباط مثبت خوبی برقرار می کند زیرا این یک کالای ملموس و روزمره است.

در بین شرکت های فناوری مانند Best Computer،Cutting Edge Technology و Screens and Consoles، اپل بخاطر خاص بودن و قابلیت ملموس بودن متمایز شده و باعث جلب توجه می شود.

شما می توانید لیستی از ایده های نام تجاری را بررسی کنید تا ایده خوبی برای نامگذاری بدست آورید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا