براي سه بعدي كردن لوگو ساده ترين راه حل اينه كه با spiline سطح مقطع لوگو را طراحي كني بعد با اصلاحگر extrude , يا bevel لوگوي خودتو حجم سه بعدي بدي .
خوشبختی از آن کسی است که در پی خوشبختی دیگران باشد
زرتشت
این کار یک مشکل داره و اون اینه که سطح لوگو به علت عدم وچود سگمنت قابل ویرایش نیست. چطور می شه به سطحی که توسط spiline کشیده شده سگمنت داد؟
این رو باید به سطح بسته ی spline اعمال کنی
پلیگان های سطح که زیاد شد extrude میکنی یا surface میکنی بعد extrude میکنی، به همین سادگی
خواهش میکنمقبل از هر چیز ممنونم بابت پاسختون... من مکس 2009 کار می کنم،در این ورژن مودیفایری هست که کمکم کنه؟
خب برای این کار Quadify mesh بهتره چون سطوح 4 ضلعی ایجاد میکنه و توی ادیت اش دستتون باز تره، اما توی 2009 همون Garment Maker استفاده کنین مشکلی نداره، کارتون راه می افته
موفق باشید.
این سوال رو "داش ممد" در صفحه قبل پرسیدند که عرض کردم باید قبل از اکسترود به سطح مورد نظر اعمال بشه، بعد از اون مودیفایر Extrude یا Shell استفاده کنید.با سپاس فراوان از پاسخ های بسیار مفیدتون. هنگامی که متنی extrude می شه امکان استفاده از این گزینه وجود نداره... فکر می کنم باید سطوح رو از هم جدا کرد... به گمانم این امکان در ادیت مش هست؟