کمک فوری برای ساخت تیتراژ با موضوع نماز

massomeh1

Member
سلام علیکم بنده چند تا سوال از حضور شما دارم : اول اینکه من مدت کوتاهی است که شروع به کار در یکی از شبکه های تلویزیون کرده ام که اولین کاری که به من سپرده اند ساخت یک تیتراژ 20 ثانیه ای برای برنامه ای است که موضوع آن نماز است تا حالا 3 تا تیتراژ ساخته ام که هرکدام را به بهانه ای قبول نکردند حقیقتش خیلی ایراد می گیرند در اینجا مجال دردل کردن نیست می رویم سراصل مطلب از من خواسته اند که یک عکس یا فیم از یک نوجوان 16- 20 سال که خوش سیما و نورانی باشد در حال قنوت با حالت تواضع و فروتنی در تیتراژم استفاده کنم تا حالا چندتا عکس از نوجوانهای مسجد محل گرفته ام و استفاده کرده ام اما برای هرکدام ایرادی گرفته اند و رد کرده اند من کاری ندارم که ایرادهایشان به جا بوده است یا نه اما خواهش می کنم اگر امکان دارد یک عکس با کیفیت یا یک فیم در این باره برایم قراردهید تا دانلود کنم اگر حجمش زیاد هم باشد مسئله ای ندارد خدا خیرتان دهد اگر بتوانید این مشکل را از سرراهم بردارید. در ضمن خواهش می کنم اگر ایده و یا طرحی برای این تیتراژ به نظرتان می رسد برایم بنویسید و مرا راهنمایی کنید که از چه تکنیکی استفاده کنم تا نظرآنها جلب شود .
درضمن من از شما خواهش می کنم چند تا از این جویسها و کلیپهای آماده (بکگراندهای متحرک) که برای کار مذهبی مناسب باشد برایم قرار دهید تا بتوانم دانلود کنم ویا نام فایل یا پک آنرا به من بگویید و بفرمایید از کجا در تهران می توانم خریداری کنم. چون موضوعات مختلف آن در حدود 2000 تا در بازار موجود است .
و سوال دیگر اینکه سینک صداو تصویر در پریمیر یعنی چه و به چه صورت انجام می شود.(پریمیر سی - اس 4) .
باتشکر فراوان
 
ای کاش میتونستیم باهم همکاری کنیم
اگه بشه من میتونم براتون رایگان هم کار کنم
چون واقعا علاقه ی زیادی به تدوین وموشن گرافیک و جلوه ای ویژه دارم
 

hosein0251

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
در مورد سوال زیر :

و سوال دیگر اینکه سینک صداو تصویر در پریمیر یعنی چه و به چه صورت انجام می شود.(پریمیر سی - اس 4) .
سینک کردن یعنی هماهنگ کردن صدا با تصویر . با عقب و جلو بردن ترک صدا یا تصویر و جابجا کردن ترک ها میتونی همخوانی صدا و تصویر رو طبق سلیقه درست کنی .
اکه تو کار بازیگری داشته باشی که حرف میزنه باید صدایی که ازش پخش میشه با حرکت لب هاش درست باشه که به این Lip Sync ( هماهنگ کردن حرکت لب بازیگر با صدای بازیگر ) میگن
 

جدیدترین ارسال ها

بالا