کمک: انتقال فایل ها از یک سرور به سرور دیگه (تغییر هاست)

3jokes.com

New Member
من جدیدا هاستم رو عوض کردم. و نیاز دارم که همه فایل ها و فولدرهایی رو که روی هاست قبلی داشتم به هاست جدید منتقل کنم. (دیتابیس ندارم... فقط فابل)
در این فوروم اسکریپت های زیادی برای انتقال فایل بین 2 سرور پیدا کردم ولی اشکال همه شون اینه که باید فایل ها رو تک تک باهاشون انتقال داد. (در مورد انتقال 1000 تا فایل دیگه این روش عملی نیست!)

توضیحات :
1- من روی هاست قدیمم این امکان رو ندارم که همه فایل های موجود در اونجا رو تبدیل به یک فایل زیپ بکنم و بعد اون یک فایل رو انتقال بدم.
2- با برنامه های ftp مختلفی مثل flashFXP و WS_FTP و FTPvoyager سعی کردم مستقیما فایل ها رو از سرور قدیم به جدید منتقل کنم ولی نتونستم.

نتیجه گیری: یه اسکریپتی در سایت hotscripts.com پیدا کردم که ظاهرا کارش همینه. ولی چون من هیچی از PHP نمی دونم نتونستم ازش استفاده کنم. (نمی دونم کد مشکلی داره یا من کاری رو اشتباه انجام می دم) (من آدرس، یوزر و پسورد ftp هاست قدیمم رو در این فایل PHP وارد می کنم و این فایل رو روی سرور جدید آپلود و از طریق مرورگر اجراش می کنم)
حالا این کد رو اینجا قرار می دم. اگر امکان داره یه نفر پی اچ پی کار بررسیش کنه و یه توضیحاتی در مورد نحوه استفادش بده، تا همه بتونن ازش استفاده کنند.

لینک صفحه توضیحات این اسکریپت در سایت Hotscripts

ضمنا یک سایت روسی هم پیدا کردم که این کار رو انجام می ده. برای هر 1 گیگابایت ترانسفر از سرور به سرور 5دلار پول می گیره(با paypal). ولی تا 10 مگابایت رو رایگان انتقال می ده:wink: این هم آدرس این سایت روسی
 

پیوست ها

  • ftp.zip
    1.2 کیلوبایت · بازدیدها: 63
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا