3D_lover عزیز سلام،
فرآیندی که صورت میگیره هم بخشی از پروسه رندر هست که باید طی بشه، اگر به مقدار کافی رم در اختیار دارید بصورتیکه بتونه کل صحنه رو در رم Load کنه در تب Setting
در بخش Default geometry نوع اون رو رو حالت Static قرار بدید تا زمان رندر کمی بهبود پیدا کنه ( البته با قرار دادن این گزینه روی حالت Dynamic بخشی از فرآیند که مربوط به Raycast accelator میشه و اغلب بیشترین زمان رو در فرآیند پیش از شروع کار باکت ها به خودش اختصاص میده حذف میشه
و شاید به نظر برسه که مثلا 10 تا 15 ثانیه در زمان اون محاسباتی که برای شما 30 ثانیه طول میکشه صرفه جویی شده اما در واقع رندر بسیار کند تر از حالت Static صورت خواهد گرفت و این روش تنها زمانی که رم کافی برای رندر صحنه های بزرگ وجود نداره مورد استفاده قرار میگیره)
البته بعضی تنظیمات دیگه در تب Setting وی ری قرار داره که میتونه در کم کردن زمان رندر موثر باشه که توضیحاتش بمونه برای وقتی که زمان کافی داشته باشم تا بتونم به شکل درستی در موردش اطلاعاتی رو خدمت شما ارائه کنم.
موفق باشید