کاهش زمان رندر چند فریم

3D_lover

Active Member
سلام. من دارم یک صحنه رو تست میکنم در 20 فریم. وقتی رندر میشه هر دفعه آبجکت ها لود میشوند و instance و merge و چیزای دیگه نوشته شده
در نوار رندر میبینم که تا قبل از رسیدن به باکت ها حدود 30 ثانیه وقت تلف میشه. حالا راهی هست که این پردازش هایی که قبل از رندر اصلی است فقط یکبار انجام بشود؟
:rose:
 

Hidden Dragon

کاربر فعال
3D_lover عزیز سلام،

فرآیندی که صورت میگیره هم بخشی از پروسه رندر هست که باید طی بشه، اگر به مقدار کافی رم در اختیار دارید بصورتیکه بتونه کل صحنه رو در رم Load کنه در تب Setting

در بخش Default geometry نوع اون رو رو حالت Static قرار بدید تا زمان رندر کمی بهبود پیدا کنه ( البته با قرار دادن این گزینه روی حالت Dynamic بخشی از فرآیند که مربوط به Raycast accelator میشه و اغلب بیشترین زمان رو در فرآیند پیش از شروع کار باکت ها به خودش اختصاص میده حذف میشه

و شاید به نظر برسه که مثلا 10 تا 15 ثانیه در زمان اون محاسباتی که برای شما 30 ثانیه طول میکشه صرفه جویی شده اما در واقع رندر بسیار کند تر از حالت Static صورت خواهد گرفت و این روش تنها زمانی که رم کافی برای رندر صحنه های بزرگ وجود نداره مورد استفاده قرار میگیره)

البته بعضی تنظیمات دیگه در تب Setting وی ری قرار داره که میتونه در کم کردن زمان رندر موثر باشه که توضیحاتش بمونه برای وقتی که زمان کافی داشته باشم تا بتونم به شکل درستی در موردش اطلاعاتی رو خدمت شما ارائه کنم.

موفق باشید
 

3D_lover

Active Member
تو هر فریم 10 ثانیه زمان رندر کم شد. میشه روش های دیگه هم بفرمایید؟ من محدودیت سخت افزاری ندارم.:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا