پچ های رفع کننده مشکلات ویندوز در هفته آینده ارائه خواهد شد

Parham

Well-Known Member
مایکروسافت در روز پنج شنبه اعلام کرد که سه شنبه هفته آینده، تعدادی از مشکلات موجود را در قالب پچ هایی‌ برای رفع آنها، عرضه خواهد کرد که در میان آنها دو پچ امنیتی‌ قرار دارد که دست کم یکی‌ از آنها دارای درجه بحرانی‌ هستند، این در حالی‌ است که مایکروسافت در ماه گذشته طی‌ به روز رسانی‌ پچ های خود ، سه نقص موجود در سیستم عامل ویندوز که مربوط به فایل‌های گرافیکی و با درجه بحرانی‌ بودند، رفع کرده بود.
لازم به ذکر است که مایكروسافت هر تهدید امنیتی ایجاد شده توسط كرم‌های مخرب اینترنتی که بدون آگاهی كاربر، فعلیات و انتشار پیدا کنند را از درجه بحرانی می‌داند.
با اینکه محققان امنیتی مانند eEye Digital Security ‌آسیب پذیری هایی‌ در محصولات این شرکت گزارش داده اند، مایکروسافت تا انتشار این پچ ها تصمیمی‌ در مورد ارائه اطلاعات بیشتر ندارد.
این در حالی‌ است که محققان امنیت طی چند هفته‌ی اخیر متوجه وجود نقایصی در مرورگر Internet Explorer شده‌اند که یکی از این نقایص یافت شده در این مرورگر می‌تواند کنترل کامپیوتر آلوده را در اختیار حمله کنندگان قرار دهد.
همچنین طبق برنامه به روز رسانی‌ ماهانه، قرار است نسخه ای به روز شده از برنامه Windows Malicious Software Removal Tool که وظیفه شناسایی‌ و پاکسازی کدهای مخرب موجود در سیستم را دارد ، در همان روز ارائه شود.

منبع خبر : دنیای ای تی‌
 

جدیدترین ارسال ها

بالا