[phpNuke] پسورد مديريت سيستم ؟

elina

Member
با سلام
من پسورد قسمت مديريت (مدير اصلي سايت )رو فراموش كردم .لطفا در اين مورد راهنمائيم كنيد . من چطوري مي تونم وارد قسمت مديريت سيستم شوم .
 

S4DEGH

Well-Known Member
ببينم رمز مديريتت با رمز ورود به سايت يكي هست يا نه !؟
-----------------------
مي توني يك پشتيبان بگيري و بعد يوزر خودت رو توش پيدا كني ! ( اصولا تو تگ admin ) اونجا هست !
 

elina

Member
با سلام دوباره
من تو database وپس.رد رو پيدا كردم ولي متاسفانه تبديل به كد شده ولي باز هم عوض كردم ولي نتيجه نداد.در local كلا admin رو حذف كردم و يه admin جديد ايجاد كردم .به نظر شما اگه همين كار رو تو هاست انجام بدم اطلاعات سايت از بين نميره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با تشكر
 

قیصر

Member
نه از بین نمیره شما باید در همان جا که مشخصات مدیر در آنجا است بروید و روی delete کلیک کنید البته برای اطمینان بیشتر یک پشتیبانی بگیر در آخر هم دوباره مدیر را بساز راستی شما رمز را در database چگونه تغییر دادی باید در آنجا یک کد مخصوص وارد کنی اگر خواستی بگو برات بفرستم
 

S4DEGH

Well-Known Member
ولي بگم داري با sql بازي ميكني ها ! كوچكترين اشتباه سايتت ميپره !
 

elina

Member
من به قسمت PHPMYADMIN رفتم و از اونجا DATABASE مورد نظر رو پيدا كردم و از ميان جداول ، جدول author را Browse كردم و در جلوي پسورد اون پسورد قبلي كه به كد تبديل شده رو تغيير دادم. اگه راه حل ديگه اي داره لطفا بگين. خيلي ممنونم.
 

izone

Active Member
شما میتونید کلا همان خطی را که درونش پسورد را تغییر دادید پاک کنید. فقط همان خط که نام مدیر را دارد و نه همه اون تیبل را. روی اون علامت سرخ ضربدر در کنارش کلیک کنید.

بعد دوباره به صفحه admin.php بروید و مانند روز نخست از شما میخواد که یک ادمین بسازید. حتما دقت کنید که مشخصات ادمین بجز پسورد را همان قبلی بدید. نام ایمیل .... و یک پسورد جدید که میخواهید. و حتما دقت کنید که کاربر جدیدی درست نکنید.

پیروز باشید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا