هنگ ویندوز xp در بوت اسکرین پس از نصب اوبونتو 7.10

_SaeedGh_

Member
سلام.
هارد من قبل از نصب اوبونتو دارای درایو های C,D,E,F,G,H بود و ویندوز xp رو در درایو F نصب کرده بودم. و برای نصب اوبونتو با پارتیشن مجیک در ویندوز، درایو D‌ رو به ۲ پارتیشن ext3 و swap تبدیل کردم. بعد از نصب اوبونتو، ویندوز دیگه بالا نمیاد.

اولش ارور میداد که فایل hal.dll مشکل داره که بعد از کلی سرچ کردن متوجه شدم باید یک فایل سیستمی رو دانلود و جایگزین کنم. با این کار دیگه اون ارور نیومد و موفق شدم از cd بوتیبل ویندوز به قسمت ریکاوری برم و دستور fixboot و bootcfg رو اجرا کنم. بعد از این کار، صفحه بوت اسکرین ویندوز (همون صفحه ای زیر لوگوی ویندوز یک نوار در حال پر شدن رو نشون میده) نمایش داده میشه اما بعد از چند ثانیه هنگ میکنه و نوار ثابت میشه و خلاصه ویندوز بالا نمیاد. (البته خوشبختانه از safemode بالا میاد).

این فروم رو گشتم و برام عجیبه که چرا در اینجا چنین مشکلی تا حالا مطرح نشده. در هر صورت چیزی که واضحه اینه که این مشکل بخاطر نصب اوبونتو بوجود اومده و بنابراین خواهش میکنم دوستان لینوکس کاری که راه حل این مشکل رو میدونند بنده رو راهنمایی کنند. (نیاز به توضیح مفصل هم نیست، یک اشاره کوچیک بکنید بقیه اش رو سرچ میکنم)
ممنونم.

--------

این موضوع رو پیش از این در اینجا هم مطرح کردم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا