هادی پرتوی (مدیر ارشد Msn) از مایکروسافت استعفا داد

Parham

Well-Known Member
مایکروسافت خبر خارج شدن یکی‌ از بهترین مدیران MSN از این کمپانی‌ را تایید کرد ، هادی پرتوی که به طور مستقیم در طراحی‌ و تمامی‌ قسمت های اساسی سایت MSNو همچنین سایت Start.com شرکت داشت، این کمپانی‌ را به قصد ایجاد کاری مستقل ترک کرد.
پس از ایجاد جنگ میان مرورگر ها در دهه 90 پرتوی در سال 1999 مایکروسافت را ترک کرد تا شبکه Tellme را ایجاد کنید ، اما در سال 2002 برای همکاری در چندین پروژه که از جمله آنها می‌توان به MSN Music اشاره کرد، دوباره به مایکروسافت‌ بازگشت. وی در مورد این اقدام خود گفت : "تصمیم او در مورد خروج از این کمپانی‌ به دلیل داشتن مشکل با MSN نمی‌ باشد و دلیل اصلی‌ آن تغییرات در سیستم سازمانی‌ مایکروسافت می‌ باشد که در این تغییر بخش آنلاین مایکروسافت به زیر بخش ویندوز، منتقل شده است."
این در حالی‌ است که همزمان با این اقدام از سوی پرتوی ، Jim Allchin مدیر بخش ویندوز مایکروسافت در زمان ایجاد این تغیرات از پست خود استعفا داد.
پرتوی قرار است تا زمانی‌ که مایکروسافت جانشینی‌ برای وی پیدا کند در پست خود باقی‌ بماند، و این خود فرصتی‌ است که او قسمت هایی‌ از پروژه های ناتمام خود را به پایان برساند که از جمله آنها می‌ توان به طراحی‌ مجدد صفحه اول سایت MSN.com و تغییرات در سایت Start.com دانست.

منبع خبر : دنیای IT
 

جدیدترین ارسال ها

بالا