مطلب خیلی مهم درباره عدم امنیت در اینترنت ایران و جهان و نفوذ مافیا در ایران

IBTTF_warning

New Member
این مطلب را حتما بخوانید و در لینک زیر نظر بدهید:

مطلب خیلی خیلی مهم:

 

arsse

Member
دوستان گرامی پاسخ دهید:
0) چرا از سال 1400 به نحو قابل توجهی نویسندگان مطالب کامپیوتری و اینترنتی در فروم های ایران و خارج و جهانی یک دفعه نزول کرده؟ مثلا فارومهای خارجی با 100 مطلب در روز شده 5 مطلب؟ به آمریکا حمله شده؟ یا آنها جعل شده اند؟
1) برخی می گویند اینترنت ایران با ابتکار عربستان (نمیدانم دولت طرفدار بی حجابی یا آن شاهزاده ها که فامیل دولت طرفدار بی حجابی هستند ولی در کودتای عربستان چندسال پیش قدرت را از دست دادند) و هزینه عربستان و متخصصان خارجی حالت هوشمند جعلی دارد! (با فیلتر فرق دارد)
در حالت جعلی حتی با فیلتر شکن هم جعلی است!
2) برخی می گویند برای جعلی شدن اینترنت نیاز است سریع اس اس ال شکسته شود. و از قبل اپ فرضا اینستا و مرورگرهای وب الگوریتمش کشف و تغییراتی داده شود یا در سیستم عامل ها از پیش مالویر یا همان بدافزار موجود باشد. یا کارمندان مسلمان در شرکتهای خارجی باشند که هویت جعلی نامسلمان داشته باشند در حال خیانت به آمریکا یا اروپا یا روسیه یا چین باشند.
3) سیستم اینطور کار می کند که اکانت 1000 روی اینستاگرام موبایل M1 موج S1 را دریافت به صورت S1 به گره ()جاعل می رساند بلافاصله کامپیوتر کوانتومی رمز گشایی و محاسبه دیتا های لازم برای تعویض اطلاعات انجام موبایل مجازی مشابه اکانت 1000 را با دیتای خودش تعویض به اینستاگرام میفرستد S2 به اینستاگرام می رسد و اطلاعات S2 روی اینستاگرام اصلی ضبط میشود! به این ترتیب فرضا شما در موبایل خود آقایان A , B , C , D , E با پیامهای P1 , P2 , P3 داری ولی در اینستاگرام آقایان z, x ,y ,k ,v, r ,w با پیامهای p11 , p12 , p13 دارید.
4) همین مورد بالا باشد ولی همه یکسان باشد! یعنی اکانت همان است که دارید ولی هوشمندانه پیامهای مخفی دچار این مشکل است! یا برخی پیامهای پانوشت و کامنت.
5) همزمان با نرم افزارهای هوش مصنوعی بدافزارهای هوش مصنوعی آمده این ویروس ها یک دیتابیس افعال و کلمات است که می تواند مغرضانه یا به صورت تصادفی یا کاملا همه افعال را عوض کند یا هر کلمه ای را جایگزین کند. مثلا (بیایید) ---(پیدایتان نشود).
6) افراد زیادی گزارش داده اند که در تلگرام و اینستاگرام و فیسبوک و گوگل پیام میدهند به ارگانهای داخلی و بین المللی و فامیلهایشان پیامهایی دریافت نمی کنند.
در چتهای گروه های تلگرامی (معلوم نیست با نرم افزار تلگرام اصل بوده یا این واسط های ساخت ایران که با سروش و بقیه متصل هستند؟) سفر به کوه و جنگل که مثلا 20 دختر با 20 پسر اتوبوس می گیرند می روند، مثلا دیده شده 15 دختر میگویند (باشه ساعت 9 چیتگر) ولی 3 تا می گویند (باشه ساعت 9 پارک طالقانی) ....ولی مسیر اتوبوس چیتگر به کرج است مثلا.
7) این سیستم های جعل کننده می تواند به صورت ساختمانی و محله ای و ISP و زیرساختی یا در گره کشور همسایه باشد.
8) در بعضی شرکتهای کامپیوتری آدمهایی نشستن که مثل عمله ها هستند و اطلاعات کامپیوتری شان کم است.
9) یک سیستم جعل این است که دوربین لپ تاپ یا دوربین مخفی به مانیتور نصب است و ستوان پلیس میخواهد عکس متهم را به سرهنگ نشان دهد. وقتی عکس را ستوان می بیند دختر جناب سرهنگ است ولی وقتی سرهنگ جایشرا تعویض می کند عکس دختر سروان است! (این گزارش نشده ولی یا چون یک حالت کودتای ضد زن زندگی آزادی است و حفظ حکومت است شاید بهانه پلیس ها شبیه این است. مثلا اطلاعات دریافتی مانیتور یک اظهارنامه باید برای تامین امنیت زنان در یک منطقه برنامه شود ولی ادعا می کنند در نامه از لاتهای فلان منطقه تجلیل شود یا مثلا چندین لات معروف تهران در لباس سرهنگی در مرکز شهر دیده شده اند.)
 

arsse

Member
نکته دیگر اطلاعات این سه وبلاگ است که از چند سال پیش هست:
0- کلید آدمهای شبیه القیافه و شبیه الصدا است. هر کدام از این آدمها یک یا چند همکار شبیه خود دارد. مثلا الان که شما را کتک بزند مردمی راستگو ولی کم دقت و مردمی مطلع از اصل ماجرا همکارشان شهادت می دهند و تقریبا واقعا درست می گن که همان موقع محله دیگر نزد آنها بوده چه بسا نزد شهردار و رئیس پلیس بودند و (برای همکاری یا برای قربانی شدن)
1- افراد این سه وبلاگ همگی تبهکار درجه یک هستند.
2-به مافیای بین الملل متصل هستند. برای نامیدن کادر مافیا در ایران از کلمات شرخر و قاچاقچی و خلافکار استفاده میشود.
3- همگی این افراد با هم همکاری می کرده و می کنند.
4- مرتبط با پروژه های اسمارت داست و مخابرات سایبورگ و جاسوسی نظامی و علمی و صنعتی هستند.
5- آدمهای بسیار خطرناکی هستند و برخی مثل مهران مدیری جوکر ولی یک دفعه اسرا یا مهمانان خود را می کشند!!! (برای همین تربیت شده اند)
6- اگر تمام اطلاعات این وبلاگها را بخوانید می بینید چه جنایاتی انجام شده پلیس و ادارات جاسوسی و سپاه و آخوندها و مذهبیون و بی خیال بوده یا حامی.
7- این افراد روی تمام ایران تقریبا نفوذ دارند.
8- هر کدام از این افراد ( توجه کنید هرکدام) حلال مشکل چند صنف ضد و نقیض است. مثلا همه مغازه داران و شرکت داران تهران اینها را میشناسند چون یا برایشان شرخری می کنند یا برای دوستشان شرخری میکنند و آن دوست می خواهد به نفع این شرخران همکرای کوچک و بزرگ شود، بسیاری مواقع حزب الهی و مجاهد خلق و سلطنت طلب و اقلیت دینی و همه صنف از اینها حمایت می کنند. یا پلیس های خادم الاوباش و پلیس های خادم الکسبه.
پلیس خادم الوباش مثلا یک شرخر زده تو گوش یک زن میاد شرخره را نجات میده.
پلیس خادم الکسبه مثلا دوربین مخفی مغازه بقلی را نشان این یکی مفازه میدهد برود اطلاعات بدست بیاورد به ضرر رقیب پیروز شود.
یا هر دو این خادمین می بیند یک دختر شهرستانی پول داره بره هتل ولی تنها است هتل راهش نمیدهد شب بخوابد به دختره می گه زن اینها مثل مادرته ولی میاره میده همین مردها بازور باهاش بخوابند فرداش هم دختره را میبرد منکرات از دختره باج بگیرند برای نظام اقتصادی فرهنگی و مردان غیور شر نشود.
9- این افراد در حراست و دربان ها و پلیس خیلی نفوذ دارند.
10- بچه های 14819 بلوار فردوس رسم اسلحه دزدی در سربازی داشتند. یک بازی با نشان لیاقت. (کی را باید مقصر میکردند؟ یا چطور در دفتر مفقودی و ...)



 
آخرین ویرایش:

arsse

Member
در سال 1380 در یک نمایشگاه کامپیوتر متخصصین امنیت کامپیوتر می گفتند عده ای روی دیسک نوری توانسته اند شبیه ساز سیستم عامل با مرورگر که سایت جعلی نشان میدهد بسازند.
ببینید همین با توجه به کمسوادی و کم دقتی و رشوه سالاری و حزب سالاری و باج سالاری در قوه قضائیه و پلیس چقدر برای نجات دادن مجرم واقعی یا متهم کردن بیگناه موثر بوده است. ( هنوز هم همین کاربرد دارد و می توانند با یو اس بی یا وای فای و بلوتوث هم انجام دهند.)
 

arsse

Member
در زمستان 1400 صحبت از روانگردان جدید که بدتر از LSD است و در نوشیدنی ها و غذای ایران و جهان ریخته خواهد شد صحبت کردند در شهریور یا مهر 1401 افراد دیگر گفتند هروئین از مردم گرفتن اینطور وحشی ضد زن شدند و زن میاوردند کتک می زدند.
 

arsse

Member
در سال 1382 که این ایمپلنتهای ذره بنی روی گوش نصب شده بود کنترل پنلش و ارتباطاتش دست اوباش و لات های 14819 و لاتهای معرفی شده در پولشو و عده ای مرد صدا قلدر و لات مانند بود و مزاحم مردم میشدند.
به کشور های مختلف اطلاع داده شد چنین ابزار هجومی و جاسوسی روی مردم نصب شده و با توجه به ماهیت باید دارای گره بود که گره توسط چند کشور در سال 2004 شکسته شد.
به نظر میرسد در سال 1382 و تا حالا روی ایران توسط اعراب علاقه به اسلام و پست مدرن های علاقه به برده داری نصب شده است.
پست مدرن جنبش بعد از مدرنیسم است و مثل انقلاب اسلامی 1357 تفکرش ترکیب مدرنیسم با ادیان باستانی است. چیزی مضر است و روش تفکر مدرنیسم خوبی های ادیان را که مصادره آنها نیست را بدست می آورد و بدی ادیان که اعتقاد به تقدس و اعتقاد به مردمحوری و اعتقاد به خشونت و اعتقاد به آسمانی بودن چرت و پرت ها است را ندارد و نیازی به پست مدرنیسم نیست.
اصلا این التقاط که اجازه دهیم حرفهای قشنگ ولتر و مارکس و جان استوارت میل در دهان قصاب های لات ضد زن و برده دار و قلدر و شعبان بی مخ های هزاران سال پیش گذاشته شود توهین به انسانیت و روایت نگاری است.
 
آخرین ویرایش:

arsse

Member
از زمستان 1400 تا پاییز 1401 کلی هواپیمای خصوصی روبوده شد و مسافرانش به ایران آورده شده اند و در 14819 بازجویی و شاید حتی مقتول نیز شده باشند.
هواپیمها احتمالا متعلق به سیاستمداران یا دانشمندان یا هنرمندان یا ثروتمندان خارجی بوده است و چین و روسیه و اوکراین و بلاروس و ژاپن و کره و اروپا و آمریک ا و آمریکای لاتین وکشورهای عربی هرکدام میتوانند قربانیان این هواپیما ربایی باشد.
 

arsse

Member
افراد نام برده در این سه وبلاگ در 40 سال گذشته یکی از کارهایشان این بوده که با بخش فرهنگی و ضد آزادی حکومت اسلامی همکاری و مزاحم نویسندگان و کابران اینترنت میشدند و مطمئنا این مردان قلدر که الان حاکمیت ابران را دارند و لاتها را در بلوار فردوس تنزدیک برج افق و اطرافش سازماندهی می کنند بازرس میاد نقش معتدل یا اصلاح به سوی سکولاریسم را بازی ولی در ساعات بعد ظرف چند دقیقه همه مهمانان را به قتل می رسانند از ماهواره گروگان دارند و از اپوزیسیون گروگان دارند و توانسته اند همه را گول بزنند که آدم خوبی هستند.
از افغانستان و مافیای مسلمانان شوروی هستند و فعلا هم حزب الهی ها را می کشند هم بقیه را تا برای هموطنانشان جا باز شود که این که از هردو می کشند برگ موفق آنهاست.
به نظرم چون حزب الله رود هم زن سکسی می کشد هم زن بی حجاب میکشد من که حمایت نمی کنم چون دین اسلام را شیطانی می دانم.
ایران غذای سگ شود بهتر از این است که ایرانی زیر ذلت اسلام زن ستیز و لات پرور بماند. شیر همیشه حیوان بوده و هست و آدم نمیشود.
 

arsse

Member
عکسهای جنایتکاران بسیار خطرناک کودتای تحکیم خشونت و مافیا:


badriv8.jpg maj-khal.jpg moh-khal.jpgzebarjadi.jpgv10daw.jpg
PHAJ.jpg roohzolf.jpg rostami.jpg

p11-19.jpg

202211_03 - Copy.jpg
 
آخرین ویرایش:

arsse

Member
منطقه زیر نظر مافیا و پلیس حامی خشونت و تحجر و سپاه قدسی ها است.
ساختمانها با تونل در زیر زمین و دریچه در آپارتمانها با هم مرتبط هسیتند.
 

arsse

Member
احمق ها اینها یکسری محافظ شخصی و حراستی و سپاه قدسی و شکنجه گر و تروریست هستند که معدن پول کثیف برای برخی ایرانیان هستند و یکسال است میلیونها نفر را کشته اند.
در مشهد و تهران گزارش موثق است به کوچه ها می ریزند و آدمهای خارجی یا شهرستانی همه را دستگیر یا مقتول وراحت در خانه ها می نشینند.
 

arsse

Member
این شخص ساکن تهران بلوار فردوس خیابان ابراهیمی جنوبی کوچه نوزدهم پلاک هفده است روبروی برج افق اکباتان و پژوهشکده سوانح طبیعی است.
خود را مهدیان فارس نیوز اعلام کرده و صدهها هزار نفر را کشته است. مورد حمایت آگاهی و بسیج و کارش شکنجه کارمندان با کمک اداره حراستهای وزارت اطلاعات از قدیم بوده و از سال 2015 دارد در این آدرس آدم شکنجه و می کشد.
 

arsse

Member
زنان 12 ساله را اسید می ریزند می کشند شیاف پتاسیم مردان با لذت و شادی فریاد و جشن میگیرند.

خیلی مردم عکسهای فوق را میشناسند ولی چون برایشان کاری مفید انجام داده اند به پلیس میگن اینها خوب هستند. مثلا یک شرکت چک های میلیاردی اش راحت نقد یا مثلا یک حزب اپوزیسیون اگر اعضایش گیر بی افتد به او مراجعه او از حزب دیگر اپوزیسیون اسیر می گیرد یا مقتول می کند آنها آزاد میشوند.
 

arsse

Member
زنان 12 ساله را اسید می ریزند می کشند شیاف پتاسیم مردان در جلو یا عقب زن می گذارند با لذت و شادی فریاد و جشن میگیرند.

خیلی مردم عکسهای فوق را میشناسند ولی چون برایشان کاری مفید انجام داده اند به پلیس میگن اینها خوب هستند. مثلا یک شرکت چک های میلیاردی اش راحت نقد یا مثلا یک حزب اپوزیسیون اگر اعضایش گیر بی افتد به او مراجعه او از حزب دیگر اپوزیسیون اسیر می گیرد یا مقتول می کند آنها آزاد میشوند.

احمق ها اینجا تمام تروریستها جمع شدند ولی تلفنهای کل کشور هک است و اینترنت فیک میشود و می گویند سمعک کامپیوتری بین راه عصبی از نوع وایرلس به سیگنال عصبی و ماوراصوت به سیگنال عصبی ذره بینی نصب است. در سال 2010 در نیروهای مسلح خارجی ایران مشاهده شد توسط کارشناسان امنیتی خارجی تایید شد.
 

arsse

Member

کل ایران : کلید نجات خودتان از دست مافیای مرتبط با داعش مهدوی و داعش سنی و القائده و ضد روسیه و ضد آمریکا وضد چین و ضد اروپا و ضد حقوق بشر سکولار ولائیک​


تحلیل همه موارد زیر و موارد پنهان دیگر کلید حل مشکلات کشور در حال حاضر موارد زیر است:

1- شکنجه گرها و تروریستها و مافیایی های بلوار فردوس تهران ابتکار کل کشور را دارند. (هدف حفظ مافیا و جلوگیری از اعدام خودشان توسط حکومت اسلامی و مجاهدین خلق و سلطنت طلبان و خارجی ها است) واقعا شغلشان شکنجه گری است کودک خردسال را شکنجه میدهند و دوره دیدند جوک هم میگویند. من باب مثل فرض کنید باب دیلن در حال استندآپ کمدی در سالن باشد برود سالن بقل بچه خفه کند و کودک را زنده مثله کند و تا پلیس بیاد برود سالن بقل بگوید من به این دلقکی این کار را نکردم. همشون همین طور هستند. یادگرفته اند مدافع گزارشگر ضد خودشان برای رد گم کردن هم شده اند.

2- همگی از ترس اطلاعات سه وبلاگ قدیمی در منطقه 14819 تجمع و آماده عملیات کشوری بوده اند و حتی امکان دارد هواپیماربایی های سال 1400 نیز مرتبط با سه وبلاگ باشد یا شاید نباشد.
وبلاگ فردوس تهران فردوس تهران : اطلاع رسانی کرده اهالی محله مافیای هستند و پلیس و جاسوسی و حکومت نوکرشان است و کل اصناف کشور پول جمع و به پلیس میدهند و پلیس حتی نوکر افغانی است که پول بدهد هر که پول بیشتر داد پلیس حامی اش است و اطلاعات درباره مافیای قاچاق و املاک دعوا بر سر املاک و عکس امیر الله قلی و حضور خلافکاران معرفی شده در پولشو بلاگسپات در محله.
جهت جلوگیری از لینک خودکار https:// ferdos-tehran .blogspot .com فاقد صفر و یک و حرف انگلیس آی i در آدرس سایت.
وبلاگ شرخران نصفی از مافیای ساکن پ17 را معرفی کرده بود و اطلاعات نشان میداد که چه خطرناک هستند.
جهت جلوگیری از لینک خودکار https:// sharkharan .blogspot .com فاقد صفر و یک و حرف انگلیس آی i در آدرس سایت.
وبلاگ پولشو درباره چند نفر از این دسته افراد اطلاعاتی داده بود افرادی که دانشجویان سابق کاشان وارد فعالیتهای جاسوسی و امنیتی هستند و فساد اداری و اقتصادی و صنعتی و جاسوس رسانه و هنر و کتاب هستند و مرتبط با لوازم جاسوسی معمولی هستند مطابق اطلاعات دریافتی به روش پیچیده اخاذی میکنند و مردم را به جان هم می اندازند.
جهت جلوگیری از لینک خودکار https:// poolshoo .blogspot .com فاقد صفر و یک و حرف انگلیسی آی i در آدرس سایت.
همگی این افراد مرتبط با فرود هواپیماهای خارجی واسکان در برج نیمه ساخته افق اکباتان در حدود زمان فوتبال روسیه و همان حدود مذاکره بر سر 4 میلیارد دلار املاک و هواپیما ربایی های 1400 به بعد هک تلفن های همراه و ثابت و هک اینترنت و جعل اینترنت و تلاش برای جلوه دادن اینکه چند مورد مجهول جاسوسی نظامی و صنعتی ابرقدرتها از هم مربوط به همین گزارشگر است و تلاش برای اینکه جلوه دهند پخش صداهای ضعیف یا پخش حلزونی ها و سمعکهای ذره بینی توسط آنها مدیریت شود مفید است و پروژه های اسمارت داست و آزمایشات روانگردان و داروهای مختلف و وجود لات و شرخر و مافیا مفید است. این ها از قبل قوانین حجاب و سکسی اسلام درامد کلان دارند و مرتبط با مافیای پلیس و قضائیه و قاچاق انسان و اندام انسان هستند.
جهت جلوگیری از لینک خودکار https:// 14819-tehran-iran .blogspot .com فاقد صفر دارای دو تا کاراکتر عدد یک در رقم چهارده هشت صد و نوزده و یک عدد حرف انگلیسی آی i در کلمه ایران آدرس سایت.

3- کل حراست (دربان ها و اطلاعات و گارد امنیتی ادارات و محافظان شخصی) نوکر این آدمها است. حداقل یکسال است حراست و تلفن چی ها مانع ارتباط درست مردم با طبقات مختلف هستند. مثلا فرد می خواهد با بازرسی صحبت کند قدیم فقط می رفت روی برد را می خواند میدید طبقه فرضا دهم است صاف میرفت گزارش سوعملکرد یا خطر به بازرسی آن ساختمان می داد. الان حراست همان دم درب می پرسد راه نمی دهد بعد 15 دقیقه طول میشکد بازرسی در اتاقش آماد ه شود می بینی اصلا طرف کارمند بازرسی نیست مثلا راننده یا لوله کش یا نظافتچی است. همین مشکل با سایر بخش ها است مثلا اتاق حسابداری ط 5 است حراست می فرستند ط 3 بخش طراحی و طرف هم واقعا طراح است یا مثلا از بخش اجرا است آمده در طراحی نشسته و زود یک تابلو حسابداری زدن برای خیلی مردم چنین است و بعد که مردم عصبانی میشوند چرا کارشان تخصصی انجام نشده راه نیفتاده همان حراست یا کس دیگری می گوید برو از خانم با نام ******شکایت کن که فرضا گاه حسابداری یا طراحی یا اجرا است و خانمها پرو بشن استقلال بخوان بلد نیستن کارکند اینطور میشود.

4- وقتی مردم متوجه موضوع میشوند که اشکال دارد از اداره به سمت اداره حاکم یا ناظر بر آن اداره میروند که یک یا چند نفر تعقیب میکنند.

5- سایتهای قوه قضائیه و سایت های بازرسی و شکایات ادارات همگی خراب و نیمه فعال است.

6- تلفن های موبایل و ثابت در حد گسترده هوشمندانه کنترل میشوند شاید دستی.

7- افراد کنترل کننده دوربینها که اکثرا مرد هستند یا مردها را راه می دهند یا زنها نیز همکارشان هستند بسیار موثر هستند و از تمام بلندگوهای شهری که روی درصدی از حداقل صدا (کمتر از حداقل صدا که امکانات فنی میخواهد) صدا های لات ها و اوباش و شکنجه گرهای 14819 را پخش که پیام به زنها و مردها میدهد. از تک بلندگو دور شوید تازه صدا از ته چاه واضح میشود.

8- از اسمارت داست و دیپ فیک و کامپیوترهای قوی کوانتومی و آنتن های هک بین راهی و دستگاههای لازم در مراکز عرضه اینترنت وداروهای روانگردان در غذا دارد استفاده میشود.

9- در 14819 و شاید کل کشور همه افراد خاط مرتبط با همکاری دوستان و همسایگان و کارمندان دارند از اسامی جعلی و آدرس جعلی با استفاده از افراد شبیه القیافه و شبیه الصدا و حتی با قیافه و سن های متفاوت استفاده می کنند.

10- حراست و پلیس پر شده از لاتها و خلافکاران که لباس مجعول پوشیده اند.

11- بسیاری از دفاتر مهندسی و رسانه ای و وکالت پر شده است از مردان لات و اوباش و قلدر که برخی قیافه و تیپ و طرز صدای مهندسی و وکیل هم دارند ولی کاملا مشخص است لات بیسواد هستند.

12- کلا کودتاهای دامگذاری جهت شکار مخالف که قطعا با کمک مافایی خارجی و لایه مافیایی کشوری انجام شود کودتای مکفارلینی نام گرفته است.

13- و تلاش برای جلوه دادن اینکه چند مورد مجهول جاسوسی نظامی و صنعتی ابرقدرتها از هم مربوط به همین گزارشگر است.

14-ابتکار دست مجرمین است! همه کاره هستند.

15- مطالعه کامل چهار وبلاگ فوق.

16- از طرف دشمنان خودشان و از طرف مردم ، بی خبر شکایت می کنند و شهادت میدهند و امضا می کنند.

کل مطالب این وبلاگ درباره یک کلید است.
20231005

روش های پدافند ضد پلیس خوب و ضد مردم این افراد:​

وقتی مردان متخصص مبارزه با خشونت گران مسلح و متخصص ضد خشونت و مبارزان و
و پلیس یا بازرس یا خبرنگار می آید در هر حالت اینها هفت روش ماهرانه دارند:

۱- با مهارت می گویند متحجر بودنشان یا آدم کش بودنشان دروغ است و ژست طرفداری از اپوزیسیون یا طرفداری از کروبی یا طرفداری از مردم می گیرند و به ساختمان یا جایی می برند یا حتی در همانجا او را مقتول یا مضروب می کنند.

۲-یا افرادی در بین این تروریستها خود را مبارز آزادی نشان داده و می گویند قبلا یا الان رسیده اند و مجرمان را سرکوب یا دستگیر کرده اند و یازرس را گول می زنند و به داخل ساختمان برده یا حتی در همان جا او را مضروب یا مقتول یا اسیر می کنند.

۳-یا افرادی در بین این تروربستها آشنای بسیار موجه در می آید و گول می خورند و اطمینان می کنند و خبرنکار یا بازرس یا مبارز گول می خورد و اسیر یا مضروب یا مقتول میشود.

۴-به دروغ خود را نویسنده یا دوست یا همکار این گزارش ها معرفی و گول میزنند و اسیر یا مضروب و مقتول می کنند . نویسنده اینگونه گزارش ها در این مکانها دوستشان نیست و همه دشمن هستند ولی مرد و زن به دروغ خود را دوست گزارش دهنده معرفی می کنند.

۵- در بین اسرا یا اسرای تقلبی زن و مرد همکار دارند که موجب اسیر و مضروب و مقتول شدن خبرنگار یا بازرس یا مبارز میشوند.

۶-دارای دوربین ریل تایم دیپ فیک یا دیپ فیک از قبل ضبط شده هستند و در مانیتورها افراد معروف و سلبریتی ها را در مکانهایی نشان می دهند موجب اطمینان و اسیر یا مضروب یا مقتول شدن خبرنگار یا بازرس یا مبارزان می شوند.

دیپ فیک یعنی جعل و تغییر زیاد در تصاویر و مشابه سازی عالی.

۷- از فرصت دارند استفاده می کنند به خانه ها و مغازه ها و ادارات حمله و افراد شناسایی و دست چین شده کاملا بی خبر را دعوت یا ربوده سر به نیست یا زندانی یا مقتول کرده از خانه یا مفازه یا خودرو یا مدارک شناسایی یا پول وی لستفاده و در مکلن او افراد متحجر یا مافیایی و خلافکار ساکن می کنند.

جبهه موسوی کروبی1388 دو سو داشت یک شاخه اش به جناح راست نزدیک یک شاخه دیگرش مترقی بود. اینها دشمن سرسخت شاخه مترقی اش بودند و از ماههواره ها و رسانه ها اسیر دارند.
 
آخرین ویرایش:

arsse

Member

کل مردم ایران: نیم کلید اصلی حل مشکل خودتان. رهایی از دست متحجرین مافیای مسلمانان​


1- حراست نباید بفهمد کدام طبقه ارباب رجوع می خواهد برود. فرصت برای تعویض کارمند غلط یا قطع شکنجه کارمندان نباید باشد.
2- پلیس دست لاتهای مذهبی است.
3- تلفنها همگی هوشمندانه لاتهای جنایتکار و افراد محله ها پاسخ میدهند.
4- اینترنت گاهی مجعول میشود.
5- افراد شبیه القیافه و اسم جعلی که در محله ها هر غلطی میکنند و مورد تایید لاتها و ترسوها و تجار هستند.
6- سیستمهای بیومتریک و امنیتی خراب یا قابل هک است. تست بیومتریک سیستم های قدیمی.
 
آخرین ویرایش:

arsse

Member
مطالب مذکور به پلیس و مسئولین کشوری ارسال شده و در حال اقدام هستند

خواهشمندم تاپیک ها و اخبار مذکور حذف شود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا