مشکل در رندر و Texture Kit ؟؟

ehp

Member
سلام
تو اینجا Texture Kit Update Version 1.1 Beeple Materials مطرح کردم که نتیجه رندر با اون چیزی که احتمالا باید باشه ، فرق داره .
برای مثال به عکس های زیر یه نگاه کنین

attachment.php


نتیجه رندر :
attachment.php


این یکی دیگه :

attachment.php


اصلا انگار برجستگی ها و افکت های ویژه اعمال نمیشه .
مشکل کجاست ؟
دوستان لطف کنن راهنمایی کنن.
با تشکر
 

پیوست ها

  • 01.JPG
    01.JPG
    53.7 کیلوبایت · بازدیدها: 74
  • 02.JPG
    02.JPG
    21.8 کیلوبایت · بازدیدها: 73
  • 03.JPG
    03.JPG
    43.4 کیلوبایت · بازدیدها: 73

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
دوست من فایل همین تست رو بذار اینجا ببینیم میشه مشکل رو فهمید یا نه.
ممنون.
 

ehp

Member
این دوتا فایل رو ضمیمه کردم
البته هیچ کار خاصی انجام نشده . فقط یه شی رو تو صفحه گذاشتم و Texture رو بهش نسبت دادم
ممنون
 

پیوست ها

  • test.rar
    245.8 کیلوبایت · بازدیدها: 12

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
خب دوست من. برای اینکه این متریال ها روی کارت تاثیرشون رو نشون بدن آبجکتت رو Select کن بعد از منوی Function گزینه ی Subdivide رو بزن. هر چی مقدار ُSubdivision رو بیشتر کنی متریال هات بهتر خودشون رو نشون می دن. اما حواست باشه Hyper Nurbs رو فعال نکنی که جسمت اسموت نشه.
شاد باشی و موفق.
 

ehp

Member
از جوابتون ممنون
ولی فقط مشکل دفرمه شدن شکل حل شد
و مشکل برجسته بودن همچنان باقی است
ممکنه تو شکل شماره یک به خوبی نشون نده ولی در مورد دوم کاملا منظورم واضحه
فکر میکنم که کار پس از رندر باید چیزی مشابه Preview باشه . این فکر اشتباه که نیست ؟؟
اگه برداشت من درست هست چرا این اتفاق نمیافته ؟

سپاس
 

ehp

Member
سلام دوباره
خیلی اتفاقی متوجه شدم که مشکل از کجاست
تو تنظیمات مربوط به texture در displacement ، مقدار hight باید زیاد تر میشد
همیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
توضیحاتشو به صورت تصویری اینجا قرار دادم تا دوستان هم استفاده کنن
موفق باشید
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا