مشکل با پارتیکل -3ds max-

Adobe.Alavi

Active Member
با سلام

یه مشکل

سعی دارم یه بسته پفک نمکی رو مدلینگ کنم.

جزئیات یه دونشو ساختم با استفاده از پارتیکل

وقتی از اون کپی می گیرم پارتیکل ها روش اعمال نمی شن!

چه کار باید انجام بدم و خودتون به شخصه چه روشی رو برای ساخت پفک نمکی
smile.png
پیشنهاد میدید که طبیعی بشه.


پیشاپیش ممنون از نظرات و پیشنهادات و کمکتون.
rolleyes.png


help-problem.jpg
 

mahmoudz

Active Member
سلام...بدون استفاده از فرمان پارتیکل هم می شه آن را مدل کرد و بعد روی متریالش کار کرد.
موفق باشید.
 

Hidden Dragon

کاربر فعال
Adobe.Alavi عزیز سلام،

هر چند که برای ساخت میتونستی از روشهای دیگه هم استفاده کنی مثل Displace و ...

اما برای اینکار میتونی با استفاده از Mesher پارتیکل ها رو تبدیل به Object کنی و بعد اونرو به Poly یا Mesh تبدیل کنی و ازش بصورت Instance کپی بگیری

برای پرکردن بسته پفک هم علاوه بر خود Particle flow میتونی از Mass FX استفاده کنی به که برای اینکار آموزشهای ویدیوئی زیادی در وب وجود داره

مثل این نمونه:

https://www.youtube.com/watch?v=qGLPtGbOKgw

البته همیشه به خاطر داشته باشید وقتی با تعداد زیادی موضوع سرو کار دارید تا جای ممکن از تعداد پلیگان های کمتر استفاده کنید و یا چند نسخه از مدل تهیه کنید و بسته به فاصلشون از دوربین از نسخه های

با تراکم پلیگان متفاوت استفاده کنید تا با مشکل خاصی برای انیمیت کردن و نمایش موضوعات در Viewport ورندر مواجه نشید.

موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا