مراقب sms نیکوکار باشید!

majid-ar

Member
یه چند وقته این sms بازا شروع کردن به فرستادن یه sms که توش نوشته به شماره 200011 یه عدد بین 1 تا 3 بفرس تا برات فال بگیره یا نتیجه جالبشو ببینی!ولی در اصل نسبت به عددی که زدید رو قبض موبایل میاد و میره تو جیب بهزیستی.خلاصه حواستون باشه.
تو سایتش کامل توضیح داده.
www.behzisty.ir
 

Sunboy454

Active Member
phishing در سيستم موبايل ايران   
4.gif


همه ما تا امروز گمان ميکرديم phishing تنها مختص به سايت ها و سيستم هاي اينترنيست , اما ديروز با نسل جديدي از اين حملات در سيستم موبايل کشور برخورد کرديم , البته نا گفته نماند , اين حمله ترکيبي بود از phishing و مهندسي اجتماعي که باعث مسرت بسياري و حزن واندوه بسياري ديگر شد.

هنوز هويت عاملان اين حملات مشخص نشده اما انگشت اتهام به سمت سازمان بهزيستي است, چراکه طبق تخمين هاي بعمل آمده اين سازمان تنها در طول مدت يک روز چيزي بالغ بر 300 ميليون تومان کاسب شد. هرچند با توجه به پيشرفت سريع فناوري اطلاعات ميبايست منتظر شيوه هاي جديد احسان و نيکو کاري ميبوديم.

جا دارد تا در پايان از مسئولين محترمي که بستر لازم براي پرداخت آسان وجوه توسط مشترکين (تنها با فشردن يک کليد) را فراهم کرده اند, تشکر و قدرداني کنيم. زيرا هرچند کشور, در بسياري از زمينه ها و زير ساخت هاي مربوط به تجارت الکترونيک همچون پرداخت آنلاين عقب مانده است , اما با چنين حرکت سنجيده اي , گامي بزرگ بسوي آينده اي روشن در تجارت الکترونيک کشور برداشته شد.
10.gif


منبع : irannetjob


معادل اعداد و ارقام :
T معادل تومن
l
1~1000 T
2~5000 T
3~10,000 T
4~20,000 T
5~50,000 T

l​
 
آخرین ویرایش:

ToFaN

Well-Known Member
أخ ساده این آخ نمیدونین
به اضای اضافه کردن هر شماره یه دنگ تو بهشت نصیبتون میشه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا