Network Solutions سایت 'ضد اسلامی' هلندی را مسدود کرد

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
شرکت Network Solutions ارائه دهنده خدمات فروش دامین و هاستینگ - سایت متعلق به فیلم ضد اسلامی که در کشور هلند تهیه شده است را مسدود کرد و در بیانیه ای سرویس دهی به دامین مربوطه را در حالت تعلیق اعلام کرد.

شرکت سرویس دهنده در بیانیه ای اعلام کرده است که متخصصان حقوقی این شرکت در حال انجام تحقیقات پیرامون نقض قانون توسط سایت فیلم ضد اسلامی هستند.

آقای "خیرت ویلدرز" نماینده پارلمان در کشور هلند و قانونگذار، سازنده فیلم ضد اسلامی "فتنه" می باشد. پیش از این مقامات رسمی کشور هلند نگرانی های خود را درباره پیامدهای انتشار این فیلم توهین آمیز اعلام کرده اند اما با ارائه توجیهات غیر قابل پذیرش از انتشار این فیلم 15 دقیقه ای جلوگیری نخواهند کرد.

شخص "خیرت ویلدرز" آدرس سایت Fitnathemovie.com را برای تبلیغات فیلم خود تهیه کرده بود که سرویس دهی آن توسط شرکت Network Soloutions تامین می گردیده است. اما بر طبق گقته شرکت سرویس دهنده، بدلیل دریافت تعداد زیادی شکایت از مردم مجبور به بازرسی درباره چگونگی نقض قوانین توسط سایت مذکور شده است.

سخنگوی شرکت Network Solutions در مصاحبه ای به خبرگزاری اسوشیت پرس گفته است:" این سایت موقتا تعطیل شده است بنابراین در حال حاضر مردم نمی توانند مطالب آنرا ببینند. اما مشتری همچنان دسترسی به مطالب خود را دارد. آنها تا هنگامی که ما تحقیقات خود را پایان دهیم می توانند تغییرات لازم را در محتوای سایت انجام دهند."

پیش از این نیز باز چاپ کاریکاتورهای توهین آمیز تظاهرات و اعتراضات گسترده مسلمانان را در پی داشت. دولت هلند در بیانیه ای اعلام کرده است در این قضیه آقای ویلدرز به هیچ وجه از موضع دولت هلند نمایندگی نمی کند. اما هیچ اقدام پیشگیرانه برای توقف این فیلم صورت نگرفته است.

منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا