مایکروسافت ویندوز و آفیس زنده

Parham

Well-Known Member
شرکت مایکروسافت در ابتکاری جدید از روز گذشته، سرویس های "زنده" خود را راه اندازی نمود.
همانند تکنولوژی که قبلاً در سایت Start.Com بکار گرفته شده بود، مجموعه ویندوز زنده (Windows Live) نیز دارای بخشهای متعددی از نرم افزارهای آزمایشی مایکروسافت خواهد بود که برخی از آنها عبارتند از:

- ویندوز ایمیل زنده (Windows Live Mail) | هاتمیل با ظاهری جدید
- ویندوز مرکز امنیت زنده (Windows Live Saftey Center)
- ویندوز لیست محبوب زنده (Windows Live Favorites)
- ویندوز پیغام رسان زنده (Windows Live Messenger)
- ویندوز OneCare زنده (Windows OneCare Live)

همچنین آدرس اینترنتی Live.com توسط شرکت مایکروسافت ثبت شده است تا دروازه اصلی ورود و استفاده از این خدمات باشد. این سایت که بازدیدکنندگان آن می توانند آنرا بصورت شخصی تنظیم کنند، قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی هایی مانند RSS و AJAX را در خود دارد.
همچنین در این روز، مایکروسافت خبر شروع خدمات آفیس زنده را نیز اعلام کرده است، روشی جدید برای استفاده از بسته نرم افزاری آفیس تحت وب که می تواند جهت انجام مشاغل بازرگانی مورد استفاده کاربران قرار بگیرد. پیش بینی می شود در آغاز هدف مایکروسافت از ارائه آفیس زنده، 28 میلیون شرکت تجاری کوچک در سرتاسر دنیا باشد که حداقل هر یک از آنها دارای 10 نفر کارمند می باشند.
هرچند که می توان از مجموعه آفیس زنده بصورت کاملاً مستقل استفاده کرد اما مایکروسافت این امکان را نیز محیا ساخته است تا در صورت نیاز، کاربران بتوانند آن را با دیگر برنامه های آفیس معمولی خود در خانه ترکیب نمایند. گفته می شود در حال حاضر بیش از 400 میلیون نفر از نرم افزارهای Microsoft Outlook®، Microsoft Excel®، Microsoft Office Live Meeting و Microsoft Office Small Business Edition متعلق به شرکت مایکروسافت، استفاده می کنند.

مشاهده: Office Live | Windows Live
منبع خبر : وين بتا
 

جدیدترین ارسال ها

بالا