شرکت ره آورد فن آوران الکترونیک، مرداد سال 1385 با مشارکت تعدادی از کارشناسان فنی و
متخصص امر تجارت الکترونیک در شهر تهران، تحت شماره 276105 تاسیس گردید.
طراحی و پیاده سازی سیستم های یکپارچه تجارت الکترونیکی از اهداف اولیه ره آورد می باشد که
با راه اندازی سیستم فروش الکترونیکی پارس پیک این مهم صورت پذیرفت.
هدف از طراحی و راه اندازی پارس پیک، ایجاد بستری مناسب جهت آسان سازی و امنیت فروش
اینترنتی (برای خریدار و فروشنده) می باشد. بدین ترتیب هر شخص می تواند به راحتی وب سایت و
حتی وبلاگ خویش را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل و از طریق فروش کالا و محصولات خود، کسب
درآمد کند.
از آنجایی که سیستم COD یا به عبارت دیگر، خرید و فروش اینترنتی با همکاری شرکت پست، از
سال 82 آغاز شده است، سیستم پارس پیک تلاش کرده است تا با استفاده از تجارب سیستم های
گذشته ، نه تنها ایرادات قبل را اصلاح نماید بلکه با استفاده از ایده های کارگشای کارشناس فنی
خود، کار را برای فروشندگان و خریداران تا جایی که امکان دارد ساده نماید.
در سیستم پارس پیک، با توجه به گستردگی کار، 6 پنل برای افراد مختلف، با توجه به نوع ارتباط آن
ها طراحی نموده است. پنل های خریدار، فروشگاه، واحد پستی قبول، واحد پستی توزیع، پست
مرکزی و همچنین مدیر سیستم ، شاهراه اصلی این ارتباطات می باشند.
پنل مربوط خریدار:
خریدار پس از کلیک بر روی مربوط به کالا، وارد پنل خریدار سستم پارس پیک شده و اطلاعات خود را
به سادگی وارد می کند. برای سهولت کار خریدار، نیازی به ثبت نام و عضویت در سیستم پارس پیک
وجود ندارد.
در صورتی که خریدار بخواهد محصولات دیگری را نیز به سبد خرید خود اضافه نماید، می تواند از روش
انتخاب سریع استفاده کند به این صورت که لیست تمامی محصولات فروشنده در معرض نمایش قرار
می گیرد و خریدار به راحتی و فقط با انتخاب محصولات جدید آن ها را به سبد خرید اضافه می نماید.
البته اگر به توضیحات بیشتری در مورد محصولات نیاز داشته باشد نیز می تواند وارد سایت فروشنده
شود.
پنل فروشگاه:
پنل فروشگاه های پارس پیک ، به تحقیق ، قوی ترین و بیشترین امکانات را در اختیار فروشنده قرار
می دهد. به طوری که فروشنده با اطمینان خاطر، به راحتی می تواند سفارشات رسیده را مدیریت
نماید.
امکان ویرایش کامل سفارشات معلق ، امکان ارائه تخفیف در سفارشات معلق، امکان افزودن محصول
به یک سفارش، ارتباط با مدیر سیستم به صورت کادر محاوره ای، گروه بندی محصولات ، ارائه آمار از
فروش هر محصول به تفکیک استان، ارائه گزارش از پر فروشترین محصول، امکان ایجاد 89 همکار با
حق السهم های متفاوت، امکان ارائه نام کاربری و رمز عبور به همه همکاران به صورت مجزا، گزارش
گیری با پارامترهای فراوان و .... که همه این امکانات در جهت سهولت کار در اختیار فروشنده قرار
می گیرد.
تسوه حساب با فروشنده:
هیچ شکی نیست که مهمترین دغدغه فروشنگان، بحث تسویه مالی با پارس پیک می باشد. در
سیستم پارس پیک شما به هیچوجه نگران تسویه مالی نخواهید شد. چرا که با
راه اندازی بخش پیش وصولی این مشکل تا حدود زیادی حل شده است. شما می توانید در پنل
فروشنده، لیست کلیه سفارشاتی که اعلام وصول شده اند و مبلغ آنها توسط شرکت پست به
حساب پارس پیک واریز شده است را مشاهده کنید. لذا پارس پیک بدن ارائه فرمول های پیچیده و
بی معنی، تصمیم دارد مبلغ تمام سفارشاتی که تا روز قبل از واریزی، توسط پست تسویه شده اند
را به حساب فروشگاه ها واریز نماید. پارس پیک به هیچوجه سقفی برای پرداخت حساب ها ندارد.
اگر فروشگاهی حتی 1000 تومان هم طلب داشته باشد در تاریخ واریزی، تسویه حساب کامل خواهد
شد.
پنل پست:
در پنل مربوط به واحدهای پستی هم سعی شده تا با امکانات طراحی شده، خطاهای انسانی به
حداقل برسد. حتی سفارشاتی که بیش از یک ماه از تاریخ ارسال آن ها گذشته و هنوز تعیین تکلیف
نشده اند ، به صورت هشدار در آمده تا مسولین پستی در اسرع وقت سفارشات بلا تکلیف را مورد
بررسی قرار دهند.
در نهایت، پارس پیک با توجه به تجربیات گذشته خود و پیشنهادات فروشندگان مختلف، سعی کرده
بهترین امکانات را در زمینه تجارت الکترونیک طراحی نماید.
مزایای سیستم
1- سرعت بالاي سيستم .
2 - امكانات همكاري به معني واقعي (89 فروشگاه همكار).
3 – جستجو و گزارشات پيشرفته و منعطف با 12 پارامتر.
4 - تسويه حساب هر ماه بدون محدوديت مقدار.
5 - ارتباط قوي مديران با فروشگاه ها هم از نظر فني هم مسائل مالي و پيگيري سفارشات.
6- نياز نبودن به بازگشت مشترِي به سايت فروشگاه جهت اضافه كردن كالا.
7- امنيت بالا در پنل فروشگاه.
8- تعرفه هاي مناسب و منعطف - با در نظر گرفتن شرايط فروشنده.
9- امنيت در هنگام خريد مشتري ، آسان و كامل بودن مراحل خريد.
10- اتصال به سيستم شتاب از طريق دروازه هاي پرداخت سامان و پارسيان.
11- باز بودن دست فروشنده براي ويرايش سفارشات و آدرس با هماهنگي مشتري . البته تمام تغييرات ثبت
ميشوند.
12- امكان چاپ صفحه اي سفارشات.
13- امكان تغيير وضعيت معلق به انصرافي.
14- محدود نبودن گزارش تسويه حساب از نظر زماني.
15- پارس پيك پول فروشگاه را گرو نگه نمي دارد.
16- امكان تخفيف به مشترِي.
17- دفتر شركت در تهران است (پيگيرِي اداري آسان تر )
18- به حداقل رساندن امكان خطا در پنل هاي پستي بدين معني كه احتمال نامعلوم بودن وضعيت سفارش به
حداقل رسيده است.
19- ارسال پيام خصوصي و عمومي براي فروشگاه ها.
20- امكان ثبت سفارش بصورت تلفني توسط فروشنده طبق درخواست مشترِي.
21- اضافه كردن محصول به طور گروهي با روشي آسان.
22- جستجوي محصول با 5 پارامتر.
23- گزرارش فروش هر محصول به استان هاي مختلف به تفكيك.
23- گزارش فروش به هر استان بطور كلي.
24- كسر عين هزينه ارسال براي سفارشات برگشتي (عدم دريافت مبلغ اضافه به عنوان جريمه) .
25- عدم وابستگي شركت ره آورد از لحاظ فني به افراد يا شركت هاي ثالث.
26- اضافه كردن امكانات جديد و مفيد بنا بر پيشنهاد فروشندگان.
27- رفع سريع مشكلات احتمالي توسط تيم برنامه نويسي.
28- تهيه نسخه پشتيبان از بانك اطلاعاتي بطور دستي و اتوماتيك بصورت روزانه و ارسال اطلاعات
به سرو هاي backup از طريق پروتوكل هاي امن.
29- استفاده از سرور اختصاصي امن با پهناي باند بالا. 99.9% UPTIME
30- بهينه سازي سيستم براي خطوط كم سرعت اينترنتي.
31- و ...
ٌٌwww.parspeik.com
متخصص امر تجارت الکترونیک در شهر تهران، تحت شماره 276105 تاسیس گردید.
طراحی و پیاده سازی سیستم های یکپارچه تجارت الکترونیکی از اهداف اولیه ره آورد می باشد که
با راه اندازی سیستم فروش الکترونیکی پارس پیک این مهم صورت پذیرفت.
هدف از طراحی و راه اندازی پارس پیک، ایجاد بستری مناسب جهت آسان سازی و امنیت فروش
اینترنتی (برای خریدار و فروشنده) می باشد. بدین ترتیب هر شخص می تواند به راحتی وب سایت و
حتی وبلاگ خویش را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل و از طریق فروش کالا و محصولات خود، کسب
درآمد کند.
از آنجایی که سیستم COD یا به عبارت دیگر، خرید و فروش اینترنتی با همکاری شرکت پست، از
سال 82 آغاز شده است، سیستم پارس پیک تلاش کرده است تا با استفاده از تجارب سیستم های
گذشته ، نه تنها ایرادات قبل را اصلاح نماید بلکه با استفاده از ایده های کارگشای کارشناس فنی
خود، کار را برای فروشندگان و خریداران تا جایی که امکان دارد ساده نماید.
در سیستم پارس پیک، با توجه به گستردگی کار، 6 پنل برای افراد مختلف، با توجه به نوع ارتباط آن
ها طراحی نموده است. پنل های خریدار، فروشگاه، واحد پستی قبول، واحد پستی توزیع، پست
مرکزی و همچنین مدیر سیستم ، شاهراه اصلی این ارتباطات می باشند.
پنل مربوط خریدار:
خریدار پس از کلیک بر روی مربوط به کالا، وارد پنل خریدار سستم پارس پیک شده و اطلاعات خود را
به سادگی وارد می کند. برای سهولت کار خریدار، نیازی به ثبت نام و عضویت در سیستم پارس پیک
وجود ندارد.
در صورتی که خریدار بخواهد محصولات دیگری را نیز به سبد خرید خود اضافه نماید، می تواند از روش
انتخاب سریع استفاده کند به این صورت که لیست تمامی محصولات فروشنده در معرض نمایش قرار
می گیرد و خریدار به راحتی و فقط با انتخاب محصولات جدید آن ها را به سبد خرید اضافه می نماید.
البته اگر به توضیحات بیشتری در مورد محصولات نیاز داشته باشد نیز می تواند وارد سایت فروشنده
شود.
پنل فروشگاه:
پنل فروشگاه های پارس پیک ، به تحقیق ، قوی ترین و بیشترین امکانات را در اختیار فروشنده قرار
می دهد. به طوری که فروشنده با اطمینان خاطر، به راحتی می تواند سفارشات رسیده را مدیریت
نماید.
امکان ویرایش کامل سفارشات معلق ، امکان ارائه تخفیف در سفارشات معلق، امکان افزودن محصول
به یک سفارش، ارتباط با مدیر سیستم به صورت کادر محاوره ای، گروه بندی محصولات ، ارائه آمار از
فروش هر محصول به تفکیک استان، ارائه گزارش از پر فروشترین محصول، امکان ایجاد 89 همکار با
حق السهم های متفاوت، امکان ارائه نام کاربری و رمز عبور به همه همکاران به صورت مجزا، گزارش
گیری با پارامترهای فراوان و .... که همه این امکانات در جهت سهولت کار در اختیار فروشنده قرار
می گیرد.
تسوه حساب با فروشنده:
هیچ شکی نیست که مهمترین دغدغه فروشنگان، بحث تسویه مالی با پارس پیک می باشد. در
سیستم پارس پیک شما به هیچوجه نگران تسویه مالی نخواهید شد. چرا که با
راه اندازی بخش پیش وصولی این مشکل تا حدود زیادی حل شده است. شما می توانید در پنل
فروشنده، لیست کلیه سفارشاتی که اعلام وصول شده اند و مبلغ آنها توسط شرکت پست به
حساب پارس پیک واریز شده است را مشاهده کنید. لذا پارس پیک بدن ارائه فرمول های پیچیده و
بی معنی، تصمیم دارد مبلغ تمام سفارشاتی که تا روز قبل از واریزی، توسط پست تسویه شده اند
را به حساب فروشگاه ها واریز نماید. پارس پیک به هیچوجه سقفی برای پرداخت حساب ها ندارد.
اگر فروشگاهی حتی 1000 تومان هم طلب داشته باشد در تاریخ واریزی، تسویه حساب کامل خواهد
شد.
پنل پست:
در پنل مربوط به واحدهای پستی هم سعی شده تا با امکانات طراحی شده، خطاهای انسانی به
حداقل برسد. حتی سفارشاتی که بیش از یک ماه از تاریخ ارسال آن ها گذشته و هنوز تعیین تکلیف
نشده اند ، به صورت هشدار در آمده تا مسولین پستی در اسرع وقت سفارشات بلا تکلیف را مورد
بررسی قرار دهند.
در نهایت، پارس پیک با توجه به تجربیات گذشته خود و پیشنهادات فروشندگان مختلف، سعی کرده
بهترین امکانات را در زمینه تجارت الکترونیک طراحی نماید.
مزایای سیستم
1- سرعت بالاي سيستم .
2 - امكانات همكاري به معني واقعي (89 فروشگاه همكار).
3 – جستجو و گزارشات پيشرفته و منعطف با 12 پارامتر.
4 - تسويه حساب هر ماه بدون محدوديت مقدار.
5 - ارتباط قوي مديران با فروشگاه ها هم از نظر فني هم مسائل مالي و پيگيري سفارشات.
6- نياز نبودن به بازگشت مشترِي به سايت فروشگاه جهت اضافه كردن كالا.
7- امنيت بالا در پنل فروشگاه.
8- تعرفه هاي مناسب و منعطف - با در نظر گرفتن شرايط فروشنده.
9- امنيت در هنگام خريد مشتري ، آسان و كامل بودن مراحل خريد.
10- اتصال به سيستم شتاب از طريق دروازه هاي پرداخت سامان و پارسيان.
11- باز بودن دست فروشنده براي ويرايش سفارشات و آدرس با هماهنگي مشتري . البته تمام تغييرات ثبت
ميشوند.
12- امكان چاپ صفحه اي سفارشات.
13- امكان تغيير وضعيت معلق به انصرافي.
14- محدود نبودن گزارش تسويه حساب از نظر زماني.
15- پارس پيك پول فروشگاه را گرو نگه نمي دارد.
16- امكان تخفيف به مشترِي.
17- دفتر شركت در تهران است (پيگيرِي اداري آسان تر )
18- به حداقل رساندن امكان خطا در پنل هاي پستي بدين معني كه احتمال نامعلوم بودن وضعيت سفارش به
حداقل رسيده است.
19- ارسال پيام خصوصي و عمومي براي فروشگاه ها.
20- امكان ثبت سفارش بصورت تلفني توسط فروشنده طبق درخواست مشترِي.
21- اضافه كردن محصول به طور گروهي با روشي آسان.
22- جستجوي محصول با 5 پارامتر.
23- گزرارش فروش هر محصول به استان هاي مختلف به تفكيك.
23- گزارش فروش به هر استان بطور كلي.
24- كسر عين هزينه ارسال براي سفارشات برگشتي (عدم دريافت مبلغ اضافه به عنوان جريمه) .
25- عدم وابستگي شركت ره آورد از لحاظ فني به افراد يا شركت هاي ثالث.
26- اضافه كردن امكانات جديد و مفيد بنا بر پيشنهاد فروشندگان.
27- رفع سريع مشكلات احتمالي توسط تيم برنامه نويسي.
28- تهيه نسخه پشتيبان از بانك اطلاعاتي بطور دستي و اتوماتيك بصورت روزانه و ارسال اطلاعات
به سرو هاي backup از طريق پروتوكل هاي امن.
29- استفاده از سرور اختصاصي امن با پهناي باند بالا. 99.9% UPTIME
30- بهينه سازي سيستم براي خطوط كم سرعت اينترنتي.
31- و ...
ٌٌwww.parspeik.com