كسب و كار الكترونيكی مطمئن با همكاری شركت پست

h.azhdar

New Member
شرکت ره آورد فن آوران الکترونیک، مرداد سال 1385 با مشارکت تعدادی از کارشناسان فنی و
متخصص امر تجارت الکترونیک در شهر تهران، تحت شماره 276105 تاسیس گردید.
طراحی و پیاده سازی سیستم های یکپارچه تجارت الکترونیکی از اهداف اولیه ره آورد می باشد که
با راه اندازی سیستم فروش الکترونیکی پارس پیک این مهم صورت پذیرفت.

هدف از طراحی و راه اندازی پارس پیک، ایجاد بستری مناسب جهت آسان سازی و امنیت فروش
اینترنتی (برای خریدار و فروشنده) می باشد. بدین ترتیب هر شخص می تواند به راحتی وب سایت و
حتی وبلاگ خویش را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل و از طریق فروش کالا و محصولات خود، کسب
درآمد کند.
از آنجایی که سیستم COD یا به عبارت دیگر، خرید و فروش اینترنتی با همکاری شرکت پست، از
سال 82 آغاز شده است، سیستم پارس پیک تلاش کرده است تا با استفاده از تجارب سیستم های
گذشته ، نه تنها ایرادات قبل را اصلاح نماید بلکه با استفاده از ایده های کارگشای کارشناس فنی
خود، کار را برای فروشندگان و خریداران تا جایی که امکان دارد ساده نماید.
در سیستم پارس پیک، با توجه به گستردگی کار، 6 پنل برای افراد مختلف، با توجه به نوع ارتباط آن
ها طراحی نموده است. پنل های خریدار، فروشگاه، واحد پستی قبول، واحد پستی توزیع، پست
مرکزی و همچنین مدیر سیستم ، شاهراه اصلی این ارتباطات می باشند.

پنل مربوط خریدار:
خریدار پس از کلیک بر روی مربوط به کالا، وارد پنل خریدار سستم پارس پیک شده و اطلاعات خود را
به سادگی وارد می کند. برای سهولت کار خریدار، نیازی به ثبت نام و عضویت در سیستم پارس پیک
وجود ندارد.
در صورتی که خریدار بخواهد محصولات دیگری را نیز به سبد خرید خود اضافه نماید، می تواند از روش
انتخاب سریع استفاده کند به این صورت که لیست تمامی محصولات فروشنده در معرض نمایش قرار
می گیرد و خریدار به راحتی و فقط با انتخاب محصولات جدید آن ها را به سبد خرید اضافه می نماید.
البته اگر به توضیحات بیشتری در مورد محصولات نیاز داشته باشد نیز می تواند وارد سایت فروشنده
شود.

پنل فروشگاه:
پنل فروشگاه های پارس پیک ، به تحقیق ، قوی ترین و بیشترین امکانات را در اختیار فروشنده قرار
می دهد. به طوری که فروشنده با اطمینان خاطر، به راحتی می تواند سفارشات رسیده را مدیریت
نماید.
امکان ویرایش کامل سفارشات معلق ، امکان ارائه تخفیف در سفارشات معلق، امکان افزودن محصول
به یک سفارش، ارتباط با مدیر سیستم به صورت کادر محاوره ای، گروه بندی محصولات ، ارائه آمار از
فروش هر محصول به تفکیک استان، ارائه گزارش از پر فروشترین محصول، امکان ایجاد 89 همکار با
حق السهم های متفاوت، امکان ارائه نام کاربری و رمز عبور به همه همکاران به صورت مجزا، گزارش
گیری با پارامترهای فراوان و .... که همه این امکانات در جهت سهولت کار در اختیار فروشنده قرار
می گیرد.

تسوه حساب با فروشنده:
هیچ شکی نیست که مهمترین دغدغه فروشنگان، بحث تسویه مالی با پارس پیک می باشد. در
سیستم پارس پیک شما به هیچوجه نگران تسویه مالی نخواهید شد. چرا که با
راه اندازی بخش پیش وصولی این مشکل تا حدود زیادی حل شده است. شما می توانید در پنل
فروشنده، لیست کلیه سفارشاتی که اعلام وصول شده اند و مبلغ آنها توسط شرکت پست به
حساب پارس پیک واریز شده است را مشاهده کنید. لذا پارس پیک بدن ارائه فرمول های پیچیده و
بی معنی، تصمیم دارد مبلغ تمام سفارشاتی که تا روز قبل از واریزی، توسط پست تسویه شده اند
را به حساب فروشگاه ها واریز نماید. پارس پیک به هیچوجه سقفی برای پرداخت حساب ها ندارد.
اگر فروشگاهی حتی 1000 تومان هم طلب داشته باشد در تاریخ واریزی، تسویه حساب کامل خواهد
شد.

پنل پست:
در پنل مربوط به واحدهای پستی هم سعی شده تا با امکانات طراحی شده، خطاهای انسانی به
حداقل برسد. حتی سفارشاتی که بیش از یک ماه از تاریخ ارسال آن ها گذشته و هنوز تعیین تکلیف
نشده اند ، به صورت هشدار در آمده تا مسولین پستی در اسرع وقت سفارشات بلا تکلیف را مورد
بررسی قرار دهند.

در نهایت، پارس پیک با توجه به تجربیات گذشته خود و پیشنهادات فروشندگان مختلف، سعی کرده
بهترین امکانات را در زمینه تجارت الکترونیک طراحی نماید.


مزایای سیستم
1- سرعت بالاي سيستم .
2 - امكانات همكاري به معني واقعي (89 فروشگاه همكار).
3 – جستجو و گزارشات پيشرفته و منعطف با 12 پارامتر.
4 - تسويه حساب هر ماه بدون محدوديت مقدار.
5 - ارتباط قوي مديران با فروشگاه ها هم از نظر فني هم مسائل مالي و پيگيري سفارشات.
6- نياز نبودن به بازگشت مشترِي به سايت فروشگاه جهت اضافه كردن كالا.
7- امنيت بالا در پنل فروشگاه.
8- تعرفه هاي مناسب و منعطف - با در نظر گرفتن شرايط فروشنده.
9- امنيت در هنگام خريد مشتري ، آسان و كامل بودن مراحل خريد.
10- اتصال به سيستم شتاب از طريق دروازه هاي پرداخت سامان و پارسيان.
11- باز بودن دست فروشنده براي ويرايش سفارشات و آدرس با هماهنگي مشتري . البته تمام تغييرات ثبت
ميشوند.
12- امكان چاپ صفحه اي سفارشات.
13- امكان تغيير وضعيت معلق به انصرافي.
14- محدود نبودن گزارش تسويه حساب از نظر زماني.
15- پارس پيك پول فروشگاه را گرو نگه نمي دارد.
16- امكان تخفيف به مشترِي.
17- دفتر شركت در تهران است (پيگيرِي اداري آسان تر )
18- به حداقل رساندن امكان خطا در پنل هاي پستي بدين معني كه احتمال نامعلوم بودن وضعيت سفارش به
حداقل رسيده است.
19- ارسال پيام خصوصي و عمومي براي فروشگاه ها.
20- امكان ثبت سفارش بصورت تلفني توسط فروشنده طبق درخواست مشترِي.
21- اضافه كردن محصول به طور گروهي با روشي آسان.
22- جستجوي محصول با 5 پارامتر.
23- گزرارش فروش هر محصول به استان هاي مختلف به تفكيك.
23- گزارش فروش به هر استان بطور كلي.
24- كسر عين هزينه ارسال براي سفارشات برگشتي (عدم دريافت مبلغ اضافه به عنوان جريمه) .
25- عدم وابستگي شركت ره آورد از لحاظ فني به افراد يا شركت هاي ثالث.
26- اضافه كردن امكانات جديد و مفيد بنا بر پيشنهاد فروشندگان.
27- رفع سريع مشكلات احتمالي توسط تيم برنامه نويسي.
28- تهيه نسخه پشتيبان از بانك اطلاعاتي بطور دستي و اتوماتيك بصورت روزانه و ارسال اطلاعات
به سرو هاي backup از طريق پروتوكل هاي امن.
29- استفاده از سرور اختصاصي امن با پهناي باند بالا. 99.9% UPTIME
30- بهينه سازي سيستم براي خطوط كم سرعت اينترنتي.
31- و ...

ٌٌwww.parspeik.com
 

h.azhdar

New Member
با سلام

هزينه سالانه :

5% --- 100000 تومان
10% -- 50000 تومان
20% -- بدون پيش پرداخت

براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت parspeik.com مراجعه فرماييد.
اگر سوالی داشتيد تماس بگيريد.

موفق باشيد
 

websamancom

Well-Known Member
نحوه تسویه حساب چطوره و آیا امکان این هست که کسی در اواسط کار مثلا نوع 3 رو به نوع 1 تغییر بده؟
 

h.azhdar

New Member
نحوه تسویه حساب چطوره و آیا امکان این هست که کسی در اواسط کار مثلا نوع 3 رو به نوع 1 تغییر بده؟


با سلام

نحوه تسويه حساب كاملا واضح است.

سفارشات وصولی كه پست مبلغ آنها را بطور كامل يا قسمتی از آن را پرداخت كرده به تفكيك مشخص است.
پارس پيك دقيقا مبلغ آن سفارشات را با كسر حق السهم خود و هزينه پستی سفارشات برگشتی با فروشگاه
تسويه ميكند.

در رابطه با سوال دوم : بله ممكن است ولي عموما تغيير درصد بصورت نزوالي پيش ميرود
20% --> 10%-->5%

پس از تغيير ، محاسبات قبلی بر سر جاي خود باقي است و از اين به بعد محاسبات با درصد جديد آغاز ميشود.

سيستم پارس پيك بسيار منعطف طراحی شده و طبق پيشنهادهای خوب فروشندگان امكانات بيشترِی به
آن اضافه خواهيم نمود.

پارس پيك به هيچ فرد يا شركت ثالثی از الحاظ فنی وابسته نيست. لذا تغييرات سريع انجام ميپذيرد.

اگر سوال ديگري داشتيد ، تماس بگيريد . در خدمت شما هستيم

موفق باشيد
 

websamancom

Well-Known Member
با سلام

نحوه تسويه حساب كاملا واضح است.

سفارشات وصولی كه پست مبلغ آنها را بطور كامل يا قسمتی از آن را پرداخت كرده به تفكيك مشخص است.
پارس پيك دقيقا مبلغ آن سفارشات را با كسر حق السهم خود و هزينه پستی سفارشات برگشتی با فروشگاه
تسويه ميكند.

در رابطه با سوال دوم : بله ممكن است ولي عموما تغيير درصد بصورت نزوالي پيش ميرود
20% --> 10%-->5%

ممنون از پاسخ شما فقط یه سوال دیگه: مرسولات وصول شده رو شما ثبت میکنین یا پست چون طبق قوانینی که در سایت پست خوندم یه متن رو دیدم که نوشته بود تمام واحدهای پستی در تمام نقاط ایران موظف هستند بعد از دریافت هزینه ها از خریدار موظف هستن سفارش را سریعا بعنوان وصولی اعلام کنن و بعد از کسر هزینه های پستی ما باقی را سریعا به حساب شرکت واسطه واریز نمایند این چقدر صحت داره چون اکثر فروشندگان با دیدن این متون کم کاریهای تسویه با فروشندگان رو از شرکتهای مشابه شما میدونن و برعکس شما به گردن پست میندازید البته منظور از لفظ شما کل شرکتهای مربوطه هستش چون من بشخصه با شما کار نکردم
 
آخرین ویرایش:

jooli

Member
وااي يه سيستم ديگه
دوست عزيز سلام عرض شد.
مشكل اينجاست كه پست(ظاهرا)خيلي دير سهم وصولي رو اعلام مي كنه!!!به عنوان مثال من العان 3 ماه دگيه با پرداخت كار نمي كنم ؛ سهم وصولي بنده از 3ميليون رسيده به 3ميليون و سيصد!!!
وضع در مورد ايران ماركت هم همين طوره ؛ ظرف 45 روز از اغاز همكار تا به امروز ؛ از 2400 فروش ، فقط 400 وصولي زده و كل مبابغي هم كه واريز كرده صرف " علي الحساب " هست كه عموما با منت و بزرگ منشي اين كار رو مي كنند!!!
شما هم كه ظاهرا فقط روي وصولي هاي پست ؛ واريزي داريد.خسته نباشيد!
 

websamancom

Well-Known Member
وااي يه سيستم ديگه
دوست عزيز سلام عرض شد.
مشكل اينجاست كه پست(ظاهرا)خيلي دير سهم وصولي رو اعلام مي كنه!!!به عنوان مثال من العان 3 ماه دگيه با پرداخت كار نمي كنم ؛ سهم وصولي بنده از 3ميليون رسيده به 3ميليون و سيصد!!!
وضع در مورد ايران ماركت هم همين طوره ؛ ظرف 45 روز از اغاز همكار تا به امروز ؛ از 2400 فروش ، فقط 400 وصولي زده و كل مبابغي هم كه واريز كرده صرف " علي الحساب " هست كه عموما با منت و بزرگ منشي اين كار رو مي كنند!!!
شما هم كه ظاهرا فقط روي وصولي هاي پست ؛ واريزي داريد.خسته نباشيد!

فقط این برای من خیلی گنگه تو این وسط پست راست میگه یا شرکتهای طرف قرارداد پست چون پای حرف هرکدوم بشینی حق رو به اون میدین
شاید هم هیچ کدوم مقصر نیست و دست تروریسم تو کاره. عثامه بن لادن و یا ملا عمر (خدا میدونه
 
آخرین ویرایش:

h.azhdar

New Member
ممنون از پاسخ شما فقط یه سوال دیگه: مرسولات وصول شده رو شما ثبت میکنین یا پست چون طبق قوانینی که در سایت پست خوندم یه متن رو دیدم که نوشته بود تمام واحدهای پستی در تمام نقاط ایران موظف هستند بعد از دریافت هزینه ها از خریدار موظف هستن سفارش را سریعا بعنوان وصولی اعلام کنن و بعد از کسر هزینه های پستی ما باقی را سریعا به حساب شرکت واسطه واریز نمایند این چقدر صحت داره چون اکثر فروشندگان با دیدن این متون کم کاریهای تسویه با فروشندگان رو از شرکتهای مشابه شما میدونن و برعکس شما به گردن پست میندازید البته منظور از لفظ شما کل شرکتهای مربوطه هستش چون من بشخصه با شما کار نکردم


سلام دوست عزيز

مرسولات وصول شده توسط واحدهاي توزيع پستی ثبت ميشوند.

حدودا يك ماهي است كه نحوه ثبت وصولی توسط واحدهاي پستی تغيير كرده.

نحوه ثبت به اين صورت است:

ابتدا سفارشات وصول شده توسط باركدخوان در سيستم وارد ميشوند.
به عنوان مثال 100 فاكتور در سيستم وارد شده است.

سيستم به ازای ثبت اين فاكتورها ، به واحد پستی يك كد يكتا به نام كد پيش
وصولی اختصاص ميدهد.

پست هر ماه به ازائ اين كدهاي پيش وصولی كه تعداد سفارش و مبلغ آن مشخص است
به حساب شركت پول واريز ميكند.

با اين روش كاملا مشخص است كه پست بابت كدام يك از سفارشات وصولی فروشگاه
پول واريز كرده است.

در اين شرايط به قولي همه چيز مشخص است و هيچ ابهامی نيست.
نگرانی فروشگاه هم برطرف ميشود.


البته تكرار ميكنم اين روش به تازگي اجرا شده است.

موفق باشيد.
 

jooli

Member
دوست عزيز ممنون ميشم به سوالات من جواب بديد:
1- در سيستم شما ، معمولا چه مدت بعد از ارسال توسط فروشند ؛ وصولي توسط پست صورت ميگيره؟
2- شما فقط سهم وصولي رو به فروشنده مي ديد يا چيزي با عنوان علي الحساب هم در نظر داريد؟
3- لطفا يك فروشگاه كه با شما كار مي كند را معرفي كنيد(سبد خريد رو مي خوام ببينم)

و نكته آخر كه احتمالا جواب نمي ديد!!
توي اين يك ماه اخير ؛ حدود 3 يا 4 تا تلفن داشتم ار شركت هاس واسط مثل شما (به غير از شما) به ذهنم رسيد كه اداره پست خيلي راحت و بدون محدوديت هاي 2 سال پيش داره اين امكان رو به همه مي ده بيان براي خودشون يك چنين كاري رو راه بندازند.براي من خيلي جالبه و در عين حال تاسف برانگيز!
صحبت من اصلا و رو به شما نيست.فقط مي خوام نظر شما رو به عنوان باني يك چنين سيستمي بدونم:
بعنوان مثال فكر كنيد بنده فردا برم و يك فروند شركت به ثبت برسونم كه هيچ كاري نداره.بعد هم چون توانايي اخذ مجوز ندارم ؛ برم خودم رو بچسبونم به يك انتشارات يا موسسه ديگه(مثل كار ستاپ ؛ ماركت و...) و از فردا هم شروع به تبليغ در سايت هاي پربيننده كنم.حالا من 50 تا فرشگاه دارم كه در ماه مثلا 40 ميليون فروششونه.يك دفعه حال كنم ؛ پول اين بندگان خدا رو بردارم و برم كويت!!!
باور كنيد خيلي از كساني كه به اين كار رو مي آرن ؛ حتي اگر قصد كلاه برداري كلان نداشته باشند ؛ حداقل اولين نيتشون بازي با پول فروشنده هاست.نمونه بارزش هم شركت معظم رهنماست كه اگر شما امروز تماس بگيريد براي قرارداد خيلي محترمانه بهتون با لهجه شيرين اصفاني ! ميگن تا 3 ماه انتظار تسويه حساب نداشته باشيد!فرمولي هم بهتون مي دن كه انيشتين رو تو كور لرزوند!
--+
پ.ن
1- غلط املايي و ادبي زياد شد ؛ ببخشيد!
2- هيچ قصد توهيني به هيچ كس نداشتم ؛ فقط حقايق رو عريان كردم
3- بقيه دوستان هم خواهشا نظراتشون رو همينجا بگن
 

h.azhdar

New Member
دوست عزيز ممنون ميشم به سوالات من جواب بديد:
1- در سيستم شما ، معمولا چه مدت بعد از ارسال توسط فروشند ؛ وصولي توسط پست صورت ميگيره؟
2- شما فقط سهم وصولي رو به فروشنده مي ديد يا چيزي با عنوان علي الحساب هم در نظر داريد؟
3- لطفا يك فروشگاه كه با شما كار مي كند را معرفي كنيد(سبد خريد رو مي خوام ببينم)

و نكته آخر كه احتمالا جواب نمي ديد!!
توي اين يك ماه اخير ؛ حدود 3 يا 4 تا تلفن داشتم ار شركت هاس واسط مثل شما (به غير از شما) به ذهنم رسيد كه اداره پست خيلي راحت و بدون محدوديت هاي 2 سال پيش داره اين امكان رو به همه مي ده بيان براي خودشون يك چنين كاري رو راه بندازند.براي من خيلي جالبه و در عين حال تاسف برانگيز!
صحبت من اصلا و رو به شما نيست.فقط مي خوام نظر شما رو به عنوان باني يك چنين سيستمي بدونم:
بعنوان مثال فكر كنيد بنده فردا برم و يك فروند شركت به ثبت برسونم كه هيچ كاري نداره.بعد هم چون توانايي اخذ مجوز ندارم ؛ برم خودم رو بچسبونم به يك انتشارات يا موسسه ديگه(مثل كار ستاپ ؛ ماركت و...) و از فردا هم شروع به تبليغ در سايت هاي پربيننده كنم.حالا من 50 تا فرشگاه دارم كه در ماه مثلا 40 ميليون فروششونه.يك دفعه حال كنم ؛ پول اين بندگان خدا رو بردارم و برم كويت!!!
باور كنيد خيلي از كساني كه به اين كار رو مي آرن ؛ حتي اگر قصد كلاه برداري كلان نداشته باشند ؛ حداقل اولين نيتشون بازي با پول فروشنده هاست.نمونه بارزش هم شركت معظم رهنماست كه اگر شما امروز تماس بگيريد براي قرارداد خيلي محترمانه بهتون با لهجه شيرين اصفاني ! ميگن تا 3 ماه انتظار تسويه حساب نداشته باشيد!فرمولي هم بهتون مي دن كه انيشتين رو تو كور لرزوند!

--+
پ.ن
1- غلط املايي و ادبي زياد شد ؛ ببخشيد!
2- هيچ قصد توهيني به هيچ كس نداشتم ؛ فقط حقايق رو عريان كردم
3- بقيه دوستان هم خواهشا نظراتشون رو همينجا بگن



دوست عزیز سلام

خیلی خوشحالم که در این تاپیک با شما آشنا شدم

در مورد سوال اول باید به عرض جنابعالی برسانم چون ما از سیستم ارسال پیشتاز
استفاده میکنیم ، پس از حدودا یک هفته وصولی یا برگشتی بودن سفارش طی
مراحلی که قبلا گفته شد ثبت میشود . دفاتر پستی هر یک ماه یکبار مبلغ هر کد
پیشوصولی را به حساب شرکت واریز میکنند.

البته مراحل و روش تسویه حساب بطور کامل در سایت پارس پیک قرار داده خواهد شد.


در رابطه با سوال دوم پارس پیک چیزی به عنوان علی الحساب ندارد.تمام مبالغی که پست
به حساب شرکت واریز میکند به احتساب سهم پارس پیک به حساب فروشندگان واریز
میگردد. پارس پیک محدودیتی برای تسویه قایل نیست حتی اگر 1000 تومان باشد.


جواب سوال سوم:
www.parsnama.ir

البته در بخش دموی سایت قسمت خرید نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.
www.parspeik.com



در رابطه با سوال آخر:

طراحی و پیاده سازی پارس پیک حدودا ده ماه به طول انجامید پس از حدود یک سال و نیم دوندگی
و گذشتن از فیلترهای مختلف و دادن ضمانت نامه بانکی سنگین و ضمانت های مالی دیگر و ....
موفق به بستن قرار داد با شرکت پست شدیم (مجموعا حدود 2.5 سال)

دقت نظر و وسواس تیم برنامه نویسی باعث شد تا نکات ظریف در سیستم از نظر پنهان نماند.
و خطا ها به کمترین مقدار کاهش پیدا کند و نتیجه این زحمات را شما قطعا در کار احساس خواهید
کرد.شرکت ره آورد از لحاظ فنی به هیچ فرد و یا شرکت ثالث وابسته نیست . لذا آماده پذیرش
هر گونه پیشنهاد سازنده و تغییرات از طرف فروشندگان محترم خواهد بود و همواره امکانات جدید را
در کمترین زمان لحاظ خواهد کرد.


در تمام مراحل طراحی با فروشندگاه مختلف مشورت کردیم تا بتوانیم سیستم یکپارچه جامع و قدرتمندی
را ارائه کنیم که فروشندگان راحت به کسب و کار الکترونیکی بپردازند.


احترام به فروشنده و خریدار و صداقت در عمل را سرلوحه کار خود قرار داده ایم و بدنبال رقابت سالم هستیم
نکات قوت خود را بیان میکنیم و برای همه آرزوی موفقیت داریم.

ما هرگز پول فروشندگاه را نزد خود نگاه نمیداریم بازی با پول فروشندگان بی معنی است.
جلب رضایت فروشندگان جز با صداقت در کلام و عمل محقق نمیشود.
فروشندگاه در واقع دوستان و شرکای تجاری ما محسوب هستند . بی انصافی با فروشندگان در واقع نابود کردن خود
محسوب میشود.

در رقابت سالم ، مشتری حق انتخاب دارد او میتواند بدون پیش پرداخت مدتی کار کند . در صورت رضایت به همکاری
ادامه دهد.

برای همه فروشندگان آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم که بتوانیم گام کوچکی در پیشبرد تجارت الکترونیک برداریم.
 

jooli

Member
ممنون از جوابتون
سيستم ايران ماركت هم فقط پست پيشتاز داره ، ولي زمان اعلام وصوليش خيلي بيشتر از اين حرف ها طول ميكشه
 

h.azhdar

New Member
ممنون از جوابتون
سيستم ايران ماركت هم فقط پست پيشتاز داره ، ولي زمان اعلام وصوليش خيلي بيشتر از اين حرف ها طول ميكشه



با سلام

تمامي شركت هايي كه در اين زمينه فعال هستند. در يك قضيه مهم مشتركند و آن ، شركت پست است.

ما تا آنجا كه در توانمان است سيستم خود را تقويت و اصلاح مي كنيم ولي هرگز زير ساختار پست را نمي توانيم
تغيير دهيم . نهايتا ميتوانيم براي بهبود كار پيشنهادهاي خود را مطرح كنيم و با پيگيريهاي خود كار را تسريع بخشيم.

ما به فروشگاه ها وعده و وعيد واهي نميدهيم بلكه ادعاي ما اين است كه تا آنجايي كه در توان و اختيارات ما است
سعي خود را در راستاي رضايت فروشنده و مشتري خواهيم نمود و كوتاهي نمي كنيم.
 

websamancom

Well-Known Member
ممنون از جوابتون
سيستم ايران ماركت هم فقط پست پيشتاز داره ، ولي زمان اعلام وصوليش خيلي بيشتر از اين حرف ها طول ميكشه

دقیقا با نظر شما موافقم بنده در شیراز از فروشگاهی در اهواز یک محصول خریداری کردم با سیستم ایران مارکت دقیقا یک هفته بعد دستم رسید و من هم تحویلش نگرفتم وبعد میگن ما هزینه برگشت رو نمیگیریم واقعا خنده داره اگه اینا با چاپار هم میفرستادن زودتر از اینا میرسید این اعتبار فروشگاه رو پائین میاره
 

جدیدترین ارسال ها

بالا