افزونه 1 قابل توجه علاقه مندان شرکت در المپیاد طراحی صفحات وب

  • شروع کننده موضوع Mahmoodi
  • تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است.
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
با سلام به اعضای محترم سایت

بدین وسیله به اطلاع می رساند که المپیاد ملی طراحی صفحات وب هر ساله در سطح کشوری و هر دو سال در سطح جهانی برگزار می شود. لذا ار کلیه برادران و خواهران عزیزی که سن قانونی آنها تا 84/10/11 کمتر از 21 سال تمام خواهد بود و تمایل به شرکت در المپیاد را دارند درخواست می شود حتما در اسرع وقت با آدرس ایمیلی که در پایین همین موضوع آورده خواهد شد تماس حاصل و اعلام آمادگی نمایند.
همچنین برای فرد یا افرادی که از لحاظ تخصصی و دانش در این حرفه در سطح مناسبی باشند پس از برتری در مرحله شهری کلاس آموزشی و تخصصی جهت آمادگی در مراحل بعدی به صورت کاملا رایگان برنامه ریزی خواهد شد.
تخصص های مورد نیاز: HTML & CSS, Photoshop, Flash, PHP & MySQL, Dreamweaver OR Frontpage 2003 و تعدادی از برنامه های کاربردی دیگر در طراحی صفحات وب
همچنین هر دو سال نفرات برتر کشوری دو سال گذشته به اردوی آمادگی تیم ایران دعوت شده و پس از طی آموزشهای تخصصی تر نفر برتر به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد.
لازم به ذکر است که شرکت در المپیاد ملی مهارت برای عموم آزاد بوده و مسابقات زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود.
همچنین رشته های دیگری از جمله سخت افزار، شبکه، گرافیک، و تکنولوژی نرم افزار (مجموعه آفیس) هم از دیگر رشته های مهارتی قابل رقابت در المپیاد می باشد که دوستان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و یا مرکز آموزش فناوری اطلاعات مشهد واقع در بولوار شهید قرنی مراجعه نمایند.

در ضمن مهلت ثبت نام تا 12 ارديبهشت ماه هست و شروع آزمون مرحله شهري 15 ارديبهشت ماه مي باشد. كليه علاقه مندان در سراسر كشور ميتوانند به مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان خود مراجعه نمايند.

براي شركت نياز به هيچ مدرك خاص دانشگاهي نمي باشد و فقط تخصص در رشته مورد نظر نياز است.

ایمیل تماس برای شرکت کنندگان در رشته طراحی وب: [email protected]

از طرف : جواد زنگوئی - داور المپیاد ملی مهارت در رشته طراحی صفحات وب
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا