فروش پارتیشن فلزی با گارانتی 5 ساله و نصب سریع

sadegh2170

New Member
پارتیشن دیوار جداکننده ای است که فضای داخلی را جدا می کند و برخلاف دیوارهای ساختمان بسیار سبک و غیر باربر است. پارتیشن ها از مواد مختلفی مانند شیشه، چوب، ام دی اف و فلز ساخته می شوند و در ضخامت ها و ابعاد مختلف اجرا می شوند. وظیفه اصلی پارتیشن ها جداسازی فضای داخلی و همچنین ایجاد حریم خصوصی است و بسته به نوع متریال استفاده شده دارای مزایا و معایبی و همچنین کاربردهای متنوعی هستند.

پارتیشن فلزی چیست؟

همانطور که از نام این پارتیشن ها مشخص است، متریال اصلی مورد استفاده فلز است و علاوه بر منازل، در بسیاری از ادارات و اماکن غیر مسکونی نیز استفاده می شود. از فلزات مورد استفاده در پارتیشن فلزی می توان به آلومینیوم، برنج، آهن و همچنین فولاد اشاره کرد. پارتیشن های فلزی در مقایسه با سایر پارتیشن ها استحکام و پایداری بیشتری دارند و در ابعاد و طرح های مختلف اجرا و نصب می شوند. پارتیشن های فلزی گزینه بسیار مناسبی برای جداسازی و ایجاد حریم در ادارات هستند و از این نوع پارتیشن ها در پروژه های مختلف برای تغییر دکوراسیون استفاده می شود. تمامی دیوارهای کاذب دارای مزایا و معایب گوناگونی هستند و بسته به متریالی که در ساخت آنها به کار رفته کاربردهای مختلفی دارند.

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها، مزایا و کاربردهای این نوع دیوارهای جدا کننده می پردازیم. مفتخریم اعلام کنیم که با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت و نصب انواع پارتیشن آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز هستیم. تیم پارس پارتیشن با استفاده از باکیفیت ترین متریال ها و بهره مندی از تجربیات عالی تیم خود قادر است فضای دفتر و کسب و کار شما را به بهترین نحو پارتیشن بندی کند. برای سفارش ساخت و بازدید از پروژه و مشاوره رایگان می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش پارس پارتیشن از طریق شماره های 02188939258 – 09128664623 -09369636565 تماس بگیرید.

اهمیت استفاده از پارتیشن فلزی برای جداسازی فضا

یکی از دلایل اصلی استفاده از پارتیشن های فلزی در دکوراسیون داخلی و ایجاد حریم خصوصی، وزن سبک و عدم بار در وزن کلی ساختمان است. زیرا همانطور که می دانید دیوارهای ساختمانی می توانند وزن کلی ساختمان را افزایش دهند و علاوه بر صرف هزینه زیاد، ساخت آنها زمان بیشتری را نیز می طلبد. اما بر خلاف دیوارهای ساختمانی، پارتیشن های فلزی در زمان بسیار کوتاهی نصب می شوند و هیچ گونه آلودگی به محیط اطراف وارد نمی کنند. در ضمن این پارتیشن ها به دلیل مواد اولیه فلزی از استحکام و استحکام بیشتری نسبت به دیوارهای ساختمانی برخوردار بوده و طول عمر بیشتری نیز دارند.

کاربرد پارتیشن فلزی

پارتیشن های فلزی از انواع فلزات ساخته شده و در مدل ها و طرح های مختلفی طراحی و اجرا می شوند. بنابراین افراد به راحتی می توانند هر یک از مدل های این پارتیشن را در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به نوع دکوراسیون داخلی خود سفارش داده و اجرا کنند. یکی از کاربردهای پارتیشن های فلزی تقسیم بندی فضای داخلی منازل و ادارات می باشد. بنابراین می توان گفت پارتیشن های فلزی بسته به نوع کاربری به 3 دسته پارتیشن فلزی صنعتی، پارتیشن فلزی اداری و پارتیشن فلزی خانگی تقسیم می شوند.

پارتیشن فلزی صنعتی

از جمله کاربردهای پارتیشن های فلزی می توان به استفاده از آنها در محیط های صنعتی اشاره کرد. اهمیت محیط‌های صنعتی به کارخانه‌ها و صنایع بزرگ و کوچک محدود نمی‌شود، بلکه از این دیوارهای کاذب برای جداسازی بخش‌های مختلف هایپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، فروشگاه‌ها و مراکز خرید و ... استفاده می‌شود. پارتیشن های فلزی به دلیل استحکام بسیار بالایی که دارند برای استفاده در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مانند فروشگاه ها و کارخانه ها مناسب بوده و محیط های بسیار شخصی را برای کارمندان و فروشندگان ایجاد می کنند.

پارتیشن اداری فلزی

از این پارتیشن ها برای ایجاد فضاهای بسیار شخصی برای کارمندان شرکت ها و سازمان های اداری استفاده می شود و بسیار مقرون به صرفه تر از دیوارهای ساختمانی است. پارتیشن های فلزی مورد استفاده در ادارات عایق بسیار خوبی در برابر صدا و حرارت هستند و در ابعاد مختلف اجرا می شوند و کارفرمایان می توانند هر کدام از این پارتیشن ها را بنا به سلیقه و نیاز خود در داخل ادارات انتخاب کنند .

دیوارهای جداکننده فلزی

از این پارتیشن ها برای تقسیم بندی فضاهای مختلف خانه نیز استفاده می شود و عمدتاً در دکوراسیون های مدرن استفاده می شود. استفاده از پارتیشن های فلزی می تواند به نما و دکوراسیون داخلی منازل ظاهری بسیار شیک و منحصر بفرد ببخشد و به دلیل استحکام بالا در برابر آسیب و فشار مقاومت کند.



برای دریافت مشاوره و مشاهده بهترین اجرا کننده پارتیشن شیشه ای تک جداره باکیفیت بالا وگارانتی 60 ماهه و دیدن نمونه کارهای دیگر با کمترین قیمت روی لینک کلیک کنید و از وبسایت پارس پارتیشن دیدن کنید.



انواع پارتیشن فلزی

پارتیشن های فلزی با توجه به کاربرد و نوع فلز مورد استفاده، رنگ، طرح و ترکیب این نوع پارتیشن با مواد دیگر به انواع مختلفی تقسیم می شوند.



از انواع پارتیشن های فلزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارتیشن فلزی متحرک

این پارتیشن ها در زیر یا روی برخی از ریل ها چرخ هایی دارند که قابلیت جابجایی در هر نقطه از داخل را دارند.

پارتیشن فلزی ثابت

این نوع پارتیشن فلزی بر خلاف پارتیشن های متحرک در داخل خانه قابل جابجایی نیست و توسط پیچ و تجهیزات مختلف به کف یا سقف متصل می شود.



پارتیشن فلزی تک جداره

این پارتیشن ها از یک ورق فلز ساخته شده اند و برای مکان های کم تردد و ساکت مناسب هستند.



پارتیشن فلزی دوجداره

این نوع پارتیشن فلزی با دو جداره ساخته می شود و در برابر حرارت و صدا بسیار عایق می باشد و به همین دلیل گزینه مناسبی برای استفاده در محیط های اداری و همچنین مکان های پر رفت و آمد مانند مغازه ها و مراکز خرید می باشد.



مزایای استفاده از پارتیشن های فلزی

پارتیشن های فلزی به عنوان دیوارهای جداکننده دارای مزایای مختلفی هستند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:



با استفاده از پارتیشن های فلزی می توانید اتاق هایی را ایجاد کنید که برای نیازهای شما در محیط داخلی بسیار مناسب هستند.

پارتیشن های فلزی باعث ایجاد حریم خصوصی می شوند و از نظر ایجاد امنیت، دید و صدا گزینه مناسبی هستند.

دیوارهای فلزی کاذب در مقایسه با دیوارهای گچی وزن بسیار سبکی دارند و هزینه ساخت کمتری دارند.

این پارتیشن ها مساحت بسیار کوچکی را اشغال می کنند و در هر مکانی قابل استفاده هستند.

در تمامی پارتیشن های فلزی از مواد اولیه و پروفیل مرغوب استفاده شده و در برابر آسیب های خارجی بسیار مقاوم و بادوام می باشند.

این پارتیشن ها عایق بسیار خوبی در برابر صدا و حرارت هستند و به همین دلیل عمدتا در سازمان های اداری مورد استفاده قرار می گیرند.

دیوارهای جداکننده فلزی در برابر رطوبت، گرما، آتش، مورچه ها و موریانه ها، میکروب ها و غیره مقاوم هستند. و به دلیل یکنواختی سطحشان به راحتی تمیز می شوند.

پارتیشن های فلزی استحکام کافی دارند و در اثر استفاده طولانی مدت تحت فشارهای مختلف شکسته، خم یا تغییر شکل نمی دهند.

معایب استفاده از پارتیشن فلزی

از جمله معایب استفاده از پارتیشن های فلزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در صورت استفاده از پارتیشن های فلزی بی کیفیت، این پارتیشن ها ممکن است مقاومت خود را در برابر رطوبت و زنگ زدگی از دست بدهند و یا تغییر رنگ دهند.

همچنین استفاده از پارتیشن های فلزی متحرک در مناطق زلزله خیز مناسب نیست و در صورت استفاده از این دیوارهای کاذب بهتر است از نوع ثابت آنها استفاده شود.

استفاده از پارتیشن های فلزی در سبک های کلاسیک طراحی داخلی مناسب نیست و بهتر است در سبک های مدرن از آنها برای جداسازی استفاده شود.

در پارتیشن های فلزی تنوع طرح و رنگ بسیار کمتر از سایر پارتیشن های چوبی و ام دی اف است.



گارانتی و خدمات

در پارس پارتیشن، تمرکز ویژه‌ای بر روی کیفیت و دوام محصولات وجود دارد. این شرکت نه تنها در تولید پارتیشن‌ها بلکه در نصب آن‌ها نیز تخصص دارد و به همین دلیل می‌توانید با اطمینان خاطر از ماندگاری و عملکرد بهینه پارتیشن‌های خود بهره‌مند شوید.با خرید از فروشگاه پارس پارتیشن از 60 ماه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش مادام العمربهره مند شوید. هزینه های تمام شده در این محصولات به عوامل مختلفی مانند جنس، ضخامت، متراژ و … بستگی دارد و قبل از خرید باید تمام این موارد در نظر گرفته شود.

برای ثبت سفارش، مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن فلزی و تمامی محصولات موجود در پارس پارتیشن با شماره های 02188939258 و 09128664623 و 09369636565 تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا