فرق مهم TABLE و DIV

فرق مهم TABLE و DIV

اگر سری توی طراحی وب و وب‌لاگ داشته باشيد، ممکن است ديده باشيد که تازگی‌ها در صفحه‌های چند ستونی خيلی کم از Table استفاده می‌شود و به‌جای آن از DIV به همراه CSS استفاده می‌شود. مهمترين دليل آن اينست که مطالبی که در يک Table هستند تا کاملا دان‌لود نشوند، ديده نمی‌شوند، ولی مطالبی که بين دو تگ شروع و پايان DIV هستند اين‌طوری نيستند و هرذره‌ای از مطالب که دان‌لود می‌شوند، نشان‌داده هم می‌شود. بنابراين مثلا کسانی که با موردم صفحه‌ی مرا می‌بينند، لازم نيست اينهمه صبر کنند و يک صفحه‌ی سفيد خالی را نگاه کنند تا يک‌دفعه همه چیز ظاهر شود. در اين صفحه همين‌طور آرام ارام هرچيزی که دريافت می‌شود نمايش داده هم می‌شود. برخلاف بيشتر صفحه‌های ديگر که بايد کلی صبر کنيد تا تمام اطلاعات مابين تگ‌های شروع و پايان Table دريافت شوند تا صفحه به نمايش دربيايد. فکر کنم ديگر زيادی توضيح دادم. ولی اگر می‌خواهيد دلايل ديگر را بدانيد يک مقاله‌ی خوب برای خواندن هست.

اين ياداشتي است كه در وبلاگ هودر ديدم
ميخواستم ببينم اين كار براي ويلاگهاي پرشين بلاگ عملي است و اگه هست چگونه؟؟
ممنون :roll:
 
ايا براي اين كار كافي تمام كد HTML قالبمونو بين دو <DIV> قرار بديم تا وبلاگمون هرذره‌ای از مطالبش که دان‌لود شد، نشان‌داده بشه. :?: :?:
 

gootik

Member
agha behtarin kar va moaser tarin kar baraye shoma emtehan kardane
EMTEHAN KONID TA KHODETOON BEFAHMID
1. too notepad html besazi:

کد:
<html>
<body>
<DIV style="WIDTH: 625px; HEIGHT: 100%; BACKGROUND-COLOR: gray">
	<TABLE width="100%" cellspacing="0">
		<TR>
			<TD style="VERTICAL-ALIGN: middle; WIDTH: 100%; COLOR: white; HEIGHT: 80px; BACKGROUND-COLOR: #008cbb; TEXT-ALIGN: center">
				SALAM
			</TD>
		</TR>
		<TR>
                 <TD>
                    KHODAFEZ		
                    </TD>
		</TR>
	</TABLE>
<DIV>
</body>
</html>
2. ye view source konid az yejayi
3.search konid

dar zemn baraye persianblog ham kar mikone[/code]
 

جدیدترین ارسال ها

بالا