شفاف کردن عکس و کنار رفتن عکس (چه طور)

zialem

Member
سلام دوستان
داخل سی دی های MRT یه دو تا افکت داره که من خیلی دوست دارم که از اونها داخل پروژه هام استفاده کنم .
یکی از اون ها اینه که وقتی روی یک عکس موس رو نگه می دارم عکس تازه شفاف می شه و یکی دیگشون اینه که وقتی روی عکس کلیک میکنم عکس کنار میره و نوشته زیرش ظاهر می شه ،اگه این افکت ها با MMB درست شدن می شه لطف کنید و روش کار رو بگید.
داخل این لینک هم این دوتا افکت رو به صورت GIF گذاشتم.
 

silvercover

کاربر متخصص
من یه نمونه برای شما درست کردم. نکته اصلی چنین جلوه هایی قابلیت Transparency خود عکسی هست که ازش میخاین استفاده کنید. توی بیلدر ما دکمه هایی داریم تحت نام آلفا که Transparency خیلی خوبی دارن. این دکمه ها با برنامه Real Draw ساخته میشن. حالا میشه از همین فرمت برای عناصری که نیاز داریم Transparency ( شفافیت) توشون رعایت بشه استفاده کنیم. مثل نمونه ای که گذاشتم.

برای اجراش روی کره قرمز رنگ کلیک کنید.
 

پیوست ها

  • TransparentMove.zip
    51.8 کیلوبایت · بازدیدها: 116

zialem

Member
Silvercover جان

از توضیحات جامع و کاملتون واقعا ممنونم،لطف کردید.:wink:
یک سوال و یک درخواست از شما داشتم که اگه لطف کنید به من و کارم رو راه بندازید ممنونتون می شم.

سوالم اینه که آیا این افکت هم باید روی دکمه های آلفا انجام بشه ،اگه جوابتون آره یا نه ست لطف کنید و کد یا مثال این افکت رو هم بذارید.

با عرض شرمندگی :cry: درخواستمم اینه که اگه خودتون برنامه Real Draw رو دارید و وقتش رو هم دارید این عکس رو بجای اون دکمه قرمز برای من قرار بدید و فایل 3sb اون رو برای من بذارید.چون من خودم با این اینترنت ذغالیم نمیتونم اون رو فعلا دانلود کنم.
 

silvercover

کاربر متخصص
بنده اون توپ رو براتون جایگزین کردم و توی ضمیمه گذاشتم برای دانلود. درباره جلوه دومی هم کار سادس. کافیه که یه کپی شفاف از عکس مورد نظر ایجاد کنید و دستور بدید به محض قرار گرفتن موس این تصویر شفاف نشون داده بشه.

دلیلی که من Real draw رو توصیه کردم به خاصر Transparency خوبش هست. وگر نه با خود MMB هم میشه این جلوه رو ایجاد کرد.
 

پیوست ها

  • ball.zip
    93.6 کیلوبایت · بازدیدها: 90

جدیدترین ارسال ها

بالا