روش اصلی انتخاب متن در بنر های تبلیغاتی

شروع موضوع توسط Vantopc ‏12 اکتبر 2019 در انجمن مباحث آموزشي و مقالات

کلمات کلیدی:
  1. Vantopc

    Vantopc New Member

    ارسال‌ها:
    22
    تشکر شده:
    8
    امتیاز دستاورد:
    3
    با بهترین متن های تبلیغاتی آشنا شویم !


    نکاتی در این مطلب ذکر شده است که فروش شما را تا ۸۰% افزایش میدهد .


    متن ها یا شعار هایی که در یک نمایش تصویری به ما نشان داده می شود ، قدرت یک تصویر تبلیغاتی هستند که نباید آن ها را نادیده بگیریم . برای طراحی یک طرح ایده آل باید به تمام زوایای آن توجه کنید ، ما در این مطلب نمیخواهیم به صورت کامل و یا مطلقا بگوییم که شما فقط باید به متن تبلیغاتی فکر کنید و اگر متن خوبی داشته باشید پیروز میدان شده اید ، خیر اگر کمی فکر کنید متوجه می شوید گفتن این جمله کمی نشان از غیر حرفه ای بودن دارد . برای تبلیغات درست و مناسب باید از همه ی زوایا به طرح خود و ساختار اصلی کسب و کارتان توجه داشته و به تک تک آن ها رسیدگی کنید .

    ما طی سال های متواری در حوزه * طراحی بنر موشن تبلیغاتی * و همچنین خدمات دیگر بسیاری در حوزه گرافیک برای کسب و کارهای مختلفی میزبان و خدمت رسان مشتریان بوده ایم ، در این سال ها به نتایجی دست یافتیم که می خواهیم در بخش انتخاب متن برای طرح های تبلیغاتی تان ایده های مناسبی را به صورت رایگان منتشر کنیم . ایده ها و نکات بسیار مهمی که اگر به آن ها گوش فرا دهید ، تضمین می کنیم شما در بخش انتخاب شعار و متن های خلاق پیروز خواهید شد و قطعا اجرای درست این بخش می تواند اثرات بسیار موثر در تبلیغ شما بگذارد .



    [​IMG]
    متن تبلیغات خلاقانه

    این مطالب برای چه افراد یا کسب و کارهایی مفید است ؟
    ۱- موضوع این مطلب محدود به حوزه تبلیغات است و برای تمام مشاغل و صاحبان آن ها مفید ارزیایی شده است .

    ۲- اگر تمایل دارید تبلیغاتی را شروع کنید که در آن کسب و کارتان رونق بیشتری پیدا کند ، خواندن این مطلب را از دست ندهید !

    ۳- تبلیغات انجام داده اید ، نتیجه ای خوبی نگرفته اید . وقتی این مطلب را بخوانید با نکات جدیدی آشنا می شوید که تا درصد بالایی تحول در تبلیغات شما ایجاد می کند .


    این نکته را بدانید حتی اگر متن یا شعار خوبی انتخاب کرده اید و نتیجه ای نگرفته اید ، جای نگرانی نیست و ما در این مطلب میگوییم مشکل تبلیغ شما کجاست !

    خلاق باشید و متن تبلیغات خلاقانه انتخاب کنید !

    خلاقیت در انتخاب متن یا شعاری که برای نمایش تبلیغ خود انتخاب میکنید فراتر از تصور شما اهمیت دارد . کاربران به میزانی باهوش هستند که در کوتاه ترین زمان می توانند یک متن ساده و کلیشه ای را با یک متن خلاقانه تشخیص دهد و معمولا انتخاب آن ها بنر هایی با متن های خلاقانه هست و بیشتر طرح چشمشان را میگیرد که متن جذاب تری داشته باشد .

    تصور کنید ما میخواهید برای وب پارسی طرح ایرانیان یک طراحی انجام دهیم و از آنجایی که تخصص تیم در حوزه طراحی بنر تبلیغاتی می باشد بیاییم و این واژه را * طراحی بنر تبلیغاتی * را به عنوان شعار یا متن تبلیغات خودمان انتخاب کنیم و در بنر نمایش دهیم . به نظر شما این واژه خیلی کلیشه ای و خام نیست ؟ ، بهتر نبود ما از متن های جایگزین که هم خلاقیت درون آن باشد و هم جذابیت خوبی داشته باشد استفاده کنیم ! .

    [​IMG]

    برای مثال اگر بخواهیم در این زمان یک جمله جایگزین استفاده کنیم که کمی جذاب تر باشد و خیلی برای کاربر تکراری به نظر نرسد ، در همین راستا چند کلمه جایگزین مناسب قابل استفاده است که در زیر به آن ها اشاره میکنیم :

    ۱ – طراحی بنر ویژه مشاغل

    یا در مثالی دیگر

    ۲- برای کسب و کارت یک بنر با کیفیت میخوای ؟

    این دو جمله بسیار جذاب تر از یک جمله ی ساده و کلیشه ای است . شما می توانید فکر و تحقیق بیشتری در هر جمله داشته باشید و کلمات و جملات جذاب تر و زیباتری تبدیل کنید که اگر این کار به شکل درستی انجام دهید کاربران را مجاب میکنید که بر روی طرح شما کلیک کنند تا وارد وب سایت یا صفحه ی فرود شما شوند .

    چه تفاوتی بین طرح های اینترنتی و فیزیکی ( چاپی ) وجود دارد ؟
    در اصل تفاوت زیادی بین طرح های چاپی مانند متن تبلیغاتی تراکت ، کارت ویزیت ، بروشور و … یا نمایش طرح های اینترنتی مانند بنر های تبلیغاتی گیف ، ثابت ، متن تبلیغاتی برای کانال تلگرام و … وجود ندارد ، البته انتخاب یک شعار تبلیغاتی از یک قاعده و قانونی پیروی می کند و نباید خیلی در متن ها افراط کنید یا از متن های بی مفهوم استفاده نمایید .

    باید این موضوع را در نظر داشته باشید که فرم های اگهی شما تا چه میزانی ظرفیت قرار گیری متن را دارد ، مخاطب شما از چه رده ی سنی برخوردار ، تبلیغ شما در چه جایگاهی نمایش داده می شود . در پاراگراف بعدی توضیح می دهیم که تفاوت هایی در میان برای انتخاب متن در طرح های اینترنتی با چاپی وجود دارد .

    دسته اول نمایش آگهی :

    به طور کلی ۲ تفاوت اصلی بین آگهی های چاپی و اینترنتی ( از نظر متن ) وجود دارد . در طرح های چاپی شمای فضای بیشتری در اختیار دارید تا متن های خود را قرار دهید و همین مساله دست شما را برای استفاده از متن ها و شعارهایی که مد نظر دارید باز میکند .

    برای مثال وقتی شما می خواهید برای تراکت تبلیغاتی متن های خود را آماده کنید می توانید از عناوینی بیشتر ، به صورت تقریبی * ۵ عنوان ، ۱۰ زیر عنوان و اطلاعات دقیق تماس * استفاده کنید و تا این میزان قابلیت قرار گیری متن برای شما فراهم است و فقط باید تاکید داشته باشید تا میزان قابل توجهی عنوان خود را خلاقانه تر قرار دهید که هنگامی مخاطب یا عموم افراد کاغذ تراکت شما را درست میگیرند در سریعترین زمان ممکن با محتویات شغلی شما آشنا شده و مشتاق خرید از شما باشند .

    دسته دوم نمایش تبلیغات :

    اما دسته دوم نمایش در فضای مجازی به خصوص در وب سایت های اینترنتی می باشد ، هنگامی تمایل دارید در اینترنت فعالیت داشته باشید این مساله بسیار مهم است که کوتاه ، خلاصه ، اما خلاق باشید . دقیقا همین موضوع است که کار را برای تبلیغات در اینترنت مقدار دشوار تر و حساس میکند . خصوصا در زمانی که شما محدود مالی دارید و میخواهید در هر پروژه ی تبلیغاتی خود بالاترین نتیجه را کسب کنید و بازخورد خوبی از مخاطب دریافت کنید .

    ۳ روش اصلی انتخاب متن در بنر های تبلیغاتی

    هنگامی که برای انتخاب متن مناسب برای تبلیغات خود فکر میکنیم با این به سه دسته توجه لازم داشته باشید :
    به دلیل عدم امکان درج ادامه ی این مطلب در این پست ، لطفا جهت خواندن ادامه متن به لینک مطلب رجوع بفرمایید :
    منبع اصلی سایت
    لینک مطلب
     
    نوشته شده توسط Vantopc در ‏12 اکتبر 2019

به اشتراک بگذارید