راهنمایی: ایجاد سایت و اسکریپت آن

سلام دوستان
از همه دوستان درخواست دارم در مورد مسئله زیر هر کمک یا راهنمایی می تونن به من بکنن:
یک سایت برای یک شرکت نرم افزاری هست که در ایران تولید نرم افزار می کنه.
توی این سایت قرار هست که نرم افزارهاش رو معرفی کنیم . تقریبا میشه گفت که هر نرم افزار می تونه یک بخش جدا داشته باشه که در اون به معرفی ، مقایسه ، پرسش و پاسخ و دانلود و ... مربوط به اون گذاشته بشه.

الان این سایت رو با joomla راه اندازی کردم اما همون جور که خودتون می دونید راه اندازی یک همچین ساختاری با جوملا ( که بیشتر برای سایت های blog based هست) خیلی سخته.
به ذهنم رسید که شاید بشه این رو با یکی از اسکریپت های وبلاگی مثل wordpress ساخت اما چون بی اطلاع بودم . خواستم بپرسم که کسی می دونه که چجوری میشه توی این اسکریپت ها یک چیزی به جز وبلاگ شخصی ساخت ؟

در حقیقت سایت این شرکت چیزی به جز یک مشت نوشته نداره .. اما ظاهر اون مسلما باید مثل یک وبلاگ نباشه ! مثلا چیدمان صفحه ها رو یک خورده دست خودم باشه.

هر کمکی، حرفی، حدیثی باشه با کمال میل می پذیرم.
ممنونم.
 

alimosavi

Active Member
من فکر نمی کنم اون شرکت بخواد بالاتر از NASA یا Sony یا Studio Brussel باشه . اینها همه با دروپال کاراشون رو راه اندازی کردن.

من می گم دروپال ولی شما اون رو همون سیستم ساده ای که توی سایت اصلی یا سایت من هست در نظر نگیر.

کلی برنامه نویسی و چیزهای دگر لازم هست تا اونو کاملا حرفه ای و ممتاز کنه . که فعلا توی ایران فکر نمی کنم اینکار برای کسی میسر باشه.

کلا استفاده از دروپال برای سایت های حرفه ای در 2 سال اخیر رشد عجیبی پیدا کرده که به انعطاف پذیری و امنیت اون مربوط هست.
من بهت توصیه می کنم از دروپال استفاده کنی.

البته این بگن اگر خودت آماتوری دنبال این سیستم نیا این سیستم برای تکمیل به آدم وارد نیاز داره حداقل اصول اولیه php یا css رو باید بدونی.

دو ماجول برای دروپال هست که واقعا مثل دو بال این سیستم هستند یکی cck و یکی view اگر استفاده کامل از این دوتا ماجول رو یادبگیری می تونه راحت هر چیزی رو مایلی رو ایجاد نمایید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا