راهنمايي براي علاقه مندان

hamidak

Member
با سلام
مي خواستم بدونم كه اگر فردي برنامه هاي سه بعدي رو به صورت حرفه اي كار كرده باشه به طوري كه حدود چند ساعت يك انيميشن بتونه بسازه چه جاهايي (به غير از ايران ) اونو براي كار كردن مي پذيرند؟
لطفا اشخاصي كه براي طعنه زدن پست مي زنند اصلا به اينجا وارد نشوند
بعضيا ميان مي گن تو هنوز نميتوني قالپاق بسازي مي خواي بري تو هاليوود كار كني ؟
نه خير من مي خواستم بدونم كسي كه زحمت ميكشه حرفه اي ميشه مي تونه تو يه جاي خيلي خوب كار بكنه؟
و چجوري؟
 

sam_sam

Banned
تو هنوز نمی تونی قالپاق بسازی ولی دوست من براحتی که نه ولی با زحمت فراوان میشه به هالیود راه یافت . کی میره هالیود ؟ فکر کردی اونجا هم مثل ایران است که پارتی بازی بشه ؟ نه اونجا و جاهای دیگه مثل اونجا کسانی را میخوان که حر فه ای باشن . این جور جاها جای کسانی است که از همه چیز خودشون میزنن برای هدفی خیلی بزرگ .کسی که زحمت میکشه و حرفه ای میشه جای خوب میتونه کار کنه . جاهای خوب برا چی خوب هستند ؟ برای اینکه افراد خوب اونجا کار میکنن . عزیز پس هدفت را معلوم کن و به خاطر هدفت بجنگ تا بهش نزدیک بشی و نهایت بهش برسی .همون کاری که همه افراد موفق کردن و میکنن .
رمز موفقیت انیمیشن کار ها همین است . من تو یه مقاله خوندم که از تعدادی افراد موفق انیماتور رمز موفقیتشون را سئوال کرده بودند و همه اونها به اتفاق گفته بودند که رمز موفقیت ما تنهایی ما بوده . یعنی به خاطر هدف از دوست و تفریح و هر چیزی که اونها را از هدفشون دور می کرده دوری کردند .
مایا مستر سال 2004 فکر کنم کسی بود که هری پاتر را کار کرده بود می گفت من 5 سال فقط با کامپیوتر و لیوان قهوم زندگی کردم .
خوب دوست من جواب سئوالت را گرفتی ؟
در ضمن اون کسی که به تو طعنه زد که قالپاق هم نمیتونی بسازی منظورش این بود که پله پله بری جلو زود تر به هدفت میرسی . یکی از علت هایی که من دیگه آموزش نذاشتم شاید همین حرکت تو بود . هم وقتم پر است الان و در گیر امتحاناتم هستم و هم کمی حالم گرفته شد . بهر حال امیدوارم موفق بشی و هدف بزرگی برای خودت انتخاب کنی . اگر واقعا هدفت هالیوود است نه تنها مسخره نمیکنم بلکه تشویقتم میکنم که تموم توانت را جمع کنی و فقط به هدفت فکر کنی. از همین الان تو زحمتت را بکش خود کسی که باید کمکت کنه کمک میکنه .

موفق باشی دوست خوبم
 

hamidak

Member
خيلي ممنون
من فقط دوست دارم اين كارو ادامه بدم و باهاش زندگي كنم و بتونم آثار به ياد ماندني به جا بذارم.
 

hamidak

Member
سام مي خواستم يه چيزي رو ازت بپرسم مي خواستم بهم واقعا بگي :
شما چطوري به اين حد رسيديد و اينكه براي كسي در حد شما در شركتهاي انيميشن سازي و فيلم سازي بزرگ كاري هست؟؟
ممنون
 

sam_sam

Banned
تموم اون چیزهایی را که بهت بالا گفتم مال خودم بود که گفتم . از زندگیم گذشتم این حرف تکراری شده اینجا از بس گفتم ولی واقعا این کار را کردم. الان یکسال است تقریبا انگلیس هستم فقط یه خیابون را بلدم که مستقیم یمره فروشگاه و بر میگرده اون هم با اتوبوس خود دانشگاه !!! واقعا برم بیرون گم میشم !! دلیلش را هم خودت هدس بزن .
در ضمن من هنوز اول راه هستم . تازه راه را صاف کردم که شروع کنم . ولی خوب چرا اینجا رمز موفقیت کمپانیهای بزرگ در همین است که نیروی جوان و حرفه ای را جذب میکنن . هر چند نفر که باشن . مثل رقابت میمونه هنوز ما سال اول هستیم از الان دارن دون میپاشن که بعد درس کی را کی ببره !!
امیدوارم به جواب رسیده باشی
 

hamidak

Member
يعني اگر من بخوام تو اين كار موفق بشم بايد كل زندگيم رو تو اين كار بريزم؟؟؟
 

hamidak

Member
بعد
براي كار كردن تو كمپاني هاي بزرگ بايد مدرك دانشگاهي در اين زمينه داشته باشيم؟(به غير از حرفه اي بودن)
 

sam_sam

Banned
سلام .
خیلی مهم است ولی خوب اگر خیلی حرفه ای باشی شاید لازم نباشه . ولی خوب این مدرک خیلی تو جایی که کار میکنی تاثیر گذار است .
آره برای حرفه ای شدن فقط باید از زندگیت بگذری و هدفت بشه یکی .یعنی مزاحم تو زندگیت نداشته باشی فقط فکرت مایا باشه تا به هدفت برسی .
اول خدا بعدش هم ار کار کار و تلاش و تلاش و امید به آینده
تا به هدفت برسی
همین این رمز موفقیت است برای همه و برای همه هم جواب میده
خواستی امتحان کن ولی یهو دیدی چند سال از عمرت رفته و نفهمیدی چی به چی شده .
 

hamidak

Member
خب اينطوري كه خيلي بده
بايد از خانواده و زن و بچه (اگه زن و بچه داشته باشه) بگذره تا بتونه به هدفش برسه
اونطوري ممكنه كل خانواده اونو ترك كنن
 

sam_sam

Banned
hamidak گفت:
خب اينطوري كه خيلي بده
بايد از خانواده و زن و بچه (اگه زن و بچه داشته باشه) بگذره تا بتونه به هدفش برسه
اونطوري ممكنه كل خانواده اونو ترك كنن


خوب پس چی ؟ هم تفریح کنی و هم عشق و حال و هم پیشرفت ؟ پس چه فرقی بین تو و بقیه که از همه چیزشون میگذرن هست ؟ تو باید پیشرفت کنی که مثلا عشق و حالت و همه چیزت سر جاش است یا اون کسی که از همه چیز و همه کس گذشته ؟

خود من از همه چیز گذشتم همه چیز یعنی یا باختم عمرم را که از همه چیز گذشتم یا رفتم اون بالا . تو مرام من یا 0 است یا 100 . یا مرگ یا زندگی . یا میری آخرش یا میمیری .

عشق و حال دنیا همش یه سال رو هم حال میده باید طوری زندگی کنی که موقع موردن حسرت چیزی تو زندگیت به دلت نمونده باشه . این نظر من است . من میتونستم دوبی بمونم و کار کنم و پول و تفریح و همه چیز اما تا آخر عمر هر وقت اسم مایا و انیمیشن به گوشم میخورد تموم غمهای عالم میشست تو دلم که من هم میخواستم این کاره بشم ولی نشد ! برا همین الان خوشحالم چون دارم تلاشم را میکنم تا موفقیت . همین
تو مگه متاهل هستی ؟ کسی که متاهل شد دیگه باید بیخیال این جور کارها بشه چون واقعا میشه یا زن یا انیمیشن .
 

hamidak

Member
سام واقعا ممنونم خيلي منو روشن كردي شما با اين همه تجربه خيلي به ديگران و من كمك كردي
من كه به اين كار خيلي علاقه مندم و تا آخرش ميرم
اما فقط يه سوال ديگه : آيا لازمه كه تحصيلاتم رو در زمينه ي رشته هاي ديگر براي كمك ادامه بدم چون مثلا(كه اينطور هم نميشه) اگر در اين راه موفق نشدم بتونم حداقل از راه ديگه اي كار كنم
باز هم ازت متشكرم
موفق باشي
 

hamidak

Member
در ضمن من متاهل نيستم .
خوب پس مايا مسترها يا كلا انيماتور ها نبايد هيچوقت ازدواج كنن ديگه؟
 

sam_sam

Banned
من که این کار را نکردم . گفتم برای رسیدن به هدف یا صفر داریم یا صد . یا میری بالا یا مرگ . این برای من صادق است . برای همین من دانشجوی ترم هفت مهندسی برق الکترونیک بودم ول کردم ترم هفت !!!! ریسک بزرگی بود . رفتم سرباز با بد بختی خیلی زیاد . ریسک بدی کرده بودم میشد یه طور دیگه بشه و من تموم عمرم را حسرت بخورم که چرا درسم را ول کردم اما ورق برگشت و شد بزرگترین و مثبت ترین کاری که من تو زندگیم کردم .

ببین یکی مثل من که 24 ساعتش راحت 17 ساعت پای مایا است ازدواج نکنم سنگین تر هستم .یا با یکی مثل خودم باید ازدواج کنم که نفر سوم ما دو نفر را از پای مایا بلند کنه !!! که هم چین چیزی هم ممکن نیست .
پس گور بابای زن و زندگی و تفریح و همه چی . بشین تو دنیای انیمیشن برای خودت صفا کن ! نه تو ها . این را به خودم گفتم و وارد دنیای انیمیشن شدم .
تا الان که شکر خدا داریم میریم جلو بعدش هم خدا بزرگه .






در ضمن یا میشه یا نمیشه ! اگر میشه که از این راه موفق نشی پس نیا تو . اگر میشه که موفق بشن و نشد نداره پس زندگی را بر خود حرام کرده و با مایا آشتی کن . باشد که آلیاس بزرگ ما را در زیر پر و بال خود بگیرد ! آخرش هم یه ذره مزه ریختم برات .

خدا به تو برکت دهد . فعلا . امری بود در خدمتم
 

hamidak

Member
خيلي ممنون واقعا راهنمايي هاي خوبي بود .
كشور هايي كه اين رشته رو تدريس مي كنند انگليس و استراليا هستند (فكر ميكنم) حالا به نظر شما اگر كسي به دانشگاه بره و خيلي خوب هم در اين زمينه درس بخونه و مدرك هم بگيره فكر ميكنيد بهش چيزاي خوبي ياد ميدن تو دانشگاه كه بعد ها به دردش بخوره؟
 

sam_sam

Banned
ببین رفیق
همه جای دنیا باید خودت بخواهی که یاد بگیری . اینجا راه را به تو نشون میدن . زمینه هم فراهم است برای پیشرفت .مثل ایران . ایران هم چیزی به آدم یاد نمیدن زیاد فقط راه را نشون میدن .
این مدرک مهم است ولی از همه مهم تر خودت هستی .مدرک تو رو معرفی میکنه که چیکاره هستی و چی داری تو چنتت . بعدش خودت هستی که باید نشون بدی اون مدرک در مورد تو راست گفته یا نه . متوجه میشی من چی میگم . خلاصه اینطوری است . هر جای دنیا بری باید خودت تلاش کنی هیچ کس نمیخواد تو بری بالا یعنی مهم نیست برای کسی . این خودت هستی که برای خودت ارزش داری .هر کی بفهمه که ممکنه یه موقع شرایطط بهتر بشه خدا داند !! من یه دشمن داشتم تو دبی که من با اون زندگی میکردم . اون موقع من انگلیسیم خود نبود . هر جا با هم میرفتیم برا دانشگاه اقدام کنم بی پدر یا میپیچوند یا خرم میکرد ! یا تو دلم را خالی میکرد که تو میخوای بری انگلیس ! عمرا نمیوتنی . چشمات را باز کن واقعیت را ببین . تو همین هستی که هستی . بیشتر نمیتونی بری جلو !!!!! خیلی بهم برخورد گفتم ببین من اگر اول مهر یا همون سپتمبر نرم سر کلاس تو انگلیس مرد نیستم . اون هم یه خنده بلند کرد تا یه هفته من را جک کرده بود . من هم هیچی نگفتم . روزی که خدا خواست و ورق برگشت من از اینجا پذیرش گرفتم فقط گفتم اگر کاری داشتی این آدرس جدید من است در انگلیس کار داشتی اول مهر من اونجا هستم !!!!!!!!!!!!! همین
خوبه تو هم زندگی ما را اینجا داری از زبون من میکشی بیرون ها کلک .

موفق باشی . امیدوارم این حرف ها برات مفید باشه
 

vahiddarky

New Member
salam aghaye sam_sam mishe be man begi baraye 3D Maker shodan che reshtei Bayad entekhab konam?
man Alan 2 dabirestan hastam Va reshteye Riazi Fizik
dar zemn man aksar zehniatam kheili Takhayoli e chrtor begam dar Hadde final Fitasy vali too sakhtan mored daram
mishe mano rahnamayi koni ta be oonjayi ke mikham beresam?
man chand chiz sakhtam iradasho beman begoo

http://img.majidonline.com/pic/22855/Laser.jpg
http://img.majidonline.com/pic/22853/double laser.jpg
http://img.majidonline.com/pic/22877/double laser2.jpg
http://img.majidonline.com/pic/22879/toop.jpg
http://img.majidonline.com/pic/22854/Axe.jpg

darzemnmishe begi cheto mishe asemoon sakht ?
va hamcheni pass zamine ro entekhab kard?
motshakkeram
 

vahiddarky

New Member
bezar begam man kheili Amaturam mano maskhare nakonia ina avvali chizayie ke sakhtam
dar zemn too soale ghabli mishe mano be samte takhayoli sakhtan rahnamayi koni
man enghadr too tasavvorate 3D ghargham ke hame be man migan takhayoli in bade ya khoobe?
ba tashakkor
 

جدیدترین ارسال ها

بالا