دکوراسیون فروشگاه های پوشاک

یکی از نکات حرفه ای برای طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس مردانه، استفاده از فضای کلاسیک و رنگ های متمایل به تیره است. البته مطمئنا این ایده برای تمامی فروشگاه های لباس مردانه مناسب نیست اما تکنیکیی است که در فروشگاه های لباس های مجلسی و رسمی به خوبی اجرا شده و علاوه بر آن در فروشگاه های لباس اسپرت هم میتوان از آن استفاده کرد.
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، رنگ استفاده شده در دکوراسیون تیره است اما به هیچ عنوان باعث ایجاد یک فضای تاریک و دلگیر نشده است. این رنگ در ادغام با رنگ البسه یک فضای اسپرت و دلخواه را به وجود آورده است. در چنین فضایی لباس ها به خوبی در نظر مخاطب دیده میشوند و احتمال فروش افزایش پیدا میکند.
علاوه بر تمامی اینها، این مدل دکور پوشاک مردانه باعث ایجاد تمایزی خاص در بین شما و رقبایتان می شود که احتمالا در اغلب اوقات از رنگ های روشن در دکوراسیون فروشگاه خود استفاده می کنند.
نکته دیگر در مورد دیزاین بوتیک لباس مردانه، آزاد سازی فضای فروشگاه است.
اگر قصد دارید دکوراسیون مغازه کوچک خود را طراحی کنید، قرار نیست تمامی فضای مغازه را با استفاده از مانکن ها و استند ها پر از لباس کنید. فروشگاه را به صورتی طراحی کنید که مشتریان بتوانند به راحتی در داخل آن گردش کرده و پس از یک مشاهده ۳۰ ثانیه ای به دلیل کمبود فضا از مغازه فراری نشوند.
برای این منظور به خوبی از پتانسیل دیوار های فروشگاه برای آویزان کردن اجناس استفاده کنید. همینطور میتوانید قسمتی از فضای میز فروشنده را نیز به فضای داخلی بوتیک اضافه کنید.

تهران دیزاین سنتر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا