درخواست راهنمایی برای یک تازه کار

GrandPersia

New Member
سلام دوستان
من به خاطر شغلی که دارم و البته علاقه ای که دارم باید 3d max رو یاد بگیرم بیشتر طراحی کابینت آشپزخانه
تازه همین الان نسخه 2015 رو دانلود کردم و نصب کردم....خیلی پیچیدست
یه فیلم آموزش هم تو اینترنت بود (آوید استودیو) ولی کلا آموزشش خیلی گنگه مثلا میگه برای فلان تغییرات باید اینکارو بکنید بعد خودش از کلید های ترکیبی برای اوردن منو استفاده میکنه من تا بیام اون قسمت رو پیدا کنم از همه اون منوها 2 روز میگذره

کلا برای یادگیری باید از کجا شروع کنم؟؟؟
برای شروع بهتره چیا رو یاد بگیرم؟
 
عزیز بگو اهل کجایی؟؟
من فیلم های پایه رو دارم آموزش کامل

اگر نزدیک باشی رایگان در اختیارت میزارمشون
ولی دور باشی هزینه پست با خودت

دیگه بهتر ازین نمیتونم کمکت کنم

من 50 کیلومتری شاهرودم
 

me-max

New Member
برای طراحی کابینت باید دو تا راه موازی با هم رو طی کنید . یکی تو کوتاه مدت کارتونو راه میندازه ولی فاقد دیتیل و رئال بودن کارهایی است که میبینی و راه دوم آموختن نرم افزار و پلاگین های مرتبط و موتور رندر و .... است .
برای شروع سعی کن یونیتهای زمینی و دیواری را بسازی و ذخیره کن و در پروژه های مختلف merg کن چون اکثر کابینتها از نظر سایز استاندارد هستند مثلا تمام زمینی ها دارای عمق 57 و ارتفاع 72 هستند و دیواریها هم عمق 32 دارند و چون بعد از ارائه به مشتری غالبا دچار تغییر میشوند بسیار بکار می آید. موتور رندر وی ری رو به دقت آموزش ببینید(خیلی مهم). وارد کردن فایل از اتو کد را بیاموزید. سراغ قسمتهایی از مکس بروید که بکارتان بیاید و در طول زمان به داشته های خود اضافه کنید .
اگر بخواهید تمام قسمتهای نرم افزار را یاد گرفته سپس از آنها در پروژه خود استفاده کنید هم زمان زیادی می برد هم به سرعت خسته میشوید . در پایان فراموش نکنید این موارد برای ارائه کار در کوتاه مدت است برای کارهای زیبا نیاز به آزمون و خطای بسیار و آموزش فراوان هستید . موفق باشید.
 
من خودم به مدت یک هفته فیلمای اموزشی مهندس دباغ رو مشاهده کردم از سایت ارتا اریا میتونی دانلود کنی البته با این فیلما یه چیز کلی و سطحی رو یاد گرفتم
برای اموزش کابینت هم توی همون سایت اموزش طراحی کابینت اشپزخانه رو اموزش میده خیلی جالبه حتما دانلود کن ببین
 

halal314

New Member
اگه تو خونه میخوای یاد بگیری فیلمای lynda عالین. اما اگه میخوای کلاس بری، کلاسای مهندس شفی زاده رو برو، توی خانه معماری تدریس میکنه، خودم پیشش یاد گرفتم وقتی دانشجوی معماری بودم (فکر کنم اینم سایت مرکزش باشه : archome.ir )
 

جدیدترین ارسال ها

بالا