دانلود برنامه های مورد نیاز

HamidBN

مدیر انجمن فیلمسازی
با سلام به تمام بر و بچ
گفتم همچین داره تابستون 86 میاد ( بچه الان 5 تیر خوابی ؟؟ دی )
دیدم یه تاپیک توپ بزنم و در اون برنامه هایی که شاید خیلی ها ( مثل من ) حتی اون ها رو هم نمی شناسن قرار بدم و اطلاعاتی هم در مورد خود برنامه و . . .
هر کی خواست دانلود کنه

البته اینم بگم شاید بگین خیلی از این برنامه ها به چه درد این انجمن می خوره ولی با کمی دقت متوجه می شین که استفاده از مجموعه ای از این برنامه ها به کار نهایی شما چه کیفیتی می دهد ( مثلا من از تغییر صدا برای تغییر صدای خودم در بعضی از کلیپ های تبلیغاتی استفاده کردم)

اگه کسی لینک برنامه داره برای من یا بقیه همکاران بفرسته تا ما رو اینجا بذاریم
پس اینجا شما نمی تونین نه چیزی بزنین و نه . . .



تشکر هم یادتون نره ها . . . .
 

HamidBN

مدیر انجمن فیلمسازی
مخلوط کردن چهره ها با FantaMorph Deluxe Edition 3.7.1

حتماً تا بحال تصاویری را در تلویزیون مشاهده کرده اید که در آنها چهره یک فرد بتدریج تغییر میکند به چهره شخصی دیگر تبدیل میشود و پیوسته از یک چهره، چهره های مختلف زن و مرد، سفید پوست و سیاه پوست زاییده میشود. به این عمل در اصطلاح Morphing (دگردیسی) میگویند.
FantaMorph Deluxe نام نرم افزار بسیار جالبی از شرکت Abrosoft است که با استفاده از افکتهای بسیار جالب به ایجاد عملیات Morphing میان تصاویر و تبدیل آنها طی یک انیمیشن زیبا می پردازد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر به نمایش هرچه زیباتر فرایند های مختلف تکامل و تبدیل همراه با افکتهای زیبا و جذاب هستید و می توانید به آسانی هرچه بیشتر یک هواپیما را به یک مرغابی در حال پرواز تبدیل کنید، یا صورت یک انسان و یک یوزپلینگ را در طی نمایش فرایند تغییر به هم تبدیل نمایید، و یا چهره های چند هنر پیشه را به هم متصل کنید و انیمیشن زیبایی خلق کنید!
نسخه ی Deluxe کاملترین و گران ترین نسخه این نرم افزار میباشد که دارای قابلیت های بیشتری است. از جمله این قابلیت ها می توان به سه ابزار هوشمند Face Extractor, Face Locator و Face Mixer اشاره کرد.

از قابلیت های این نرم افزار جالب به موارد زیر میتوان اشاره کرد:
- پیش نمایش و Preview پروژه های شما به صورت آنی و RealTime
پشتیبانی تمامی فرمتهای رایج تصویری مانند BMP, JPEG, TIFF, PNG, TGA, PCX, GIF, WMF, EMF, AVI
قابلیت ذخیره ی تصاویر متحرک ساخته شده در محیط نرم افزار به فرمتهای AVI, Animated GIF, Flash, HTML, Screen Saver و فایلهای اجرایی EXE
- موتور بسیار سریع برای رندر کردن و تایید دستورهای داده شده ی شما به نرم افزار
- انجام عملیات پویا نمایی بیش از دو تصویر به صورت همزمان
- تشخیص خودکار ویژگی های برجسته ی دو تصویر و تطبیق آنها با یکدیگر
- ابزارهای ویرایشی درونی مورد نیاز ویرایش های رایج فایهای تصویری
- خلق افکتهای زیبا و همراه با صدا و Transition و پس زمینه های مختلف
- قابلیت چاپ
- و ...

قیمت: 499.95 دلار آمری
پسورد : www.p30download.com
دانلود - 4.28 مگابايت
تصاویر محیط برنامه
نمونه کارهای این برنامه
 

HamidBN

مدیر انجمن فیلمسازی
نرم افزار محبوب تبدیل عکس به فیلم PhotoDex ProShow Gold 3.0.1902


بسیاری از کاربران همواره در پی نرم افزاری برای تبدیل عکس ها خود به فیلم هستند تا بتوانند با مشاهده آنها در دستگاه DVD و یا کامپیوتر همواره خاطرات خوش خود را زنده و جاوید نگهدارند! ProShow Gold محصول شرکت Photodex یکی از قویترین نرم افزارهای تبدیل عکس به فیلم میباشد، با کمک ProShow Gold میتوانید ابتدا عکس های خود را هم اندازه کرده، برزگ کنید و بچرخانید و سپس با پشت سر قرار دادن عکس ها، از آنها اسلاید شو (Slide Show) تهیه کنید و آن را در قالب یک فایل تصویری به فورمت DVD/VCD، فایل اجرایی (EXE)، فایل فلش (Flash) و یا اسکرین سیور (Screen Saver) ذخیره کنید. ProShow Gold با دارا بود بیش از 280 افکت و جلوه تصویری میتواند اسلاید شو های فوق العاده زیبایی خلق کند، علاوه بر این ها شما میتوانید بر روی فیلم نوشته اضافه کنید و یا آهنگ مورد علاقه خود را روی آن قرار دهید تا در حین نمایش موزیک نیز پخش شود.
از امكانات دیگری این نرم افزار میتوان به امكان WEB SHOW اشاره کرد که شما با استفاده از این قابلیت می توانید عكس های خود را به صورتی بسیار زیبا بر روی شبكه اينترنت قرار دهید و آنها را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید.

قیمت: 69.95 دلار آمریکا
پسورد : www.p30download.com
دانلود - 23.98 مگابايت
 

HamidBN

مدیر انجمن فیلمسازی
MPEG4 Direct Maker 5.6.0

MPEG4 Direct Maker نرم افزاری است که با کم کردن حجم فایل های ویدیوئی به شما کمک میکند تا چندین فیلم را بر روی یک سی دی ذخیره کنید. مانند سی دی های که در بازار تحت عنوان " 14 فیلم در دو سی دی " و یا " 18 فیلم در دو سی دی " دیده میشود! این نرم افزار توانایی تبدیل فورمت های VCD/DVD/QuickTime/AVI/WMV/MPG/RM/RealVideo را به divx/xvid/wmv/avi/mpg1/mpeg2/vcd/dvd/mp4/mov/3gp دارا میباشد. و همچنین توانایی ایجاد فایل های ویدئویی با کیفیت (VHS (400KBPS و DVD (800KBPS) را دارد. این برنامه ی ساده یکی از معروفترین برنامه ها در این زمینه ی فشرده سازی تصاویر ویدئویی میباشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MPEG4 Direct Maker 5.6.0 :
- تبدیل مستقیم VCD/DVD/QuickTime/AVI/WMV/MPEG1/ASF/RM/RealVideo به divx/wmv/avi/mpg1/ mpeg2/vcd/dvd/mp4/mov/3gp/mp3
- ابزار پخش کننده DVD
- ابزار پخش Audio/Video
- playlist ساده و کاربردی
- تبدیل خودکار و دسته ای فایل های ویدئویی
- سفارشی ساختن فورمت divx/wmv
- نامگذاری خودکار فایلهای تبدیل شده بر حسب تاریخ سیستم

قیمت: 49.95 دلار آمریکا
پسورد: www.p30download.com
دانلود - 3.99 مگابایت
 

HamidBN

مدیر انجمن فیلمسازی
تغییر صدا AV Voice Changer Diamond 5.5.24


تا به حال خواسته اید که صدای خود را تغییر دهید؟ ممکن است در بعضی از مواقع این نیاز برای شما به وجود آید که صدای خود را تغییر دهید. ممکن است در هنگام گفتگوی اینترنتی نیاز داشته باشید تا صدای خود را به صدای یک مرد ، زن و یا بچه تشبیه کنید و یا شما به تنهایی قصد صدا گذاری بر روی یک فیلم را دارید و قرار است به جای چندین شخصیت فیلم صحبت کنید. اگر کمی بر روی این موضوع متمرکز شوید خواهید دید که نیاز تغییرات صدا در بسیاری از مواقع مشهود است.
AV Voice Changer با توانایی ها و قابلیت های بالایی که در اختیار شما قرار می دهد این امکان را فراهم می کند تا صدای خود را به شکل های مختلف تغییر دهید. این نرم افزار به صورت حرفه ای برای این منظور طراحی و نوشته شده است تا با بهترین حالت موجود عملیات تغییرات صدا را انجام دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AV Voice Changer Diamond 5.5.24 :
- کاربرد آسان و کاملا گرافیکی با تنظیمات پیش فرض در بهترین حالت
- کیفیت و شفافیت بالای صدای تغییر یافته
- تبدیل صدای شما به صدای مرد ، زن و بچه در حالات مختلف ( شاد ، عصبانی ، ناراحت و ... )
- شبیه سازی صدا به صداهای کامپیوتری
- تغییر همزمان صدا بعد از صحبت کردن شما به صورت OnTime
- قابلیت ضبط صدا های تغییر یافته
- افکت گذاری بر روی صدا در بیش از 100 حالت مختلف
- دارای اکولایزر و بر طرف نمودن صدا های اضافی و noise
- و ...

قیمت: 79.96 دلار آمریکا
پسورد:www.p30download.com
دانلود - 10.45 مگابایت
تصاویر محیط برنامه
 

HamidBN

مدیر انجمن فیلمسازی
Ulead VideoStudio 11 Plus نسخه جديد از نرم افزار مطرح و بسيار قدرتمند ويرايش و ميکس ويديويي دنيا !

کمپانی Ulead کشور تایوان یکی از شرکتهای بزرگ نرم افزاری دنیاست که از سال 1989 تا به امروز در عرصه های گوناگون ساخت نرم افزار های گرافیکی و ویدیویی و ساخت فیلم شروع به کار کرده است .

یکی از نرم افزارهای برتر ویرایش و میکس فیلم و ویدیو در دنیا، محصول بسیار پرطرفدار این کمپانی Ulead است که تا کنون نسخه های متعددی از خود را عرضه کرده و به یکی از رقبای بزرگ سایر نرم افزار های مطرح ویرایش ویدیویی دنیا همچون Adobe Premiere یا نرم افزارهای تدوین سینمایی کمپانی Avid مبدل گشته است. عمده محبوبیت این نرم افزار بزرگ ویرایش بزرگ ویدیویی در محیط بسیار آشنا و ساده کار با آن است که کاربر آماتور به اسانی پس از اندک مدتی کار با آن می تواند فنون ویرایش فیلم توسط آن را فرا بگیرد. Ulead VideoStudio Plus توانست در July 2007 از سوی منتقدان نرم افزار مجله الکترونیک و نشریه مطرح وبسایت PC Magazine رتبه اول را در میان نرم افزارهای ویرایش ویدیویی از آن خود کند که افتخار بزرگی برای نسخه دهم از این نرم افزار محبوب بوده است .

در سال 2007 نیز این کمپانی نسخه ای جدید از این ابزار حرفه ای ویرایش ویدیویی را تحت عنوان Ulead VideoStudio 11 Plus عرضه کرده که در قیاس با نسخه های پیشین بسیار کاملتر و تواناتر شده است.

در ادامه با برخی قابلیت های جدید نسخه یازدهم از این ابزار حرفه ویرایش ویدیو آشنا می شویم ...

- قابلیت ویرایش و خلق فیلم های بسیار با کیفیت HD یا High Definition Video و رایت آنها بر روی دیسک های HD یا DVD !

- تمپلات های متعدد برای فیلم های DVD شما که در قیاس با نسخه 10 پیشرفت های قابل توجهی کرده است .

- قابلیت های اتوماسیون و خودکار جدید و قدرتمند افزودن خودکار زیر نویس به فیلم های HD و انجام تمامی مراحل استخراج فیلم ها به صورت خودکار.

- ظاهر بسیار کاربر پسند، انطاف پذیر و راحت کار با نرم افزار .

- قابلیت های جدید Encoding برای فرمت های ویدیویی به خصوص بهینه سازی فرمت MPEG !

- قابلیت های متفاوت خلق زیر نویس در فیلم های دی وی دی، پشتیبانی از کارکتر های Unicode و ویژگی ادیت زیر نویسی فیلم هایی که این قابلیت را به کاربر می دهند !

- خلق منو های بسیار زیبا و شکیل برای DVD ها یا HD های ساخته شده شما !

- تبدیل فیلم ها به طور مستقیم به فرمتهای قابل پخش در ویدیو پلیر های همراه همچون Apple iPod* ،Sony PSP™*،Zune™ ،Nokia® mobile phones* – including import from videophones،Smartphones (Windows Mobile 5.0), PDAs .

- دارا بودن نرم افزار مطرح WinDVD 8 در پکیج نسخه Plus نرم افزار !

- سازگاری کامل با ویندوز ویستا مایکروسافت .

نسخه کامل آپلود شده نرم افزار Ulead VideoStudio Plus 11 با حجم حدود 140

http://rapidshare.com/files/28837540/UVS11PDISK0001BIDJAN.rar
http://rapidshare.com/files/28837493/UVS11PDISK0002BIDJAN.rar
 

HamidBN

مدیر انجمن فیلمسازی
ساخت آلبوم های عکس برای DVD توسط PhotoDVD v2.3.12

دستگاه های پخش کننده DVD امروزه جایگاه خود در تمامی منازل کسب کرده اند و بیشتر کاربرانی که با Cd ها سر کار داشته اند نیز امروزه تمامی مسائل مربوطه و اعمالی که قبلا برای انجان آنها از cd ها بهره می بردند را بر روی dvd ها انتقال داده اند. در گذشته وقتی کاربری قصد داشت تا تصاویر خود را در سیستم های VCD نمایش دهد از نرم افزارهایی استفاده می نمود که با کمک آن ها می توانست تصاویر خود را به صورت آلبوم های مختص به Vcd ساخته ، تا در این سیستم ها نیز قابل مشاهد باشد. حال که اکثر کاربران به سمت فناوری جدید و دستگاههای dvd روی آورده اند ، نرم افزار هایی نیز به همان منظور اما این برای دستگاههای جدید به بازار ارائه شده اند. از آنجا که دستگاههای dvd دارای اختیارات و امکانات بیشتری نسبت به vcd می باشد از همین رو کاربران برای ساخت تصاویر برای این سیستم ها نیز دارای امکانات بیشتری می باشند.
دستگاه های پخش کننده DVD امروزه جایگاه خود در تمامی منازل کسب کرده اند و بیشتر کاربرانی که با Cd ها سر کار داشته اند نیز امروزه تمامی مسائل مربوطه و اعمالی که قبلا برای انجان آنها از cd ها بهره می بردند را بر روی dvd ها انتقال داده اند. در گذشته وقتی کاربری قصد داشت تا تصاویر خود را در سیستم های VCD نمایش دهد از نرم افزارهایی استفاده می نمود که با کمک آن ها می توانست تصاویر خود را به صورت آلبوم های مختص به Vcd ساخته ، تا در این سیستم ها نیز قابل مشاهد باشد. حال که اکثر کاربران به سمت فناوری جدید و دستگاههای dvd روی آورده اند ، نرم افزار هایی نیز به همان منظور اما این برای دستگاههای جدید به بازار ارائه شده اند. از آنجا که دستگاههای dvd دارای اختیارات و امکانات بیشتری نسبت به vcd می باشد از همین رو کاربران برای ساخت تصاویر برای این سیستم ها نیز دارای امکانات بیشتری می باشند.
PhotoDVD نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن ها توانایی ساخت آلبوم های تصویری برای دستگاههای dvd را دارا خواهند بود. این نرم افزار به کاربران امکاناتی را می دهد که به وسیله آن ها می توانند آلبوم هایی با افکت های تصویری زیبا ، قاب های عکس مختلف ، قالب های متنوع و ... را بسازند. همچنین می توان با ابزار موجود در این برنامه آهنگ های دلخواه خود را بر روی تصاویر قرار دهید.

از ویژگی های این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
- پشتیبانی از تمام عکس های JPG, GIF, BMP, ANI, PCX, EMF, WMF و ... برای ساخت تصاویر
- قابلیت قرار دادن فیل های صوتی با فرمت های مختلف همانند MP3, WMA, OGG, MPC, WAV, APE بر روی تصاویر
- توانایی قرار دادن افکت های مختلف تصویری بر روی عکس ها
- قابلیت ویرایش تصاویر توسط ویرایشگر برنامه
- توانایی قرار دادن نوشته و متنو مختلف با افکت های متنوع بر روی تصاویر
- پشتیبانی از سیستم های PAL و NTSC
- پشیبانی از 16 زبان مختلف مانند انگلیسی ، روسی ؛ چینی ، عربی ، فرانسوی و ...
و ...
دانلود کنید نسخه 2.3.12 را با حجم 9.22 مگابایت
منبع : p30world.com
 

HamidBN

مدیر انجمن فیلمسازی
جداسازی صوت از تصاویر و کپی بر روی Cd توسط MP3 AVI MPEG WMV RM To Audio CD Burner v1.2.4

کپی Cd یکی از پرکاربرد ترین موضوعات کامپیوتری محسوب می شود. امروزه دیگر بر روی هر سیستم کامپیوتری یک دستگاه کپی ( CD Writer ) نیز یافت می شود و کاربران می توانند به راحتی عملیات انتقال فایل بر روی Cd ها را انجام دهند. برای کپی کردن فایل های به نرم افزار هایی نیاز می باشد که در اصطلاح به آن ها Burner می گویند . شرکت های نرم افزاری زیادی اقدام به ساخت چنین ابزاری می کنند. تعدادی از این نرم افزار ها نیز در میان کاربران بسیار مشهور می باشد که می توان در این میان به نرم افزاری همانند Nero اشاره نمود. در کنار این نرم افزارهای مشهور،ابزارها و برنامه های کوچکی نیز برای انجام عملیات کپی ساخته می شوند که دارای ویژگی های خود می باشند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به شما این امکان را می دهد تا فایل های تصویری و صوتی خود را به صورت Cd های صوتی درآورده و به فایل های صوتی تبدیل کنی
MP3 AVI MPEG WMV RM To Audio CD Burner نام نرم افزاری می باشد که به منظور کپی فایل های صوتی و تصویری به صورت انحصاری ساخته شده است، یعنی وظیفه اصلی این نرم افزار تنها کپی و تبدیل فایل های تصویری و صوتی به فرمت های صوتی می باشد کاربران به کمک آن می توانند فیلم ها ، آهنگ ها و یا هر نوع فایل صوتی و تصویری دیگری را بر روی Cd به صوت صوتی انتقال دهند. این نرم افزار با جدا سازی صوت از تصاویر به کاربر این امکان را می دهد تا صدای تصاویر را به صورت فایل های صوتی ذخیره سازی کند

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- ساخت و کپی Cd های صوتی
- پشتیبانی از فرمت های mp3/wav/wma/ogg/ac3, avi/divx/xivd, mpeg/dat, wmv/asf/asx, rm/rmvb, mov/qt, mp4/m4v, 3gp/3g2 و FLV
- قابل استفاده در تمامی Cd writer های IDE,USB,IEEE1384,SCSI
- قابلیت تبدیل و کپی تنها با یک کلیک
- دارای بهترین تنظیمات پیشفرض برای تبدیل و کپی
- قابلیت به روز رسانی نرم افزار
- سازگار با Windows 98/98SE/ME, Windows NT/2000/2003, Windows XP,Windows VISTA
و ...

دانلود کنید نسخه 1.2.4 را با حجم 3.44 مگابایت
 

HamidBN

مدیر انجمن فیلمسازی
ساخت تصاویر سه بعدی توسط MAXON BODYPAINT 3D V3.1.1

ساخت تصاویر سه بعدی یکی از پردرآمد ترین شغل هایی می باشد که کاربران حرفه ای کامپیوتر که در این زمینه فعالیت می کنند ، می توانند از آن درآمد خوبی را کسب کنند. تصاویر سه بعدی جایگاه خود را در میان تمامی مردم باز کرده است و امروزه بسیاری از شرکت های فیلم سازی که فیلم های سینمایی برای بچه ها تولید می کنند از این شیوه استفاده می کنند. آثار به یاد ماندنی که در میان بچه ها همیشه پر طرفدار بوده است. این تصاویر را با کمک نرم افزارهای کاملا حرفه ای همانند 3D Studio Max و MAYA ساخته می شود. نرم افزار های متعدد دیگری نیز برای این منظور در بازار نرم افزاری جهان موجود می باشد که به وسیله آنها نیز می توان اقدام به ساخت تصاویر سه بعدی به صورت حرفه ای نمود.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که نرم افزاری کمکی برای ساخت تصاویر سه بعدی می باشد و از این نرم افزار در چندین فیلم سینمایی سه بعدی مشهور کودکان، بهره برداری شده است
MAXON BODYPAINT 3D نرم افزار کاملا حرفه ای برای ساخت تصاویر سه بعدی می باشد که کاربران متخصص که در زمینه طراحی این تصاویر فعالیت می کنند می توانند به کمک آن و نرم افزارهای حرفه ای دیگر اقدام به ساخت تصاویر سه بعدی به صورت کاملا حرفه ای نمایند. از این نرم افزار در چندین فیلم کارتونی سه بعدی مشهور بهره گرفته شده است که از آنها می توان به فیلم های زیبای قطار قطبی ، فصل شکار ، خانه هیولا و ... ! این نرم افزار امکان ساخت تصاویر سه بعدی را در اختیارکاربر قرار می دهد. در واقع این نرم افزار در ساخت تصاویر سه بعدی به عنوان یک ابزار کمکی پیشرفته و حرفه ای محسوب می شود

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- توانایی نقاشی و ساخت تصاویر به صورت سه بعدی
- دارای ابزار کاملا پیشرفته برای راحت تر سازی تصاویر
- سازگاری با نرم افزارهای حرفه ای ساخت تصاویر سه بعدی همانند 3D max , Maya و ...
- قدرت بالا در render نمودن تصاویر
- تغییر نوار ابزار با چند کلیک از طریق منوها به منظور اختیاری ساختن ابزار موجود
- رابط کاربری بسیار بالا و حرفه ای
- قابلیت Imoprt تصاویر به برنامه
و بسیاری دیگر از امکانات حرفه ای در ساخت تصویرهای سه بعدی

http://rapidshare.com/files/39049235/xmbd311.part1.rar.html
http://rapidshare.com/files/39048002/xmbd311.part2.rar.html
منبع : پی 30 ورد
 

roohollah

Banned
پخش فایل های صوتی و تصویری K-Lite Codec Pack Full 4.1.4
حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.
امّا Codec چیست ؟ كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor ( فشرده ساز / باز كننده فشردگی ) است : یعنی یك روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.
K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...
قابلیت های کلیدی نرم افزار K-Lite Codec Pack 4.0.0 Full:
- توانایی پخش 99% از انواع فرمت های صوتی و تصویری
- به روز بودن Codec ها
- حجم کم و سبک بودن Player
- نمایش زیرنویس
- و ...
K-Lite%20Codec%20Pack%20Full%204.1.4.jpg

===========================================================
*
*
*

پلیری کوچک با قابلیت های بزرگ VLC Media Player 0.9.2
امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است . فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند . اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند .
این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند .
VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید .
حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود . در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را برروی سیستم خود نصب کنید . این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتا زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی رم اشغال می کنند . اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را حرکت در آورد .
این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان پلیر بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند .
همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند . یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت .
جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است هنوز حتی نسخه 1 آن هم منتشر نشده است و آخرین نسخه ای که برای دانلود در سایت قرار دارد نسخه 0.9.2 می باشد .
نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 90 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود .
قابليت هاي كليدي نرم افزار VLC Media Player 0.9.2:
- پخش انواع فرمت ها از جمله MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, ...
- پخش انواع DVD ، VCD
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
- محیط بسیار ساده و كاربر پسند
- ارائه نرم افزار بصورت كاملا رايگان
- پشتیبانی در زبان های مختلف
- قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز ، لینوکس ، مکینتاش و ...
- پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
-پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- پشتيباني كامل از زبان شيرين فارسي
- و...


===========================================================
*
*
*

پخش تمام فرمت های صوتی تصویری با مدیا پلیر Windows Media Player 2009 Codecs Pack
یک codec معمولا یک دستگاه یا برنامه می باشد که قادر است داده های دیجیتالی یا سیگنال ها را رمزگذاری و رمز گشایی کند. بیشتر فایل های صوتی و تصویری امروزه به وسیله الگوریتم های فشرده سازی کم حجم می شوند و برای اجرا به نرم افزار های کامپیوتری تحت عنوان رمز گذار یا کادک نیاز دارند. اما هر فایل صوتی و تصویری فشرده شده ای نیاز به نرم افزار مالتی مدیا مخصوص خود دارد و ویندوز مدیا پلیر قادر به اجرای تمام آن ها نیست.
هم اکنون سایت کمیاب آنلاین نرم افزار برای شما نرم افزاری را تهیه دیده است تا بدون نیاز به نرم افزار های اضافه، مایکروسافت مدیا پلیر ویندوز را قادر می کند بسیاری از مدیا های متفاوت را اجرا کند. پک codec مورد نظر به عنوان یک رمزگذار - رمزگشا قادر است Audio CDs, DVDs, (S)VCDs and XCDs on the fly و فرمت های صوتی تصویری 3GP, AAC, AC3, APE, AVI, DivX, 3ivx, DAT, h.264, x264, AVC, Nero Digital, DTS, FLV, FLAC, HD-MOV, MPEG-1, MPEG-2, M4A, MPC, MP3, MP4, MO3, MOD, MKV/MKA, MTM, OFR, TTA, OGG/OGM, S3M, Vorbis, VOB, WavPack, ATRAC3, XviD, XM, WV, UMX را پشتیبانی کند. با استفاده از این کادک اجرای تمام فرمت های صوتی و تصویری ذکر شده توسط ویندوز مدیا پلیر امکان پذیر خواهد شد.
Windows%20Media%20Player%202009%20Codecs%20Pack.jpg
 
آخرین ویرایش:

Peace Dove

Well-Known Member
دانلود boris fx 9.1

سلام
همین جور میگشتم که اینو پیدا کردم البته نمیدونم کرک شده یا نه.

Over 115 Filter Effects Including Several FEC Filters
* Unlimited Layers of Media
* Oversize Image Import for Pan and Scan
* 3D Shapes such as Cylinders, Spheres and Cubes
* 3D User Modifiable Spline Primitive Shapes
* Gradient and Procedural Media Generator
* Motion Blur
* Audio Import with Scrubbable Waveform
* Vector Paint System
* Volumetric Lighting Filters
* Motion Tracking, Stabilization and Corner Pinning
* Support for 3rd Party AE Plug-in Filters
* Hardware Accelerated OpenGL Previews
* Library Browser with Hundreds of Preset Animations
* 16 Bit Color (host dependant)

Requirements
Adobe:
Premiere Pro 1.5
Premiere Pro 2.0

Apple:
Final Cut Pro 5.1-6.0 on Power PC

Avid:
Xpress Pro 4+
Xpress Pro 5.0+ on Windows, AVX_1.5
Xpress Pro 5.5+ on Mac, AVX_1.5
Xpress Pro 4.8.x on Mac
Xpress Pro 4.0.x-4.6.x on Mac
Media Composer Adrenaline 1.0+ on Windows, AVX_1.5
Media Composer Adrenaline 2.5+ on Mac, AVX_1.5
Media Composer Adrenaline 1.0.x-1.6.x on Mac
Media Composer Adrenaline 1.8.x on Mac
Xpress/Newscutter DV 4.8+
Media Composer 11.8+
Symphony Nitris
Symphony for Win 3.5+
Symphony for Mac 4.5+
Newscutter Adrenaline FX 5.0+
Newscutter XP
Liquid 7

Canopus:
Edius 3.x
Edius 4.0

Leitch:
Velocity Q 8.2+

Media 100:
Media 100i 8.1+
Media 100 HD 10.0 +

Pinnacle:
Liquid Edition 6.0

Sony:
Vegas 5
Vegas 6
Vegas 7


down load:
http://www.brothersoft.com/boris-fx-download-88713.html
 

جدیدترین ارسال ها

بالا