خروجی فرمت 3ds با texture از 3dmax

++Hadi++

Active Member
سلام دوستان
خسته نباشین
ببخشین کمی انجمن رو سرچ کردم و مورد مناسبی رو پیدا نکردم . اگه موردی ، لینکی چیزی هم دارین که خوشحال می شم واسم بنویسین .
من می خوام از 3dmax 2010 مدل 3ds خروجی بگیرم ، در پوشه ام یه فایل max هست به اضافه یک فایل obj و به اضافه 5 تا فایل tga که همون تکستچر هام هستن . در هنگام خروجی گرفتن ، بهم می گه که texture هامو نمی تونه اکسپورت کنه . چه کاری می تونم انجام بدم تا خروجی های 3ds که می گیرم با تکستچر خارج شه و تمامی تصاویری که داره ، در مدلم داشته باشم .
اگه امکانش هست زودتر کمکم کنین آخه عجله ایه .
متشکرم ...
بای...
 

Ultra3D

Well-Known Member
تو قسمت Add user path اون تکسچر های TGA رو Add کردی؟
اگه نکرده باشه تری دی مکس اون را رو نشناخته و باید از اون قسمت به مکس Add کنی
 

++Hadi++

Active Member
مرسی عزیز
از کدوم قسمت باید این مسیر ها رو مشخص کنم .؟؟؟
 

:Mohsen:

کاربر باتجربه
من نفهمیدم چی شد! گیج شدم
مدل 3ds رو که تو مکس باز میکنی تکسچرش نیست؟
یا یه مدل تو مکس با تکسچر داری و وقتی که با 3ds خروجی میگیری و دوباره بازش میکنی تکسچرش نیست!؟

بگو کدومشه تا بگم چکار کنی، شایدم هیچ کدومشه!
 

++Hadi++

Active Member
یه مدل دارم که تکسچر هاش از بیرون لود می شه و فرمتش tga و تو اینپورت مدل داخل 3dmax تکسچر هارو نشون می ده و وقتی خرو جی 3ds می گیرم می گه اسم bitmap شما تغییر کرده و فایل 3ds که خروجی گرفتم بدون تکسچرش در نرم افزار های 3d باز می شه .
چجوری تکسچر هارو مسیر دهی کنم تا خروجی 3ds با تکسچر هام همراه باشه.پیش پیش مرسی از لطفت...
 

Ultra3D

Well-Known Member
تو قسمت Customize >Configure user path

وقتی رفتی اونجا و زدی این پنجره ظاهر می شه که از اونجا می ری تو پوشه عکس و تکسچر ها و ADD Path رو می زنی
 

پیوست ها

  • hjghg.jpg
    hjghg.jpg
    89.6 کیلوبایت · بازدیدها: 10

جدیدترین ارسال ها

بالا