جداسازی و بخش بندی مدرن مطب دندانپزشکی با گارانتی 5 ساله و نصب سریع

sajjad369

New Member
پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی

اگر تا به حال به مطب های دندانپزشکی مراجعه کرده باشید، به خوبی می دانید که این مطب ها یکی از شلوغ ترین مکان های هر جامعه ای هستند. به هم ریختگی و کار سخت، چیدمان فضای دندانپزشکی را بسیار مهم می کند. مرتب سازی فضا دندان پزشکی به سادگی برای شما میسر شده است تنها کافیست به پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی خود بپردازید. پارتیشن بندی مطب دندانپزشکی به شما این امکان را می دهد که فضای مناسبی را برای مطب دندانپزشکی خود به شکلی که می خواهید و به راحت ترین شکل ممکن ایجاد کنید. برای کسب اطلاعات در مورد پارتیشن مطب دندانپزشکی این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید. همچنین می توانید هم اکنون با تماس با گروه پارس پارتیشن اطلاعات لازم در مورد پارتیشن بندی مطب دندانپزشکی را دریافت کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را در این زمینه به دست آورید. می توانید با گروه تخصصی پارس پارتیشن مشاوره رایگان داشته باشید و فضای کاری خود را به بهترین نحو تجهیز کنید.

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها، مزایا و کاربردهای این نوع دیوارهای جدا کننده می پردازیم. مفتخریم اعلام کنیم که با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت و نصب انواع پارتیشن آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز هستیم. تیم پارس پارتیشن با استفاده از باکیفیت ترین متریال ها و بهره مندی از تجربیات عالی تیم خود قادر است فضای دفتر و کسب و کار شما را به بهترین نحو پارتیشن بندی کند. برای سفارش ساخت و بازدید از پروژه و مشاوره رایگان می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش پارس پارتیشن از طریق شماره های 02188939258 – 09128664623 -09369636565 تماس بگیرید.

منظور از پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی چیست ؟

قبل از پرداختن به پارتیشن مطب دندانپزشکی و انواع آن، خوب است توضیح مختصری در مورد این محصول و ویژگی های آن ارائه شود. به طور کلی می توان پارتیشن ها را شبیه به دیوار در نظر گرفت. اما دیوارهایی که از گچ و آجر ساخته نشده اند به راحتی قابل جابجایی هستند و به هر شکل و طرحی که بخواهید قابل ساخت و آماده سازی هستند.



این ویژگی ها همچنین به شما این امکان را می دهد که محیط کار خود را به بهترین شکل ممکن تقسیم بندی کنید و البته نیازی به کثیف کاری های دیوار کشی نیز نخواهید داشت. علاوه بر این طبیعتا هزینه سفارش پارتیشن مطب دندانپزشکی نسبت به نقاشی دیواری کمتر بوده و در زمان کمتری ساخته می شود. در نهایت می توان این دیوارها را به کاربردی ترین شکل و در انواع مختلف طراحی کرد و باعث رهایی از شلوغی محیط دندانپزشکی شد. در ادامه این مقاله در مورد مهم ترین انواع پارتیشن های مناسب برای پارتیشن بندی مطب دندانپزشکی صحبت خواهیم کرد پس ادامه این مقاله را از دست ندهید.

برای دریافت مشاوره و مشاهده بهترین اجرا کننده پارتیشن دوجداره شیشه ای باکیفیت بالا وگارانتی 60 ماهه و دیدن نمونه کارهای دیگر با کمترین قیمت روی لینک کلیک کنید و از وبسایت پارس پارتیشن دیدن کنید.



انواع پارتیشن برای مطب دندان پزشکی

زمانی که دیوار پارتیشن خود را سفارش می دهید، تنها با یک محصول مواجه نمی شوید، بلکه با انواع پارتیشن ها مواجه خواهید شد که هر کدام مزیت های خاص خود را دارند. اگر در خرید هر یک از این محصولات شک دارید با ما تماس بگیرید و با مشاوره رایگان بهترین محصول را برای خود انتخاب کنید و پارتیشن بندی مطب دندانپزشکی را شروع کنید.



پارتیشن شیشه ای

بدون شک یکی از بهترین راه حل ها برای پارتیشن بندی مطب دندانپزشکی پارتیشن های شیشه ای است. اولاً این محصول به راحتی تمیز می شود و ثانیاً به شما امکان می دهد از نور مناسب به بهترین نحو بهره مند شوید. علاوه بر این پارتیشن شیشه ای می تواند دکوراسیونی زیبا و بی نقص برای مطب دندانپزشکی شما فراهم کند. بد نیست بدانید برای حفظ هر چه بیشتر فضا و حریم خصوصی خود می توانید به جای شیشه شفاف از شیشه مات استفاده کنید. همچنین خوب است بدانید که جنس این محصولات از مقاومتی ساخته شده است که شکستن آن را سخت کرده و مقاومت بسیار بالایی دارد.



پارتیشن ام دی اف

اگرچه ام دی اف در مطب کاربرد دارد، اما این بدان معنا نیست که از آن برای پارتیشن بندی مطب دندانپزشکی استفاده نمی شود. در واقع سهولت در نظافت این محصول، استفاده اداری از آن که بدون شک در دندانپزشکی برای طبقه بندی مدارک ضروری است و همچنین تنوع طرح و رنگی که دارد استفاده از محصول را تسهیل می کند. در نظر داشته باشید که پارتیشن ام دی اف را می توان با شیشه ترکیب کرد تا از مزایای هر دو محصول بهره مند شوید.



پارتیشن آلومینیومی

اگر می خواهید از محصول قوی تری استفاده کنید، پارتیشن آلومینیومی یکی از انتخاب های مناسب شما خواهد بود. پارتیشن آلومینیومی سبک و دارای استحکام بالایی بوده و زنگ نمی زند. بنابراین برای محیط دندانپزشکی مناسب است. علاوه بر این، ترکیب آلومینیوم و شیشه می تواند دکوری زیبا را به مطب دندانپزشکی شما بیاورد.

علاوه بر مواد مختلف، خوب است بدانید که می توانید از این محصولات به اشکال مختلف به شرح زیر استفاده کنید:



پارتیشن کرکره ای

این پارتیشن با متریال شیشه ساخته شده است که به شما امکان استفاده از شفافیت شیشه را می دهد و در مواقعی که بخواهید می توانید نور فضا را تنظیم کرده یا با استفاده از کرکره شخصی سازی کنید. خوب است بدانید کرکره ها را می توان بین دیوارهای پارتیشن دوجداره نصب کرد و فضای کمتری را اشغال کرد و برای جداسازی مطب دندانپزشکی به سلیقه شما بستگی دارد.



پارتیشن ثابت یا متحرک

پارتیشن ها به صورت ثابت و متحرک قابل سفارش هستند که قسمت متحرک آن به صورت لولایی یا ریلی طراحی شده و نقش درب را برای شما ایفا می کند. اما قسمت ثابت پارتیشن مطب دندان مانند یک دیوار عمل می کند و قابل جابجایی نیست. ترکیب مناسب و طراحی شده پارتیشن ثابت و متحرک می تواند به کاربردی ترین فضا کمک کند.



پارتیشن دوجداره یا تک جداره

در نهایت نوبت به ارائه پارتیشن دوجداره یا تک جداره می رسد. مزایای پارتیشن مطب دندانپزشکی بدون شک بیشتر از نوع دوجداره آن است زیرا این محصول کاملا عایق صدا بوده و برای آرامش محیط دندان ضروری است. علاوه بر این، این محصول می تواند یک عایق حرارتی بوده و محیط را خنک و خشک نگه می دارد.



گارانتی و خدمات

در پارس پارتیشن، تمرکز ویژه‌ای بر روی کیفیت و دوام محصولات وجود دارد. این شرکت نه تنها در تولید پارتیشن‌ها بلکه در نصب آن‌ها نیز تخصص دارد و به همین دلیل می‌توانید با اطمینان خاطر از ماندگاری و عملکرد بهینه پارتیشن‌های خود بهره‌مند شوید.با خرید از فروشگاه پارس پارتیشن از 60 ماه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش مادام العمربهره مند شوید. هزینه های تمام شده در این محصولات به عوامل مختلفی مانند جنس، ضخامت، متراژ و … بستگی دارد و قبل از خرید باید تمام این موارد در نظر گرفته شود.

برای ثبت سفارش، مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن مطب دندانپزشکی و تمامی محصولات موجود در پارس پارتیشن با شماره های 02188939258 و 09128664623 و 09369636565 تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا