تهیه کردیت کارت

phpboy

New Member
سلام به همه ی دوستان
آقا مدتیه در به در افتادم دنبال کردیت کارت. اوایل یه مدت کوتاه با creditcardir کار کردم که بعدش حتما خودتون بهتر از من می دونید چی شد و طرف کلی حالمو گرفت. جالب اینه که این آقا مشهدی هم هست و احتمالا همه اونو می شناسید و ای کاش قبل از اینکه از اونا سرویس بگیرم یه سری به این سایت میزدم و پست ها را می خوندم. به هر حال الان تقریبا تمام پست های مربوط به کردیت کارت ، master , visa و ... در این سایت خوندم و از اطلاعات شما استفاده کردم.
بیشتر شرکت هایی هم که این سرویسا رو می دن لیست کردم :
http://www.creditcardir.com
http://www.parspay.com/
http://www.zenith-pay.com/
http://www.ghazalEC.com
http://pishrohost.com/farsi/cc.php
http://www.payment.ir/
http://www.noorolhoda.biz/
http://www.tdr.ir
http://www.irancreditcardgroup.com/home.htm
http://www.iranpay.net/
http://www.ashian.ir
http://payment.rsbco.com/

راستش بعد از اینکه creditcardir حسابی حالمو گرفت دیگه می ترسم از هر کدوم از این شرکتا سرویس بگیرم. ممکنه خیلی از اینا مثل zenith-pay زیر مجموعه ی همون creditcardir باشن و یا نمایندگی اون. همچنین من متوجه شدم که بیشتر این شرکتا مشهدی هستن و این خودش عجیبه !
البته بعضی از آدرس های بالا متعلق به اعضای این سایت هست که اونا را از توی همین پستا در آوردم .
به هر حال می خواستم از راهنمایی شما استفاده کنم. کدوم یک از اینا می تونن مطمئن باشن ؟ مثلا payment.ir ظاهرا مطمئنه ولی از باطنش خبر ندارم. اگه شما با اون کار کردین توضیح بدید. در ضمن آین بانک توسعه صادرات هنوز کارت اعتباری میده یا نه ؟
دوستانی که اطلاعات و تجربیاتی دارن خواهشا کوتاهی نکنن. من این پست را ساختم که یه جمع بندی کلی داشته باشیم و همه از اون استفاده کنن . مثلا الان من با اطمینان کامل به همه می گم که به هیچ وجه از creditcardir خرید نکنید.
منتظر جواب شما هستم
 

maziarshayesteh

New Member
با سلام ، دوست عزیز از لطف شما به payment.ir متشکرم ، تمام تلاش من و دوستانم ارائه سرویس های هرچه بهتر است و امیدواریم بتوانیم هر روز سرویس هایی جدید و مفید تری ارائه دهیم ، اگر سوالی دارید خوشحال می شوو پاسخگوی شما باشم ، [email protected] و 09155068583 مازیار شایسته ، مدیر مجموعخ وب سایت های پرداخت ایران
 

جدیدترین ارسال ها

بالا