تحریم از نوع چند هزار تایی

scooter2008

New Member
اطلاعیه مهم بدلیل آغاز دور جدید تحریمهای سیاسی بین دو کشور آمریکا و ایران در چند روز اخیر بشدت با اختلالاتی در سرویس دهی روی بعضی از سرورها مواجه شدیم که به حول و قوت الهی کلیه مشکلات مرتفع گردیده است.
با پیگیری و ممارست تیم حقوقی این شرکت در شعبه ارویایی و انجام دو دوره ملاقات حضوری ، موفق به متقاعد نمودن شرکت آمریکایی گردیدیم که کلیه اطلاعات موجود روی سرورها را که متعلق به شما مشترکین محترم میباشد تحویل گرفته و به خارج از آمریکا منتقل نماییم .
همچنین برای جایگزینی این سرورهای توقیف شده تمهیداتی اندیشیده شد که مکانی با قدرت انتقال اطلاعات بالا ، که کمتر مکان قبلی نباشد ، در نظر گرفته شود و سخت افزارهای جدید خریداری شده در حدود دو برابر سریعتر و حجیم تر از سرورهای قبلی میباشد.
تیم فنی شرکت هم اکنون به طور 24 ساعته در تلاش است اطلاعات بازیابی شده را بصورتی مناسب با پیکر بندی جدید روی این سرورها پیاده سازی نماید ، در نتیجه این تلاش متداوم تمامی وب سایتها به ترتیب اهمیت (تعداد بازدید کننده) راه اندازی خواهد شد.
بدلیل تعداد زیاد مشترکین این عملیات چندین ساعت بطول خواهد انجامید که بی شک قدردان صبر شما در این مشکل ناخواسته خواهیم بود و بینهایت از همکاریتان سپاسگذاریم.
لازم به ذکر است که میل سرور مربوط به این سرورها در چند ساعت اولیه بحران بازیابی شده و آماده به سرویس بوده است که همانند گذشته با آدرس http://mail.YOURDOMAIN.com قابل دسترس میباشد.
بطور حتم در آینده ، همانند پنج سال گذشته با ارائه سرویس دهی بلا درنگ با بهره گیری از امکانات جدید و روزآمد شده شاهد کیفیتی بالاتر از پیش خواهید بود.
در ضمن بدلیل تعداد زیاد مشترکین و همزمانی تماس آنها ، متشکر میشویم که برای ارتباط و ثبت درخواستها تا چند ساعت آینده فقط ازایمیل [email protected] استفاده نمایید تا از تلفنهای دفتر برای پشتبانی مشرکینی که سرور آنها دچار این تحریم نگردیده اند استفاده نماییم و خاطر نشان میکنیم که تک تک نامه های شما عزیزان بازخوانی شده و دراسرع وقت رسیدگی خواهیم نمود. هیئت مدیره میهن هاست
 

جدیدترین ارسال ها

بالا