تجارت و بازاريابي اينترنتي

با سلام
من چند وقتي هست كه با يك سيستم با نام اي بي ال آشنا شدم .جديدا هم شنيدم كه يك سري مخالفتهايي با گلدكويست شده مي خواستم بدونم آيا خبري از مخالفت با تمام اين سيستمهاست يا بدليل بدقوليها و نرسيدن اجناس در گلدكويست هست كه با اين سيستم مخالفت ميشه.چون ايران هم وارد وتو شده نمي دونم ميتونن با بازاريابي اينترنتي مخالفت كنن يا نه؟
 

assimi

Member
دليلي براي قانوني نبودن اين شركتها

با عرض سلام خدمت دوست عزيزم

شركت گلد كوپيست كاملا از سوي ايران به علت وارد شدن غير قانوني طلا و ... محكوم شده است ولي شركت اي بي ال به دليلي كه من دنبالش هستم غير قانوني اعلام شده همچنين اصلي ترين چيز ندادن ماليات به دولت ايران هست . كه من يك شركت را مي شناسم كه هم ماليات مي ده و هم چند شركت ايراني توش هستن مثل امرسان و هاكوپيان و فرزانگان و ...

در اصل يك فروشگاهه براي آشنايي بيشتر مي توني سايت منو ببيني

فقط با 23 هزار تومان ميليونرت مي كنه سودش در اصل از كارهاي ام ال ام نيست بلكه سود اصليش از فروشگاهه مثلا تو 4 عطر را 114 دلار مي خري بعد تو ايران هر كدام را ازت 200 مي خرن

www.pooyanonline.com

براي ايميل هم با [email protected] تماس بگيريد .
 
با سلام
اما با تحقیقی که من انجام دادم Ebl چون داره یک نرم افزار ترجمه رو برای یک کار فرهنگی به مشتریانش عرضه می کنه به همین دلیل ازش استقلال شده و بابت ورود کالا هم گمرک و هم مالیات.درضمن داخل ایران با بانکهای ملی و صادرات هم قرارداد داره و ما می تونیم پولهامون رو از همین بانکها برداشت کنیم.
 

assimi

Member
دوست عزيزم

آن طور كه من خبر دارم باز كردن يك حساب توي بانك كار 3 ثانيه است ولي EBL به دولت ايران ماليات نمي دهد و سيستم ترجمه گر آن هم نياز به پول دارد و بايد از طريق سيستم MLM آن پول در آورد .
ولي خودم يه كتاب نوشتم بهت پيشنهاد مي كنم بخونيش :

http://www.pooyanonline.com/learning/GSM%20BOOK.zip
 

nima1234

New Member
نت ورک ایرانی

دوستان سلام
شرکتهای خارجی مانند گلد کوییست و ای بی ال از جانب دولت و قوه قضاییه غیر قانونی اعلام شده .
در نت ورکهای ایرانی با خیال راحت فعالیت کنید
برای کسب اطلاعات بیشتر به آدر س زیر مراجعه کنید
www.iranbin4you.mihanblog.com
هم هزینه ورودیش کمه . هم سودش عالیه . هم قانونیه . هم بانکها حمایت می کنن . هم از مزایاش استفاده می کنین
ضرر نمی کنید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا