تبدیل rss به js

سلام .
دوستان عزیز من می خوام rss سایتم رو با برنامه ای به صورت js دربیارم تا کاربران بتونن با قرار دادن کد اون js در وبلاگ ها و سایت ها و یا صفحات دلخواه جدیدترین مقالات سایتم رو به نمایش دربیارم .
الان این کار رو با یه سایت که از اینجور خدمات ارائه میده انجام دادم . اما بهش اعتمادی نیست و می خوام این کار رو خودم روی سایتم نشون بدم .
به عنوان مثال در این وبلاگ : http://code-weblog.blogfa.com این کد در سمت چپ قرار گرفته و 5 تا از آخرین نوشته های سایتم رو نشون میده .
حالا می خوام همین کد رو که در این وبلاگ هست مستقیم در سایت خودم خود به خود تولید و سپس ارسال تا همه بتونن به صورت داینامیک مقالات سایت رو مشاهده کنند .

ممنون میشم راه حلی دوستان ارائه بدن .راستی تا یادم نرفته بگم که با این کدها :
<script type="text/javascript" src="http://app.feeddigest.com/digest3/HY9GAELGIC.js"></script>

کاربران وقتی وارد وبلاگ خودشون کنند می تونن مطالب سایت رو که شامل 5 تا مقاله جدید هست رو مشاهده کنند که الان می خوام همین کد روی سایت خودم و به آدرس خودم باشه .


همین
 
از لطفت ممنونم .
اما اینجا یه عالمه منابع مختلف هست که دقیقا مشخص نیست کدوم رو باید برای کار مورد نظر انتخاب کرد . در جستجو در منابع به دست اومده چیزه مناسبی نصیبم نشد
 

firebird

Member
اگه اطلاعات در دیتابیس هست نیازی به RSS نیست. یک فایل php میسازی که با document.write شروع میشه. اطلاعات رو در ادامه نمایش میدی و آدرس فایل php رو میدی به ملت که بذارن تو تگ <script>. اما اگه مجبوری از RSS استفاده کنی هم میتونی همین کار رو انجام بدی منتهی به جای خوندن از دیتابیس محتویات RSS رو باید تجزیه کنی.
 
از جوابت ممنونم . منتهی این چیزا رو که شما گفتنی من بلد نیستم اجرا کنم . میشه برای ساختش راهنمایی کنی ؟
 
من یه فایل php ساختم که محتوای rss رو می گیره از دیتابیس می خونه . حالا چه کدهایی رو باید به کاربران بدم که توی وبلاگاشون استفاده کنن که اگه فایل php فراخوانی شد همون rss سایتم رو نمایش بده ؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا