تبدیل Face به Polygon

prince_Persia_7

Well-Known Member
من یه آبجکت دارم که ساختارش مش سه وجهی یا همون Face هست. راهی هست که بشه ساختارش رو 4 وجهی یا برحسب Polygon کرد؟
بعد اینکه آبجکتم خیلی HighPoly هست. با Optimize نمیشه پولیگان هاش رو کم کرد چون ریختش بهم میریزه.
 

Hidden Dragon

کاربر فعال
prince_Persia_7 عزیز سلام،

برای Optimize کردن بهتره از مدیفایر Pro Optimizer استفاده کنید و برای تبدیل Face ها به Polygon میتونید از مدیفایر Quadify mesh استفاده کنید و یا برای کنترل بهتر روی توپولوژی مدل میتونید اونرو به Edit poly تبدیل کنید و

Edge های مورد نظرتون رو انتخاب کنید و از Ribbon و در تب Graphit modeling در بخش Geometry از فرمان Quadrify استفاده کنید اما به خاطر داشته باشید در هر صورت پردازش داخلی مکس بر اساس Face هاست و مکس تمامی سطوح

رو چه mesh و چه Polygon و یا Nurbs و ... رو تبدیل به سطوح سه گوش یا همون Face میکنه، پس وقتی ما با یک Polygon چهارگوش رو برو هستیم در حقیقت مکس دو تا Face سه گوش رو محاسبه میکنه و تنها Edge میان دو تا Face رو مخفی میکنه

تا کار کردن روی مدل ساده تر باشه و همینطور کارایی نماهای دید رو بالاتر ببره، ضمنا در صورتیکه قصد دارید به بهترین نحو مدل رو Optimize کنید باید از ابزارهایی که برای تولید مدل با توپولوژی و تراکم مناسب تر هست استفاده کنید مثل پلاگین Wrap it.

موفق باشید
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام خدمت شما


03641111670903482762.jpg


دانلود اموزش از مدیافایر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا