تبديل اسلايد پارو پوينت به DVD توسط PowerPoint2DVD v2.24

ghoghnuse

Member
تبديل اسلايد پارو پوينت به DVD و VCD توسط PowerPoint2DVD v2.24

سلام

PowerPoint2DVD يك نرم افزار عالي و قدرتمند و با محيطي ساده هست كه توسط اون ميتونيد اسلايدهاي پاور پوينت رو به فرمت Mpeg تبديل كرده و بصورت DVD يا ديسك هاي miniDVD رايت كنيد. به اين ترتيب براي نمايش اسلايد هاي خودتون نيازي به كامپيوتر نداشته و ميتونيد DVD مورد نظر رو در يك DVD Player و به كمك يك تلوزيون به نمايش بگذاريد.اين نرم افزار اسلايد هاي شما را با كليه تنظيمات اعمال شده نظير : عكس پس زمينه ، موسيقي ها ، فاصله اسلايد ها و ... به همان صورت بر روي DVD رايت ميكند و چيزي را از دست نخواهيد داد و كليه تنظيمات و ... همچنان باقي خواهد ماند.
قابليت هاي كليدي و اصلي نرم افزار:
اين نرم افزار اسلايد پاور پوينت شما رو با همه خواص و جزييات بر روي DVD رايت ميكند و ديسك رايت شده تفاوتي با اسلايد اصلي نخواهد داشت. همچنين اين نرم افزار از Mini DVD پشتيباني ميكنه و شما حتما مجبور به داشتن dvd و dvd burner نيستيد! شما با يك cd معمولي ميتوانيد يك mini dvd بسازيد و البته اين minidvd كيفيت يك dvd واقعي را نخواهد داشت. ازديگر قابليت هاي اين نرم افزار ميتوان به قابليت رايت اطلاعات بدون نياز به نرم افزار رايت جداگانه اشاره كرد.


لينك DOWNLOAD :

http://download.powerpoint-to-dvd.com/powerpoint2dvd_trial.exe


لينك كرك :

http://keygen.us/get.shtml?454424


( با تشكر فراوان از دوستان سايت : P30WORLD.COM )
موفق باشيد

بدرود .
 
آخرین ویرایش:
سلام
برای تبدیل کارت گرافیکی قوی می خواد؟ چون برای تبدیل فایل های پاورپوینت من همیشه مشکل داشتم و تصاویر به صورت فریم فریم می آید.
موفق باشی
 

ghoghnuse

Member
سلام بر حامد خان عزيز . كجايي كم پيدايي ؟؟


من با يك سيستم P3 با سرعت 800 مگاهرتز و كارت گرافيكي Tnt2 با 32 مگابايت رم تستش كردم مشكلي نداشتم .


موفق و شاد باشي

بدرود .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا