بهترین رنگ لمینت دندان چه رنگی است؟

sarakvz

Member
  1. در انتخاب بهترین رنگ لمینت دندان این نکته را در نظر داشته باشید که رنگ لمینت دندانی به صورتی باید توسط مشاور و بیمار متقاضی انتخاب شود که ظاهر غیر طبیعی به افراد ندهد.
  2. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دارای پوست سبزه و تیره هستید بهتر است از سایه رنگی طبیعی استفاده کنید و با انتخاب رنگ سفید زیبایی چهره خود را به خطر نیاندازید.
  3. افرادی که دارای پوست روشن هستند بهتر است از رنگ‌های سفید و روشن برای افزایش زیبایی خود استفاده نمایند.

ملاک های انتخاب رنگ لمینت برای دندان​

برخلاف باورهای رایج، فقط یک رنگ سفید وجود ندارد. هنگام انتخاب رنگ مناسب روکش های شما تنوع مختلفی پیش روی شماست و رنگ بندی لمینت دندان بسیار وسیع است. شما می توانید رنگ هایی را انتخاب کنید که شبیه مجموعه ای از دندان های طبیعی و سالم باشند.

درست است که دندانپزشک برای انتخاب رنگ به شما مشاوره میدهد اما در نهایت این شما هستید که میتوانید رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید. هر کس متناسب با سلیقه خود میتواند رنگ طبیعی برای دندانهای خود انتخاب کند و یا برای درخشش و براقیت بیشتر از لمینت ها با رنگی بسیار روشن تراز رنگ طبیعی دندان استفاده کند.

عوامل مختلفی بر ثابت بودن رنگ لمینت تاثیر گذار هستند و معمولا دندانپزشک و متخصص لمینت دندان در پیشنهاداتی که برای انتخاب رنگ لمینت به شما ارائه میدهد این عوامل را بررسی کرده است.

زمانی که فرد متقاضی از میان رنگ بندی لمینت دندان یک رنگ را انتخاب میکند در نهایت این متخصص زیبایی است که میگوید از چه رنگ موادی استفاده شود تا سلیقه آن فرد در آن هم دخیل باشد زیرا رنگ اصلی دندان در نتیجه کار بسیار تاثیر گذار خواهد بود. قبل از لمینت دندان حتما درباره فرق لمینیت با کامپوزیت از پزشک خود سوال کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا