بافت سازی در مایا

javad119

Member
سلام به همه دوستان
من هنوز با بافت سازی توی مایا آشنا نیستم
من یک مدل آبجکت از اینترنت دانلود کردم میخواستم
ببینم چطور میشه که حداقل دست های آبجکت انسان
از بازو و از کتف تکون بخوره یا پاهاش تا بشه خواهشا کمک
کنید :rose:
 
سلام دوست من:
ابتدا باید بعرض برسونم که دو مسلئه ای که شما عنوان کردین با هم کلی اختلاف دارن، اینکه:
اول: بافت دهی یعنی شما یک مدل رو می خوای هر چه بیشتر به واقعیت نزدیکش کنی با متریال هایی که به آبجکتتون نسبت می دین و یا حتی یه عکس دو بعدی رو بهش نسبت بدین و هر چیز دیگه.
و دوم اینکه مقوله حرکت دست و پای کاراکتر شما وارد بحت Rig کردن یا همون ساخت اسکلت میشه که بازم اینم واسه خودش یه دنیای دیگه اس.
در رابطه با هر کدوم هم که مشکلی داشتی بگو تا سر فرصت یه سری آموزشها رو براتون بزارم تا راحت استفاده کنی.( البته اگه ترجمه ات خوب باشه، چون حقیقتا وقت ترجمه کردنشون رو ندارم)
موفق باشی.
 

javad119

Member
سلام ببخشید من اشتباه گفتم
منظورم همون اسکلت بدن بود
من یک آبجکت دارم همه چیز آماده هست مدل و تکسچر
فقط اسکلت نداره میخوام بدونم چطور میشه اسکلت ساخت
اگر یک فیلم کوچک که اینکار رو انجام داده باشه داشته باشید بهم بدید یا توضیح بدید
ممنون میشم
 
سلام عزیز
با عرض معضرت که دیر شد.
به انگلیسی دارم برات ارسال میکنم.
اگر هم نشد و مشکلت برطرف نشد تا خودم برات بنویسم آماده کنم تا دانلودش کنی.
هر کدوم که راحتتری.
 
یه نگاهی به اینا بنداز:
امیدوارم بدردت بخوره. اگه نشد تا برات خودم یه مطلبی آماده کنم و برات بفرستم.
 

پیوست ها

  • Inverse Kinematics.doc
    229 کیلوبایت · بازدیدها: 15

جدیدترین ارسال ها

بالا