امنیت فایلهای Swf

fuad_comx

New Member
سلام

خوب میدونیم که برنامه های زیادی هست که فایلهای فلش (SWF) را با هر برنامه ای که تولید شده باشن رو بصورت سورس در میاره یعنی از فرمت SWF به FLA -

دنبال یه راه حل هستم تا بتونم کاری کنم که اینطور برنامه دیگه نتونن فایل فلش من رو Decompile کنن

اگه از دوستان کسی تو این زمینه مطالعات یا تجربه ای داره ممنون میشم بام در میون بزاره

همین

فواد
 

Avang2005

مدیر انجمن
سلام دوست من

در باره این موضوع قبلا بحث شده !

یه سرچی کن پیدا می کنی
 

mohamdmahdi

New Member
سلام
مطمئن نیستم ولی اگر کدها رو تو فایل های .as بنویسی و بعد از include# استفاده کنی دیگه دکمپایل نمیشه
یا یک کلاس بنویسی و بعد صداش بزنی
تو فلشهای خارجی دیدم این جوری می نویسند
اینم هلپ فلش

#include directive

#include "[path]filename.as":String

// Note that #include statements do not end with a semicolon (;)// AS file is in same directory as FLA file or script// or is in the global Include directory or the First Run/Include directory#include "init_script.as"// AS file is in a subdirectory of one of the above directories// The subdirectory is named "FLA_includes"#include "FLA_includes/init_script.as"// AS file is in a subdirectory of the script file directory// The subdirectory is named "SCRIPT_includes"#include "SCRIPT_includes/init_script.as"// AS file is in a directory at the same level as one of the above directories// AS file is in a directory at the same level as the directory// that contains the script file// The directory is named "ALL_includes"#include "../ALL_includes/init_script.as"// AS file is specified by an absolute path in Windows// Note use of forward slashes, not backslashes#include "C:/Flash_scripts/init_script.as"// AS file is specified by an absolute path on Macintosh#include "Mac HD:Flash_scripts:init_script.as"
 
آخرین ویرایش:

kiarash.M

Active Member
نه دوست من

sothink این راه رو هم هموار کرده ...

بهنرین راه استفاده از برنامه هایی هس که سورسو کد میکنن ( همونی که جناب محسن عزیز گفتن))

ولی یه راه هس که هن.ز sothink هم عملیش نکرده
اگه متغییرات اسامی فارس باشن مخصوصا اسامیی که ی اخرشون باشه
و تعدادشون زیاد باشه باعث هنگ Decompile میشه

موفق باشی
 
سلام
مطمئن نیستم ولی اگر کدها رو تو فایل های .as بنویسی و بعد از include# استفاده کنی دیگه دکمپایل نمیشه
یا یک کلاس بنویسی و بعد صداش بزنی
تو فلشهای خارجی دیدم این جوری می نویسند
اینم هلپ فلش

#include directive

#include "[path]filename.as":String

// Note that #include statements do not end with a semicolon (;)// AS file is in same directory as FLA file or script// or is in the global Include directory or the First Run/Include directory#include "init_script.as"// AS file is in a subdirectory of one of the above directories// The subdirectory is named "FLA_includes"#include "FLA_includes/init_script.as"// AS file is in a subdirectory of the script file directory// The subdirectory is named "SCRIPT_includes"#include "SCRIPT_includes/init_script.as"// AS file is in a directory at the same level as one of the above directories// AS file is in a directory at the same level as the directory// that contains the script file// The directory is named "ALL_includes"#include "../ALL_includes/init_script.as"// AS file is specified by an absolute path in Windows// Note use of forward slashes, not backslashes#include "C:/Flash_scripts/init_script.as"// AS file is specified by an absolute path on Macintosh#include "Mac HD:Flash_scripts:init_script.as"


...........................................
این کار عملی نیست دوست من
 

kiarash.M

Active Member
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خوبم میشه ولی بایس بدونی کی و کجا ازش ایتفاده کنی !!
HTML:
#include "test.as"
 

جدیدترین ارسال ها

بالا