زبانهای خارجی

saalek110

Well-Known Member
درخواست ایجاد بخش زبانهای خارجی
 
آخرین ویرایش:

saalek110

Well-Known Member
.....
 

پیوست ها

  • Screenshot_۲۰۲۲-۰۶-۲۴_۰۲۱۷۴۹-1.jpg
    Screenshot_۲۰۲۲-۰۶-۲۴_۰۲۱۷۴۹-1.jpg
    131.9 کیلوبایت · بازدیدها: 3
آخرین ویرایش:

the_king

مدیرکل انجمن
saalek110 عزیز، لطفا خودتون رو کنترل کنید. اگر حرفی دارید که به نظرتون ارزش بجا ماندن از شما رو نداره از اول ننویسیدش، این پست های سه نقطه ها چیه که ردیف می کنید. این تاپیک بخاطر سه نقطه های اضافی شما اومده بالا، اگر حرفی برای گفتن ندارید لطفا بالا نیاریدش.
یک پست ایجاد می کنید و یک ربع بعد می نویسید "اینجا کسی پاسخگو نیست.". شخص پاسخگو هست اما به احترام سابقه و جایگاه تون باهاتون مدارا میشه، وگرنه نقض قوانینی که شما می کنید اگر از کاربر تازه وارد سر می زد اتفاقات دیگری می افتاد.

قابلیت هایی مثل ویرایش پست برای مدیران سابق انجمن فعاله که با توجه به تجربه و جایگاه شون این انتظار ازشون میره که به نحو شایسته ازش استفاده کنند، نه اینکه یک پست اعتراضی رو در 13 دقیقه 9 بار ویرایش کنید و بعد آخرش هر چه نوشتید پاک کنید.

خودتون شخصا در موضوعی که گرایش مجید آنلاین نبوده، درخواست ایجاد انجمن کردید، در موردش نظر سنجی کردید و استقبالی هم ازش نشد.
کسی غیر از خودتون علاقه ای به این موضوع نشون نداد. بدیهی است که برای صرفا رضایت یک نفر انجمن نامرتبطی ایجاد نشه. خودتون هم که صریحا گفتید که حوصله بحث رو ندارید و بحث ایجاد انجمن زبان های خارجی همونجا بسته شد. دیگه چه مساله مبهمی هست که هنوز باید در مورد این درخواست بهش پرداخته بشه؟ شما نه حوصله بحث دارید و نه حتی تحمل نوشته های اعتراضی خودتون رو. کسی باید پاسخگوی حرف هایی باشه که یک ربع نگذشته پاک شده؟

در انجمن نیازمندی‌های عمومی چه شما و چه سایر کاربران انجمن می توانند لینک سایت هایی مثل یوتیوب رو قرار بدهند، با هر موضوعی که مطرح کردنش مشکل عرفی یا قانونی نداشته باشه. اینکه این لینک برای صفحه ای، کانالی، کسب و کاری یا فردی جنبه تبلیغ باشه یا نباشه به مجیدآنلاین مربوط نیست. این شما هستید که تصمیم گرفته اید در موضوعی که میدونید جزو گرایش های فعالیت مجید آنلاین نیست تاپیک ایجاد کنید، موضوعش هم ربطی به انجمن های تخصصی مجیدآنلاین نداره که به اونجا منتقل بشن. شما صرفا با خودتون لجبازی می کنید. مجید آنلاین لینکدونی یوتیوب نیست که برای هر موضوع اش یک انجمن تخصیص داده بشه. هزاران موضوع هست که مجید آنلاین به اونها نپرداخته و برایشان هم انجمن نداره.
انجمن های مجید آنلاین رو که میشناسید، انجمنی مرتبط با اون موضوع بوده که کسی جلوی فعالیت شما داخلش رو گرفته باشه؟ اگر انجمن مرتبطی بود که خودم منتقلش می کردم.
 

saalek110

Well-Known Member
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا