از سیر تا سین در مورد قویترین دانلود کننده دنیا

manammammad

Member
در ابتدا میخوام در مورد اینکه لینک فایل چی هست کمی بحث کنیبم و ببینیم آیا این لینک به درد دانلود کننده ها میخوره یا نه.
ببینید عزیزان من ، زمانی شما به دانلود کننده احتیاج پیدا میکنید که بخواید چیزی از اینترنت دانلود کنید.حالا این دانلود میتونه یه فیلم باشه و یا یه عکس.دقت کنید که همیشه برای دانلود شما یک لینک قابل کلیک کردن در اختیار ندارید مثل گالری عکس که وقتی روی عکسی کلیک میزنید ، نمونه اصلی عکس مستقیما نمایش داده نمیشود و بجای نمایش مستقیم ، صفحه ای اینترنتی دیگر ، وظیفه نمایش اون رو به عهده میگیره.
شاید خیلی از شما متوجه نشده باشید منظور من از نمونه اصلی و نمایش در صفحه دیگه چی هست.ببینید وقتی میگیم نمونه اصلی یک عکس به نمایش در می آید به این معنی هست که شما بهد از کلیک بر روی عکسی که در گالری میبینید با نمونه بزرگشده عکس مواجه میشید و چیزی دیگه به جز عکس رو در صفحه نمیبینید

بر روی عکس بالا که کلیک کنید میبینید که عکس اصلی در صفحه ای جدید باز میشه و به جز عکس چیزی دیگه نمیبینید.خوب حالا اگر بالای صفحه باز شده و در نوار آدرس صفحه جدید رو نگاه کنید میبینید این عبارت نوشته شده :
http://i32.tinypic.com/2my2bzn.jpg
خوب.حالا میرسیم به یک نکته کلیدی. خوب به آدرس بالا دقت کنید.به همچین آدرسی میگن:
:لینک مستقیم:
لینک مستقیم به آدرسی گفته میشه که از نام http شروع میشه و به یه پسوند فایل مانند JPG یا BMP یا AVI و ... ختم میگردد. اونم بدون وجود علامات ? , = .یعنی اگر دیدید در آدرس یک فایل این علامات وجود داشت به معنی غیر مستقیم بودن آدرس اون فایل هست.
خوب تا اینجا متوجه شدیم که لینک مستقیم یعنی چه.ولی آیا این تنها راه شناخت و بدست آوردن لینک مستقیم هست؟ مطمئنا نه. شما میتونید با کلیک راست بر روی عکسی که نمایش داده شده و انتخاب گزینه PROPERTIES به لینک مستقیم عکس یا فایل مورد نظر دسترسی پیدا کرد.اونهم در پنجره ای که بعد از انتخاب اون گزینه نمایش داده میشه و در جلوی عبارت LOCATION و یا ADDRESS.
خوب. آیا نرم افزارهای دانلود کننده فقط و فقط برای دانلود عکسها و فایلهای دارای لینک مستقیم ساخته شدن؟ باز هم نه. نرم افزارهای دانلود کننده دارای یک سرویس هستند که در هنگام نصب خودشون فعالش میکنند به اسم سرویس مونیتورینگ MONITORING. این سرویس بر روی مرمگر شما بصورت کمین میشینه تا به محض اینکه با فایلهای قابل دانلود مواجه شد ، به شما پیشنهاد همکاری بده و در صورت موافقت شما ، اقدام به دانلود فایل یافت شده نماید.
خوب.در انتخاب نرم افزار دانلود کننده به دو فاکتور ارجحیت باید توجه کنید.
اولین و مهمترین اینکه نرم افزار دانلود کننده از چند مسیر اقدام به دانلود فایلها مینماید.نرم افزاری مانند DOWNLOAD ACCELERATOR تنها میتواند از ده مسیر اقدام به دانلود فایلهای شما نماید در صورتی که نرم افزاری مانند INTERNET DOWNLOAD MANAGER که در اینجا به معرفی اون میپردازیم توانایی دانلود از شانزده مسیر را دارد که این خود خبر از برتری وصف ناپذیری مینماید.
دومین مطلب اینکه نرم افزاری که انتخاب میکنیم بسیار سبک بوده و دارای کمترین تعداد جاسوس باشند.جاسوس ها یا همون SPY به ابزاری نرم افزاری گفته میشود که برخی نرم افزارها به همراه خود دارند تا با کمک اونا بتونن به دلایلی به اینترنت وصل شوند و مطالبی رو با سیات سازنده خود رد و بدل کنند. نرم افزار DOWNLOAD ACCELERATOR که دارای حدود یازده جاسوس هست و نرم افزار INTERNET DOWNLOAD MANAGER فقط دارای یک جاسوس میباشد.
حالا کار این جاسوس ها چی هست یکی این که با سایت خودشون ارتباط برقرار میکنند و تقلبی و کرک شدن خودشون رو گزارش میدهند و از سایت دستوراتی مبنی بر از کار افتادن رو دریافت میکنند مثل دیکشنری کامپیوتری BABYLON. نرم افزار DOWNLOAD ACCELERATOR با یازده جاسوس سعی در ارتباط با اینترنت مینماید اما نرم افزار سبک و حرفه ای INTERNET DOWNLOAD MANAGER فقط یک جاسوس جهت گزارش تقلبی و کرک شدن خودش به همراه داره که در فایل اصلی این نرم افزار یعنی IDM.EXE جاسازی شده. اگر این فایل موفق با ارتباط با سایت خودش از کامپیوتر شما بشه ، دیگه از کار میافته و کرک این نرم افزار دیگه نمیتونه کار کنه و نرم افزار از کار میافته. پس باید فکری اساسی کرد تا هیچ جاسوسی بدون اجازه و خبر شما نتونه گریز بزنه به بیرون و خبر چینی کنه.
در اینجاست که احساس نیاز رو به یک نرم افزار عالی ضد جاسوسی یا همون ANTI SPY رو درک میکنیم.نرم افزاری که من شخصا قبولش دارم و تونسته بین چندین نرم افزار ضد جاسوسی اعتماد من رو جلب کنه SPY SWEEPER هست که لینک دانلودش رو هم در زیر این مطلب قرار دادم. وقتی این نرم افزار نصب باشه ، و شما نرم افزار دانلودری مانند INTERNET DOWNLOAD MANAGER رو نصب کنید در گاهی اوقات این پیغام اخطار رو از طرف این نرم افزار ضد جاسوسی دریافت میکنید.
24d3ali.jpg


و کاری هم که شما باید هر دفعه انجام بدید اینه که طبق راهنمایی که در این عکس کردم ابتدا کنار نام جاسوس پیدا شده تیک میزنید و سپس با کلیک بر روی دکمه REMOVE اون جاسوس رو از ارسال اطلاعات مایوس میکنید.به این میگن امنیت ضد جاسوسی
نرم افزار دانلود کننده INTERNET DOWNLOAD MANAGER معروف به IDM رو میتونید از لینک زیر دانلود کنید و یک نمونه عکس که نشون میده داره از شانزده مسیر دانلود میکنه رو هم در عکس زیر ببینید
2d92s9e.jpg

اینم لینک دانلود نرم افزار ضد جاسوسی که باید قبل از نصب دانلود کننده نصبش کرده باشید
Download Spy Sweeper
و اینم لینک دانلود نرم افزار قدرتمند دانلود از اینترنت با تمام قدرت ممکن
Download Internet_Download_Manager_Last_Version_2008.rar
راهنمای دانلود
---------------------------
در ابتدا هر نرم افزار دانلود کننده فایل مانند download accelerator یا internet download manager یا flash get یا get right و مانند اینها را دارید باید uninstall کنید.
وقتی بر روی هر لینک کلیک کنید صفحه ای باز میشود که در پایین این صفحه جدولی وجود دارد
در زیر این جدول یک کلید وجود دارد که بر روی آن نوشته FREE
بعد از کلیک بر روی دکمه FREE صفحه ای دیگر باز میشود که در وسط صفحه یک شمارنده مشغول شمردن رو به پایین هست .چند لحظه صبر کنید و سپس عکسی به شما نمایش میدهد که حاوی معمولا 4 حرف میباشد.
این 4 حرف را در فسمت زیر عکس تایپ کنید و بر روی دکمه DOWNLOAD ... که در کنار آن قرار دارد کلیک کنید.
بدین صورت دانلود آغاز میشود........
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
این مطلب میتونه مرجع عبارات زیر باشد
دانلود پرقدرت - ضد جاسوسی برای دانلودر ها - جلوگیری از از کار افتادن کرک و پچ - جلوگیری از دمو شدن نرم افزارها - جلوگیری از از کار افتادن دیکشنری بابیلون babylon
 

navidba

Well-Known Member
محمد جان...یه چیزی کلی درباره ی مقالاتی که در سایت می زاری:
1) مقالات شما از نظر محتوا عالی هست
2) مقالات شما خیلی طولانی هست که آدم حوصله اش نمیاد بخونه کمی خلاصه تر کن...

در کل خیلی عالی بود
ولی اگه لینک مستقیم بود به نظر من flashget بهتر هست...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا