ارائه نسخه آلفا از مرورگر Firefox 2.0 در ماه آینده

Parham

Well-Known Member
بنیان موزیلا تصمیم دارد تا نسخه آلفا از مرورگر فایرفاکس 2.0 خود را در ماه فوریه سال جاری ارائه کند و همزمان با ارائه فایرفاکس، دو محصول Camino و Tunderbird برای کامپیوتر های اپلی‌ که دارای پردازنده اینتل هستند ارائه خواهد شد.
اطلاعات تکمیلی‌ در مورد نسخه آلفا مرورگر فایرفاکس 2.0، در نشست مدیران و برنامه نویسان آن مورد بررسی‌ قرار گرفت و بخشی‌ از این جلسه تصمیم بر ارائه مجموعه به روز کننده امنیتی‌ و کاربری برای نسخه 1.5 این مرورگر گرفته شد.
اگرچه اولین نسخه آزمایشی‌ از مرورگر فایرفاکس که در ماه آینده ارائه خواهد شد دارای امکانات کامل نمی‌ باشد، اما به کاربران مسیری که موزیلا برای این مرورگر در سال 2006 در نظر گرفته است را تا حدودی نشان خواهد داد. سالی‌ که این کمپانی با تیم ویژه برنامه نویسی‌ خود را ارائه نسخه سوم این مرورگر جهت معرفی‌ در سال 2007 آمده خواهد کرد.
یکی‌ از مدیران موزیلا می‌ گوید : " در حال حاضر دو مساله تا قبل از ارائه نسخه عمومی‌ مرورگر فایرفاکس وجود دارد : مساله اول در رابطه با کامپیوتر هایی‌ می‌ باشد که توسط کمپانی‌ اپل ارائه شده اند و دارای پردازنده اینتل خواهند بود که نیاز به هماهنگ ساختن فایرفاکس با آنها وجود دارد و مساله دوم مربوط به پلاگین های مایکرومدیا فلش و جاوا می‌ باشد.

منبع خبر : دنیای ای تی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا