آموزش: چرخاندن آرم به صورت سه بعدي در بالاي فيلم (ساده‌ترين روش)

Aftabgardan-cc

Active Member
سلام؛
دوستاني كه به تدوين فيلم علاقه دارند؛ فكر كنم آموزش مفيدي باشه براشون.
در اين آموزش آرم مورد نظر خود را ابتدا به صورت سه بعدي تبديل مي‌كنيد؛ سپس آن‌را در بالاي فيلم خود به گردش در خواهيد آورد.

اين آموزش را كه كاملا به صورت تصويري است؛ مي‌توانيد در لينك زير ببينيد:
http://www.aftabgardan-cc.com/modules.php?name=Tutorials&op=viewtut&id=74

اميدوارم خوشتون بياد!
smile(2).gif
 

f_mostafa_f

Active Member
من خيلي از سايت شما خوشم مياد...

خيلي جامع و كامل توضيح ميده...
 

bache +

Well-Known Member
دوست عزیز اینکه باید عضو شی من چند بار هم از این لینکهای شما دیدم اصلا با این روشتون حال نمیکنن یعنی تبلیغ به این روش شما اگه واقعا نیت خیری دارید نوشتونو همینجا میزاشتید و ما رو علاف نمی کردید
 

Aftabgardan-cc

Active Member
آقاي بچه مثبت،
اولا: حدود بيست عكس در اين آموزش به كار رفته، اگه شما حوصله داريد، مي‌تونيد همه عكس‌ها رو دريافت كنيد، به صورت كدهاي وي‌بي دربياريد و بذاريد اينجا. (به علاوه همه ويژگي‌هايي كه اون مقاله داره از لحاظ ظاهري؛ اون هم توي اين انجمن كه اديتور نداره)

ثانيا: بر فرض هم كه نيت ما شرورانه باشه(!)، پس بنده ديگه هيچ جا اعلام نمي‌كنم، تا يه نفر مثل خود من سه سال دنبال همين ترفند ساده باشه، به خاطر اينكه حاضر نيست به خاطر برخي مسائل (!) يه فرم عضويت چند فيلدي رو پر كنه.

ثالثا: اگه شما بلديد، بذاريد اينجا پولي هم اعلام كنيد، هر كس خواست استفاده مي‌كنه، هر كس نخواست به جهنم...

رابعا: اونقدر اعصابم رو خرد كرديد كه خون جلو چشمام رو گرفته....

خامسا: خداحافظ شما.
 
آخرین ویرایش:

bache +

Well-Known Member
رابعا: اونقدر اعصابم رو خرد كرديد كه خون جلو چشمام رو گرفته....
10.gif

خاطر اينكه حاضر نيست به خاطر برخي مسائل (!) يه فرم عضويت چند فيلدي رو پر كنه.

ثالثا: اگه شما بلديد، بذاريد اينجا پولي هم اعلام كنيد، هر كس خواست استفاده مي‌كنه، هر كس نخواست به جهنم...
ه نظر شما وقت مردم کشکه میدونید چقدر هزینه میشه تا توسایته شما عضو شن بیان برن تا یه اموزش ساده ببینند می تونستید اموزشو یزارید اینجا و عکسا رو اپلود کنید همه هم از شما تشکر می کردند از خود راضی
14.gif
 

f_mostafa_f

Active Member
bache + گفت:
10.gif


ه نظر شما وقت مردم کشکه میدونید چقدر هزینه میشه تا توسایته شما عضو شن بیان برن تا یه اموزش ساده ببینند می تونستید اموزشو یزارید اینجا و عکسا رو اپلود کنید همه هم از شما تشکر می کردند از خود راضی
14.gif


بچه مثبت جان...

مردم كه وظيفشون آموزش من و تو نيست...

بنده خدا اومده يه حركت مثبتي بكنه....

تو كه خودت مثبتي....دي...

شما نبايد اينطور بهشون بگيد...

البته اين نظر منه به هر حال...
 

Aftabgardan-cc

Active Member
خوب هيچي، فكر مي‌كردم با يه آدم عاقل طرفم، از اين جواب آخرت فهميدم ...!
اما دو تا توصيه برادرانه مي‌كنم و اونها اينكه:
اگه شما مثبتيد و خيلي به خيرخواهي و اين جور چيزا اهميت مي‌ديد، اگه يه وقت باز هم به يه همچين چيزي برخورديد، (هر كاربر ديگه) اول باهاش در پيغام خصوصي صحبت كنيد، بعد ...
و دوم: اگه بخواهيد اينطوري در عضويت خساست به خرج بديد، همان كلمه "علاف" لايقتان خواهد بود. در اينترنت وقتتان را هدر مي‌دهيد. (من از ديشب تا حالا موندم كي بوده اين آقا مجيد كه تونسته شما رو عضو اين سايت كنه)

اين را هم بگم كه اتفاقا مي‌تونيم با هم گردشي در سايت‌هايي كه با نيوك راه‌اندازي شده‌اند بكنيم و ببينيم كه چند بخش از سايت را محدود به عضويت كرده‌اند اما خوشبختانه ما تنها دو سه بخش مهم مهم (كه نميشه بدون عضويت اصلا اجازه داد) را محدود به اعضا كرده‌ايم.

به هر حال از تذكر شما متشكرم، ديگه چنين كاري نخواهم كرد.
 

bache +

Well-Known Member
واقعا باستون متاسفم.....
همان كلمه "علاف" لايقتان خواهد بود. در اينترنت وقتتان را هدر مي‌دهيد. (من از ديشب تا حالا موندم كي بوده اين آقا مجيد كه تونسته شما رو عضو اين سايت كنه)
با این طرز تفکرتون من چه جوری می تونم باشما صحبت کنم
مصطفی جان چشم ببخشید پوزش
 

bache +

Well-Known Member
آموزش چرخاندن يك آرم به صورت سه بعدي در بالاي فيلم

---------------------------

بوسیله: Hamid در: Thursday, September 01


آسانترين راه براي چرخاندن آرم يك مؤسسه در بالاي فيلم

يكي از بهترين راه براي تبليغات يك مؤسسه يا مركز كه بر روي فيلم و مونتاژ آن كار مي‌كند، به چرخش در آوردن آرم خود به صورت سه بعدي در بالا يا گوشه‌اي از فيلم است.

به طور مثال، شما در شبكه‌هاي مختلف تلويزيوني ديده‌ايد كه آرم آن شبكه به صورت كاملا سه بعدي در بالا و سمت چپ يا راست، در حال گردش است.

قصد دارم اين بار آموزش قرار دادن آرم و همچنين چرخاندن آن به صورت سه بعدي را آموزش دهم.

من از آن‌جا كه علاقه خاصي به Ulead Media Studio دارم، اين آموزش را توسط اين برنامه ارائه مي‌دهم. اما شما با همه برنامه‌هاي ميكس و مونتاژ مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد. چرا كه اصل اين كار با نرم‌افزار ديگري انجام مي‌شود و فقط مراحل نمايش بر روي كليپ ديگر، در برنامه‌هاي تدوين انجام مي‌شود.

لابد مي‌پرسيد چه برنامه‌اي نياز است.

پس بگذاريد با معرفي اين نرم‌افزار، آموزش را شروع كنيم.

نرم‌افزار مذكور نيز يكي ديگر از محصولات شركت Ulead است. نام اين نرم‌افزار قدرتمند و در عين حال بسيار ساده (مثل ديگر محصولات يوليد)، Ulead Cool 3D است. همانطور كه مي‌دانيد، شركت Ulead، مبناي كار خود را ارائه بهترين خدمات در قالب ساده‌ترين و عامه‌پسندترين ظاهر، اعلام كرده است. با نصب اين نرم‌افزار، شما خواهيد فهميد كه چه امكانات آماده‌اي در اختيار شما قرار مي‌دهد.
اگر با 3D Max آشنا باشيد، مي‌دانيد كه همين چرخاندن يك آرم در مكس، شايد ساعت‌ها وقت بگيرد و در نهايت هم با آرم اصلي متفاوت باشد.

اين نرم‌افزار را مي‌توانيد در كالكشن‌هاي Ulead پيدا كنيد. حجمي حدود 30 مگابايت دارد، شايد از اينترنت هم قابل دريافت باشد.

خوب، خيلي سريع آموزش را شروع مي‌كنيم:

1
قبل از هر چيز، شما طبق معمول، نياز به كار با فتوشاپ داريد، همانطور كه مي‌دانيد، اين يكي از ملزومات تدوين است كه شما كاملا با فتوشاپ آشنا و رفيق(!) باشيد. البته با Paint هم مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد. الان ميگم كدام كار!
ما نياز به آرم شما به صورت كاملا خام داريم. منظورم از خام، بدون هيچ افكت و سايه و غيره است.
البته اين نكته را هم يادآور شوم كه آرم شما بايد طوري طراحي شده باشد كه قابليت سه‌بعدي شدن و يك زنگ شدن را داشته باشد. مثلا آرم كانون فرهنگي آفتابگردان، قابليت انجام اين كار را ندارد. پس ما در اين كار براي آموزش، از يك نوشته ساده در يك كادر دايره‌وار استفاده مي‌كنيم. (عكس زير)




توجه: مثل هميشه، ابتدا اندازه كادر نمايش خود را در برنامه Ulead مشخص كنيد، سپس اقدام به ادامه كار كنيد.
اگر بر اساس پيشنهاد من، پروژه خود را از فرمت MPEG و تمپليت Video CD-NTSC انتخاب كنيد، اندازه طول و عرض كادر نمايش شما، 240×352 خواهد بود.



خوب،‌ پس از تعيين اندازه كادر نمايش، اندازه آرم خود را (بهتر است) به اندازه كادر نمايش در آوريد. (تصوير آرم بالا)

2
پس تا اينجا، برنامه Video Editor را باز كرده‌ايد، پروژه جديدي در آن ايجاد كرده‌ايد و آرم خود را در فتوشاپ به صورت كاملا سياه و يك دست درآورده‌ايد.
حال، برنامه Ulead Cool 3D را باز كنيد. به طور پيشفرض، يك پروژه برايتان ايجاد كرده است، همان خوب است.



3
براي شروع كار، شما بايد عكس آرم خود را وارد بخش مدلسازي اين برنامه كنيد.
براي وارد كردن عكس، از نوار ابزار سمت چپ برنامه، گزينه Insert Grarhics را انتخاب كنيد. در شكل بالا با فلش مشخص شده است. با كليك روي اين كليد، كادري باز مي‌شود به نام Path Editor كه شما قادر خواهيد بود در اين كادر هر شكلي خواستيد طراحي كنيد و با زدن كليد OK، شاهد سه بعدي بودن آن در صفحه نمايش باشيد.
اما ما قرارمان چيز ديگري بود، قرار بود كار را راحت تر كنيم و با وارد كردن عكس آرم، به برنامه تحميل كنيم كه خودش اين كار را انجام دهد.

براي وارد كردن عكس، مطابق شكل زير، روي كليد Convert to Vector كليك كنيد و عكس خود را از هارد وارد نماييد.



4
به محض كليك روي Open، كادر Convert to Vector باز مي‌شود كه شما بايد با حركت لغزنده‌ها به سمت چپ و راست، دقيقا براي برنامه مشخص كنيد كه چه قسمت‌هايي از آرم را Select كند.
توجه: خواهش مي‌كنم در اين مرحله با ظرافت كار كنيد تا دچار مشكل نشويد. بايد نه آنقدر حساسيت برنامه را زياد كنيد كه قسمت‌هاي اضافي وارد شكل كند و نه آن‌قدر كم كه مثلا نقطه‌هاي آفتابگردان را Select نكند. به هر حال اين قسمت وظيفه شما. مي‌توانيد چند بار تنظيم كنيد و روي OK كليك كنيد و در كادر بعدي اگر ديديد آرم را درست سلكت نكرده دوباره همان مسير 4 را طي كنيد. بهترين كالت توي اين آرم آزمايشي، از نظر من حالت زيره:






خواهش مي‌كنم دقيقا لغزنده‌ها را به چپ و راست بكشيد و در كادر نمايش، بهترين حالت را ببينيد و انتخاب كنيد. (فردا نگيد برنامه با ما لجه!)

5
خوب، يك نكته ديگه هم بگم و اون اينكه ممكن است چندين بار مجبور شويد مرحله 4 را تكرار كنيد تا شكل دلخواه پديد آيد. اما بايد توجه داشته باشيد كه اگر بر فرض، يك بار مرحله قبل را انجام داديد و الان بر روي OK كليك كرديد، به كادري كه شكلش را در زير مي‌بينيد و در مرحله 3 هم توضيح دادم هدايت مي‌شويد. خوب؟
حالا فرض كنيد شكل (بخش انتخاب شده شكل) مورد پسندتان نيست مثلا نقاط يا بخش‌هاي ريز را سلكت نكرده، مي‌توانيد دوباره بر روي كليدي كه در مرحله 3 توضيح دادم كليك كنيد و مرحله 4 را تكرار كنيد. اما نكته اينجاست كه قبل از تكرار مراحل ياد شده، حتما بر روي كليد Reset (در شكل زير با فلش مشخص شده) كليك كنيد. (خيلي مهم است)
در نهايت آرم انتخاب شده ما بدين صورت شد، مال شما چي؟



6
در آخر، بر روي OK كليك كنيد تا آرم شما به يك شكل سه بعدي از نوع Vector تبديل شود.
توجه: اگر مدل سيستم شما پايين است، ممكن است ابتدا يك پيغام دهد و مدت زماني طول بكشد تا آرم سه بعدي شما آماده شود. مهم نيست، مثل من بريد يه ليوان آب بخوريد، خودش كارها رو انجام مي‌ده! :)

7
راستي، من الان رفتم آب بخورم، يادم افتاد يك چيز را به شما نگفتم، البته همه مي‌دونن اما بايد يادآور بشم كه هر كجا ما صحبت از عكس كرديم و منظور ما آماده‌سازي براي چاپ نبود (مثلا قرار نيست اين فيلم ما چاپ شود(!))، شما حتما Resolution را بر روي 72 تنظيم مي‌كنيد.
خوب، غذا آماده است! :)



8
در ادامه شما بايد به عكس بالا و به خصوص به ابزار‌هايي كه در كادر قرمز مشخص شده‌اند، خوب توجه كنيد. چرا كه قصد داريم آرم خود را با اين قسمت‌ها به گردش در آوريم.
ابتدا ابزارهايي كه با فلش قرمز مشخص شده‌اند را ببينيد،
- ابزار دست (Move Object) براي جا به جايي طرح سه بعدي شما در كادر نمايش است. بالا و پايين و چپ و راست بردن آرم.
- ابزار وسطي (Rotate Object)، براي چرخاندن شيئ حول محورهاي x,y,z است. كه براي ما حياتيست!
- ابزار سمت راست (Size Object)، براي بزرگ و كوچك كردن شيئ به هر اندازه كه خواستيد است.
چرا هر اندازه؟ خوب معلوم است، شيئ شما از نوع Vector است و با بزرگ و كوچك كردن آن، هيچ تغييري در كيفيت آن ايجاد نمي‌شود)

9
و اما نوار TimeLine Control كه با كادر قرمز و بدون فلش مشخص شده، براي ايجاد فريم در حالت‌هاي مختلف است.
خوب براي چرخاندن آرم خود، آماده باشيد.
اما باز هم يك مرحله مانده.

10
پروژه ما، به در حالت پيشفرض، تنها 10 فريم براي كل فيلم ما در نظر گرفته كه اين مقدار كافي نيست. در نوار ابزار ابزار ايجاد انيميشن (Animation Toolbar)، مقدار Frames را به 70 (بستگي به مدت زمان شما دارد) و از آنجا كه پروژه ما در Video Editor، داراي حالت نمايش 29.97fps بود، اينجا هم از منوي كركره‌اي، اين مقدار را انتخاب مي‌كنيد.


ادامه آموزش را در صفحه بعد ببينيد ...
 

پیوست ها

  • 1[2].jpg
    1[2].jpg
    32.1 کیلوبایت · بازدیدها: 7
  • 2[3].gif
    2[3].gif
    9.9 کیلوبایت · بازدیدها: 7
  • 3[3].gif
    3[3].gif
    10.9 کیلوبایت · بازدیدها: 5
  • 4[2].gif
    4[2].gif
    6.2 کیلوبایت · بازدیدها: 5
  • 5[1].gif
    5[1].gif
    7.5 کیلوبایت · بازدیدها: 5

bache +

Well-Known Member
... به صفحه دو خوش آمديد :)

11
كجا بوديم؟
آهان فريم‌ها را تنظيم كرديم، حالا نوبت به اين مي‌رسد كه آرم را بچرخانيم، اما يك چيز ديگر؛
يعني آرم ما همينطور بمونه؟ هيچ رنگ و لعابي نمي‌خواد؟
چرا، بذاريد يه كم تغيير ظاهري در آرم ايجاد كنيم تا از 3D Max كم نياورده باشيم!
در پايين صفحه، بخش EasyPallete را كه به عبارتي طرح‌هاي آماده، همراه با افكت‌ها، حركت‌ها و نورهاي آماده است كه شما از بين ده‌ها طرح بايد يكي را براي طرح خود انتخاب كنيد.
من طرح سبز از بخش Object Style/Light & Color را پسنديدم، شما هر كدام را خواستيد، با مسئوليت خودتون (!) انتخاب كنيد. (با دابل كليك رو مدل، تنظيمات آن بر روي شكل نيز اعمال مي‌شود.
اگر هيچ يك مورد پسند نبود، بنشينيد و لغزنده‌هاي پايين اين گالري را آن‌قدر اين ور و اون ور كنيد تا بپسنديد.


در بخش‌هاي ديگر اين پالت بگرديد و ديگر امكانات اين برنامه را محك بزنيد. در آموزش‌هاي بعدي با آن‌ها كار داريم.

12
خوب،‌ ديگه باور كنيد موقع چرخاندن آرم فرا رسيده، فقط ... :)
فقط اگه آرمتون كوچيكه، با ابزارهايي كه قبلا توضيح دادم بزرگش كنيد و در فريم 1 قرار بگيريد. (به طور پيشفرض شما الان در فريم 1 هستيد)
13
همه تنظيمات را در همين فريم 1 انجام دهيد، كه بعدا وسط راه نگيد ...
حال به انتهاي نوار TimeLine Control برويد و با زدن كليد +، يك فريم در پايان فيلم ايجاد كنيد:


14
پس از ايجاد فريم، روي ابزار Rotate Object كليك كنيد تا تنظيمات آن در پايين‌ترين نوار ابزار بالا ظاهر شود. در قمست Y، عدد 360 را وارد كنيد. تا آرم شما 360 درجه حول محور Y بچرخد. (شكل بالا)
تمام شد، كافيست فيلم خود را Play كنيد تا آرم شما به بهترين صورت ممكن بچرخد! ديديد چقدر راحت بود؟
( بزنيد روي Loop Mode و بذاريد اونقدر بچرخه تا شما خسته شيد، چون اون كه خسته نمي‌شه ... :) )




جالب اينه كه مي‌توانيد از آرم در حال چرخش، خروجي با فرمت Gif Animated نيز بگيريد.

يادش بخير اون زمان‌ها كه توي يه مؤسسه كار مي‌كردم، وقتي آرمشون رو به اين حالت در آورده بودم و در بك‌گراند دسكتاپ كامپيوتر گذاشته بودم، هر كس مي‌آمد مي‌گفت چطوري يه فيلم رو گذاشتي توي بك‌گراند؟! :)
شما هم امتحان كنيد و لذت ديدن يك عكس متحرك در بك‌گراند را تجربه كنيد!

15
بگذريم، در ادامه بايد از فيلم خود خروجي (با فرمت AVI) بگيريم. تا در Video Editor وارد كنيم و روي فيلم خودمون قرار بديم.
16
از منوي File، زير منوي Create Animation Files، گزينه Video Files انتخاب كنيد. در پنجره Save As، روي كليد Options در سمت راست كليك كنيد و در تب General، تنظيمات هميشگي را اعمال كنيد:


17
در نهايت OK كنيد و Save را بزنيد و چند ثانيه‌اي بايستيد تا فايل تصويري ايجاد شود.
18
كار چرخاندن آرم به پايان رسيد و حتي مي‌توانيد به همين فايل تصويري كه آرم شما در وسط صفحه در حال گردش است، بسنده كنيد. و اگر هم خواستيد در بالاي يك كليپ به گردش در بياوريد، به ادامه داستان توجه فرماييد!
19
وارد برنامه Video Editor شويد، كليپي كه قرار است در زير اين آرم به نمايش در آيد را وارد پروژه‌اي كه ساخته بوديد كنيد و آن‌را در رديف Vb قرار دهيد. سپس فيلمي كه از آرم در حال چرخش گرفتيم را نيز وارد كنيد و در رديف V1 قرار دهيد:


احتمالا چند سئوال برايتان پيش آمده، اول اينكه چطور در كل فيلم اين كليپ چند ثانيه‌اي را به نمايش در آوريم.
بقيه سئوالاتتان احتمالا تا پايان آموزش جواب داده خواهد شد، اما در مورد اين ابهام بايد عرض كنم شما بايد همين چند ثانيه را آن‌قدر كپي كنيد تا كل فيلمتان را بپوشاند.
براي اين منظور، فيلم آرم را انتخاب كنيد و با پايين نگه داشتن كليد Ctrl، كليپ را به سمت راست بكشيد تا كپي شود. اين كار را مثلا 5 بار انجام دهيد و حالا همه 5 كپي را با موس و كليد Shift انتخاب كنيد و اين‌بار از اين 5 تا كپي بگيريد،‌ اين كار را به صورت تصاعدي ادامه دهيد. (در شكل بالا يك كپي ايجاد كرده‌ايم) (البته توجه كنيد كه بايد عمل كپي را بعد از اعمال تغييرات بعدي انجام دهيد، فعلا فقط جهت راهنمايي گفتم)

20
خوب، حالا بايد آرم را به بالاي فيلم هدايت كنيم و زمينه سياه آن‌را حذف كنيم.
براي اين كار، از پالت Production Library، و زير منوي Moving Path، نوي نمايش Right Upper را انتخاب كنيد. و آن‌را روي كليپ آرم، بكشيد تا اعمال شود.


ادامه آموزش در صفحه بعد ...
 

پیوست ها

  • 13[2].gif
    13[2].gif
    17.3 کیلوبایت · بازدیدها: 1
  • 12[1].gif
    12[1].gif
    10.9 کیلوبایت · بازدیدها: 4
  • 11[3].gif
    11[3].gif
    13.5 کیلوبایت · بازدیدها: 1
  • 10[2].gif
    10[2].gif
    19.1 کیلوبایت · بازدیدها: 2
  • 15[2].gif
    15[2].gif
    10 کیلوبایت · بازدیدها: 2

bache +

Well-Known Member
در پنجره ظاهر شده اندازه و موقعيت نمايش كليپ آرم را تنظيم كنيد.


توجه1: حتما چك باكس كنار Keep aspect ratio، را علامت بزنيد تا طول و عرض كليپ شما، به تناسب كوچك و بزرك شود و در يك طرف كشيدگي ايجاد نكند.
توجه2: هر تغييري كه در فريم 1 ايجاد مي‌كنيد، بايد مطابق شكل بالا، روي فريم يك كليك راست كرده و Copy را انتخاب كنيد و روي فريم انتهايي، كليك راست كرده و Paste را انتخاب كنيد.
توجه مهم 3: اگر فيلم نهايي شما، قرار است در تلويزيون (به وسيله ويدئو سي‌دي يا غيره) مشاهده شود، بايد حتما از كناره‌ها به مقدار تقريبا زيادي فاصله دهيد. چرا كه ممكن است در تلويزيون، از گوشه‌هاي فيلم شما، مقداري نشان داده نشود. اما در كامپيوتر چنين مشكلي وجود ندارد.

22
در نهايت بر روي OK كليك كنيد تا برويم به سراغ حذف بك‌گراند سياه كليپ آرم!
كليپ آرم را با يك كليك انتخاب كنيد و سپس بر روي آن كليك راست كنيد. گزينه Overlay Options مقصود ماست، آن‌را انتخاب كنيد.
در پنجره Overlay Options، تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه از منوي كركره‌اي Type، گزينه Color Key را انتخاب كنيد.



با توجه به اينكه به طور پيشفرض رنگ حذفي، سياه انتخاب شده است (فلش پاييني)، رنگ سياه از كليپ آرم حذف مي‌شود و در نهايت تنها آرم سبز شما، بر روي فيلم نمايان مي‌شود.



باز هم توجه كنيد كه هر تغييري در فريم اول داديد، بايد در فريم آخر هم همان تغييرها را با Copy و Paste كردن، اعمال كنيد.

ضمنا مي‌توانيد با لغزنده‌هاي سمت راست كمي بازي كنيد تا شفافيت و دورهاي آرم شما بهتر به نظر بيايند.

23
كار تمام شد، مي‌توانيد از كار خود خروجي بگيريد و نتيجه سه صفحه خواندن آموزش خود را ببينيد! :)



با استفاده از اين آموزش، شما كار با بخش‌هاي مختلف 2 محصول قدرتمند Ulead را آموختيد.
باز هم تأكيد مي‌كنم كه اين مراحل در ويدئو اديتور، فرق چنداني با پريمير ندارد. اگر به مشكلي برخورديد،
 

پیوست ها

  • 16[1].gif
    16[1].gif
    17.9 کیلوبایت · بازدیدها: 2
  • 17[1].gif
    17[1].gif
    23.1 کیلوبایت · بازدیدها: 2
  • 18[1].gif
    18[1].gif
    13.6 کیلوبایت · بازدیدها: 1
  • 19[1].gif
    19[1].gif
    17.3 کیلوبایت · بازدیدها: 3
  • 20[1].gif
    20[1].gif
    31.2 کیلوبایت · بازدیدها: 3

bache +

Well-Known Member
بین با اینکه من اصلا وقت نداشتم و فردا امتحان دارم نشستم تو 10 دقیقه همه اینا رو اووردم اینجا اگه کد اچ تی ام ل اینجا خاموش نبود عکسها رو هم در جاشون قرار می دادم
در هر حال امیدوارم دوستان استفاده کنند من که وقتشو ندارم ولی بدن استفاده می کنم
 

Aftabgardan-cc

Active Member
ممنون از شما bache+. خوب اگر كسي خواست، مي‌تونه مراجعه كنه به همون جا فقط به جاي ده دقيقه آقاي مثبت، توي چند ثانيه عضو مي‌شه و به بهترين صورت ممكن مي‌تونه اين مقاله رو ببينه.

اگر شما پنجاه سال اين مقاله رو بذاريد اينجا، كسي بهش نگاه هم نمي‌كنه. من براي هر خط آموزشم، كلي فكر مي‌كنم كه اگه اينجا درشت باشه بهتره يا ريز، اگه اينتر بزنم بهتره يا نه، اگه عكس رو توي اين خط بذارم بهتره يا توي خط بعد و ...
نمي‌خوام از خودم تعريف كنم اما به همين خاطر هم هست كه خيلي از اعضا و دوستان، (كه واقعا به من لطف دارند) با آموزش‌هاي من خيلي حال مي‌كنند.
حالا شما دوست مهربان برداشتي ...

فكر كنم در حين انجام اين كار فهميده باشي چرا مي‌گفتم سخته بخواي اينجا بدون اديتور و بدون اجازه از استفاده از html آموزش بنويسي.
به همين دليل، اگه كل انجمن‌ها رو بگردي، آموزشي پيدا نمي‌كني (يا انگشت‌شمار پيدا مي‌كني) كه توش بيشتر از 5 عكس به كار رفت باشه. چون واقعا نفس گيره. من تمام اين آموزش رو در حالت آفلاين نوشتم و بعد وارد سايت كردم. اگه مي‌خواستم اينجا بنويسم، بايد پنجاه ساعت آنلاين مي‌بودم. در حالي كه من در هر بار آنلاين شدن، مجبورم حدود 5 دقيقه و فقط براي چك كردن نامه‌ها و ... آنلاين باشم.


به هر حال بسيار بسيار خوشحالم كرديد.
از اتفاقاتي كه اين دو روز افتاد، بسيار شرمنده‌ام.

دوستان هم اگر اين آموزش را خواندند و سئوالي داشتند، مي‌توانند در همين‌جا مطرح كنند تا حل شود.

با تشكر
آفتابگردان
 

جدیدترین ارسال ها

بالا