geraphic22
New Member
سلام به همه دوستان
من دانشجوی گرافیک هستم
و در ترم تابستون بهمو تری دی دادن
گفتم اگه شما ها استقبال کنین من هر چه از اول سر کلاس یاد میگیرم
مرحله به مرحله اینجا میارم
اگه دوس داشتین پیغام بدین که من بدونم واسه کاری که دارم وقت صرف می کنم تعداد بیشتری استفاده کنن
ممنون............مهدیه
-------------------------------------------
با اجازه صابخونه
1.آشنایی با محیط 3DS Max-------محیط برنامه و منوی file
2.منوی edit
3.فرمان های منوی Group
4.نوار ابزار
5.مدلسازی شماره 1 ----standard primitive
6.مدلسازی شماره 2-----Extended Primitive
7.مدلسازی شماره 3-----ساخت اشياء و معماريAEC Extended -1
8.مدلسازی شماره 4-----ساخت اشياء و معماريAEC Extended -2
9.مدلسازی شماره 5-----ساخت Splines ها
10.مدلسازی شماره 6-----ساخت و ايجاد سيستم ها
11.تغییر دادن اشیا و تبدیل آنها به Editable mesh
*سطح edge
*سطح face
12.مدیفایرها
13.آشنايي با چند برنامه كمكي
14.سیستم ذره ای متکی بر رویداد particle Flow
15.ایجاد یک Particle Flow
16.ساخت پاشیدن آب به وسیله Particle Flow ( قسمت اول )
17.ساخت پاشیدن آب به وسیله (قسمت دوم) Particle Flow
18.
من دانشجوی گرافیک هستم
و در ترم تابستون بهمو تری دی دادن
گفتم اگه شما ها استقبال کنین من هر چه از اول سر کلاس یاد میگیرم
مرحله به مرحله اینجا میارم
اگه دوس داشتین پیغام بدین که من بدونم واسه کاری که دارم وقت صرف می کنم تعداد بیشتری استفاده کنن
ممنون............مهدیه
-------------------------------------------
با اجازه صابخونه
1.آشنایی با محیط 3DS Max-------محیط برنامه و منوی file
2.منوی edit
3.فرمان های منوی Group
4.نوار ابزار
5.مدلسازی شماره 1 ----standard primitive
6.مدلسازی شماره 2-----Extended Primitive
7.مدلسازی شماره 3-----ساخت اشياء و معماريAEC Extended -1
8.مدلسازی شماره 4-----ساخت اشياء و معماريAEC Extended -2
9.مدلسازی شماره 5-----ساخت Splines ها
10.مدلسازی شماره 6-----ساخت و ايجاد سيستم ها
11.تغییر دادن اشیا و تبدیل آنها به Editable mesh
*سطح edge
*سطح face
12.مدیفایرها
13.آشنايي با چند برنامه كمكي
14.سیستم ذره ای متکی بر رویداد particle Flow
15.ایجاد یک Particle Flow
16.ساخت پاشیدن آب به وسیله Particle Flow ( قسمت اول )
17.ساخت پاشیدن آب به وسیله (قسمت دوم) Particle Flow
18.
آخرین ویرایش توسط مدیر: