نکات مهم در خصوص ایده تبلیغات نمایشگاهی

sara_kvz

Member
برگزاری و شرکت در نمایشگاه های مختلف صنعتی و تجاری یک فرصت بسیار عالی برای هر کسب و کاری است. صرف شرکت در نمایشگاه ها در صورتی که بدون هدف و برنامه ریزی صورت بگیرد نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت و طبیعتاً اتلاف وقت، انرژی و سرمایه شما خواهد بود. اصول ایده های تبلیغات نمایشگاهی به چند مورد تقسیم بندی می شود که شامل غرفه آرایی، استفاده از نیروی پشتیبانی متخصص، نصب بنر و پرچم در غرفه، چاپ تراکت و کارت ویزیت، چاپ پاکت و سربرگ و چاپ لوگو بر روی لیوان های کاغذی یا سرامیکی می شوند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا