سلام ریفیق
خو کار رو میشه از روی زمان شروع بع کار 3D هم حساب کرد.
شما چند وقته شروع کردی؟
حالا نکته ها: اول این که مقدار bump ـت زیاده، لازم نیست واسه نشون دادن برجستگی bump رو زیاد بالا ببری، مثلا ببین بالای اون برجک سطح های رو به دوربین چه بلایی صرشون امده و به دلیل 2D بودن bump سطح زاویه دار هیچ برجستگی ای نداره.
حالا واسه این که سطوح زاویه دار هم برجستگی داشته باشن شما از map ـهای 3D خود مکس استفاده کن و با تنظیم کردنشون چیزی مثل برجستگی خود map ـت در بیار ، حتی میتونی با نصبت دادن texture به مپ های 3D هم دو برجستگی رو داشته باشی.
(( این 3D map های مکس رو یه تست بزن تا توی سطوح زاویه دار جسمت تاثیرشون رو ببینی))
بعدی این که همه چیز خیلی ترو تمیزه، یعنی لبه های دیوار. اینو بدون تو فضای واقعی هر چی اجسام صاف و مرتب باشن قشنگن ولی 3D هرچی بهم رخته تر (( البت این هم تا حدی آآآآآ ، به اندازه ای که گندش در نیاد
))
البت UV ـها هم یه مشکلاتی دارن که تو بعضی قسمتها کشیدگی توشون ایجاد شده. (( مثل قسمت عرضی ورودی ، پایین تصویر))
موفق باشی ریفیق
یا حق